مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تو فکر داشتن یه کلکسیونم، اما چی؟

وقتی خیلی بچه بودم که کیف چمدونی داشتم که توش پر بود از پاک کن های مختلف و فانتزی که تو اون زمان کمتر پیدا می شد. بگذریم که روزی قوم مغول اومد و به غارت برد پاک کن هامو بگذریم که من تو سن 20 سالگی براشون گریه کردم. من دوسشون داشتم، بهشون وابسته بودم، تک تکشون رو بارها با دستام لمس کرده بودم... 

این روزها که دنبال تجربه های تازه م، این روزا که فکر درس، دانشگاه و پایان نامه مرده دلم کرده، دارم به هر دری می زنم برای عوض کردن حال روحیم، یکی از چیزهایی که به ذهنم رسیده جمع کردن یه کلکسیون دوس داشتنیه، دو تا گزینه داشتم که سیگار بود و کبریت، سیگار رو رد کردم سالها پیش، چون یه مدت چند تایی داشتم. بعد دیدم نه اونقدرا جذابه و نه اونقدر راحت که بخوای بری و سیگار بخری... 

آیا شما پیشنهاد خاصی دارین؟ جز کبریت که فعلا به ذهن خودم رسیده؟! 

نظرات 51 + ارسال نظر
بردیام 1403/01/05 ساعت 14:40

میدونی کلکسیون فندک خیلی چیز قشنگیه من دارم و خیلی خوبه

آره اینم خیلی خوبه
ولی چرا حس می‌کنم فندک‌ها خیلی گرونن؟

هومن 1403/01/04 ساعت 14:00

سکه خیلی قشنگ و خوبه

اوهوم از کجا بیارم خب؟

مهدیس 1402/12/01 ساعت 13:40

کلکسیون گوشی دارم خیلی هم خوبه ولی برات گران میشه

چرا انقدر نامردین خببب

Nnhj 1402/11/07 ساعت 22:26

من نمی دونم چی جمع کنم از کجا شروع کنم تازه علاقه من شدم

خیلی خوبه منم به زودی جمع می‌کنم

،،، 1402/05/14 ساعت 11:05

من کلکسیون آدامس جویده شده داشتم

نه

nillix 1402/03/13 ساعت 11:07

من درهای فلزی نوشیدنی‌های شیشه‌ای جمع میکنم
خیلی دوسشون دارم
زمانی احساس کردم خیلی جذابن که تو کارتون ریو ، اون قناریه ازشون به عنوان کلاه استفاده میکرد ^^

چه بامزه

امیرپاشا 1402/02/31 ساعت 07:26

برو تو سایت بانک مرکزی تمام اسکناس هاش رو نوشته.میتونی از هر امضا هم جمع کنی

چه چیزای خوبی پیشنهاد میدین

بدون نام 1401/07/25 ساعت 20:08

من که خودم دنبال یه موضوع کلکسیونم
ولی کلکسیون آجر های پلاستیکی یا همون لگو رو پیشنهاد میکنم

رقیع 1401/05/27 ساعت 11:27

کلکسیون حرف های قشنگ تو کتاب
سکه ها
سیدی

رللالا 1401/03/13 ساعت 15:10

بیان الله 1401/01/09 ساعت 22:37

سلام امید وارم نظرم دیده شه من کلکسیون سر زیبا دارم حدود ۳۶۷ تا جمع کردم امیدوارم بهتر شه

کلکسیون چی؟

Ali 1400/08/17 ساعت 23:02

من کلکسیون اسباب بازی ترسناک دادم
عروسکای دوران بچگیما گریم کردم به صورت وحشتناک خیلی فازه

ناشناس 1400/05/06 ساعت 19:13

من خودم کلکسیون انواع صدف هارو دارم

چه بامزه

atena 1400/03/03 ساعت 21:00

سلااام من تا الان کلکسیون مرواریدای پلاستیکی و این چیزای تزئینی کوچولو و دکمه جمع کردم

الهی چه بانمک

sailent 1400/02/29 ساعت 22:45

من کلکسیون گلوله و چاقو دارم خیلی از افراد خوششون اومده البته هنوز گلوله هام ۱۵ تا هستن و چاقو هام هم همچنین واقعا جذابه بهتون پیشنهاد میکنم البته درسته یکمی خطر ناکه و گلوله پیدا نمیشه ولی خیلی خوشگل میشه

نا شناس 1399/10/17 ساعت 19:03

من کلکسیونر مشهور دان دوندسترانم که 20 سال تو اکادمی زبان یاد گرفتم که فارسی ما بینشون بود من پیانو و ویولون کلکسیون کردم و سپس حیوان های خشک شده رو نصف می کردم و حیوان های خشک شده ی عجیب کلکسیون من شد دان اسم واقعی ی من نیست اسم من جان هست :گل

من 1399/03/03 ساعت 12:47

من تاحالا کلید های قدیمی-چسب زخم های فانتزی-چوب پنبه-برچسب روی موز و همه چیز های در مورد هری پاتر جمع کردم

ایلمان 1399/01/25 ساعت 13:38

به نظر من میتونی سکه ها و اسکناس های عتیقه جمع اوری کنی تو دوران شاه هم تنوع خیلی زیاد و ارزش مادی و معنوی

maryam 1399/01/09 ساعت 18:13

من ی مدت هر جا چیزی میبینم که شبیه ستارس یا ی ستاره پیدا میکنم عکسشو نگه میدارم و چاپ میکنم الان 100تایی شده فک کنم

چه جالب و بامزه

فردین نوریزاده 1398/11/02 ساعت 19:02

سلام شما میتونی کلکسیون سکه و اسکناس ایران از زمان پهلوی تا جمهوری جمع کنی که هم ارزش معنوی داره، هم ارزش مادی

عسل بانو 1398/06/28 ساعت 16:04

به نظر من سنگ یا مداد های عجیب و غریب جمع کن.
کلکسیون ساعت هم باحاله :-)
خوب اگه بچه بودی پاک کن جمع میکردی چرا الان هم همون کارو نمی کنی ؟ مگه نگفتی بهش علاقه داری !
جمع کردن جعبه های چوب کبریت هم فکر باحالیه من یه چنتایی دارم به نظرم کلکسیون ماشین های اسباب بازی هم خوبه
باز روش فکر کن

اوهوم همه‌شون جالب بودن، احتمالا این کارو بکنم

سلنا 1398/04/06 ساعت 11:45

میتونی یه عالمه زیپ جمع کنی من خیلی از اینکار خوشم میاد ، به نظرم جمع کردن هر چیزی علاقه تو رو نشون میده و اینکه این همه بهت پیشنهاد شده

چه چیزای باحالی جمع می‌کنین شماها

محمد ذاکر 1397/11/22 ساعت 17:05

سلامممم
من کلکسیون اسباببازی های تخم مرغ شانسی دارم خیلی جذاب و خیلی از مردم پسندشون کردند

سلام
هیچ راهی نداره اون کلکسیون مال من شه؟

ریحانه 1395/03/02 ساعت 23:22

چشمم.
نه بابا منظورم این بود که تو پیج خودم بزارمش بعد شما اونجا بیاین سوپرایزمو ببینید خوشحال شید.
ولی اگه تو پیج خودمم ایجاد مشکل بکنه واست نمیزارم دیگه.

اهان راستی خیالتون تخت تخت من اگه اون موقع بیام بازدید پیجتون مث یه ادم عادی برخورد میکنم نه خواننده وبلاگ.
اصن و ابدا اسمی از وبلاگ و نارنجی و ...اونجا نداریم.
شتر دیدی ندیدی.

حالا مگی از چه ظریقی ادرستو بگیرم؟
البته من بعد کنکور اینستا دار میشم.اگه برات مقدوره که الان ایمیل کن داشته باشم اگرم نیس باشه همون بعد کنکور که خودمم ساختم ادرسو بهم بده.چون در نهایت الان که ندارم نه اینستا نه وقت .اما ادرستو میخوام واسه اون موقع.
امتحانات و کنکور خر است.

عیدت مبارک مهربون.
بای.

آویشن 1395/03/02 ساعت 18:28 http://dittany.blogsky.com

کلکسیون تمبر به نظرم گزینه مناسبیه.
البته اینکه چه کلکسیونی جمع کنی اول از همه بستگی داره به علایق خودت

بلی خب:) حالا شاید رفتم پست و یه پرس و جویی کردم!

ریحانه 1395/03/01 ساعت 20:36

سلام مگی.
منو یادته؟فروردین واست کامنت گزاشتم یه نصفه شبی تا نزدیک صب با هم حرف زدیم راجب شهر و دیارتون بعد گفتم همسایه مون رشتیه.بیشتر خاموش دنبال میکنم.
و در مواقع لزوم کامنت میدم.اما بدون دوستت دارم.

+میخوام کلکسیون خودمو معرفی کنم که البته کامل نیس اونقدر و هر دفعه یه چیزی بهش اضافه میشه.شاید با همه فرق بکنه کلکسیونم و اینکه به دلیل علاقه شخصی به این مورد دارم همه چی مربوط به اونو جمع اوری میکنم.
و اما کلکسیونم:شازده کوچولو .اونقدر داستانش رو دوس دارم که هر چی مربوط بهش هست دارم جمع میکنم.
فعلا اینارو دارم:(کتاب _مجسمه_کارت پستال_کتاب گویا و فایل صوتی_با صدای احمد شاملو.انیمیشن _....)فعلا همینا.
کم کم اضافه میشه بهش.
خیلی بهش علاقه دارم .علاقم یه جور مث همین پرتقال و نارنجیه با تو.(از دوستان خواهشمندم هر کجا وسیله ای در رابطه با شازده یافتند بهم اطلاع بدن.خخخ.)
الان دنبال عروسکش هستم .
اهان کتاب جیبی اش هم دارم توی یه قوطی فلزی هست با بسته بندی متفاوت.

به نظرم شمام اگه به یه چیزی خاصی علاقه خاصی داری هر چی مربوط به اون میشه میتونی جمع اوری کنی.
پیشنهاد من اینه:یه کلکسیون نارنجی.هر وسیله نارنجی که دیدی.میتونه یه ماگ نارنجی باشه .یه لاک نارنجی.رژلب نارنجی.کتاب دختر پرتقالی.و....

+راستی ادرس اینستارو منم میتونم داشته باشم عایا؟
(وبلاگ ندارم اما ایمیلمو نوشتم )

+من فعلا خودم پیجی ندارم اما در اینده میسازم و یه سوپرایز واسه شما دارم.اوروزی چند تا وسیله نارنجی که داشتیم و منو یاد شما می انداخت مث یه تلفن نارنجی قدیمی یادگار مادربزرگم و یه کتاب دزیره با ظرح جلد نارنجی و مداد اتود نارنجیم و لاک و گوشواره و جا عینکی نارنجیم و...چند تا وسیله گزاشتم عکس گرفتم ازشون بزارمش تو صفحه در اینده .فقط به خاطر شما دوستم و علاقه ای که به نارنجی دارین و برام جالبه و منو جذب خودش کرد.(نارنجی رنگ انرژی بخشیه.)
میدونم نباید لو میدادم سوپرایز مو.
+هر وقت اینستام رو ساختم در اینده ادرسشو بهتون میدم.
بای.

سلام
به به دختر خوب بله که یادمه
فقط یه چیزی، اونجا کاملا خانوادگیه و اینه که نمی تونی اون عکس رو برام بذاری... چون من تو وبلاگم ذکر کردم نارنجی و ...رو
اونجا که نگفتم و خب لو میره منو از جای دیگه ای می شناسید.
هر وقت ساختی بیا آدرست رو بهم بده:) حسابی درس بخون و کارهای خوب کن و ... ♡

من که از مدلهای هواپیما کلکسیون دارم اما خب، گاهی فسقلی ها میان و تک می زنن ازش!

چه کلکسیون باااانمکی ^-^
دوستم راستین همچین کلکسیونی داشت چقدر دوتایی توهم می زدیم که توشیم و داریم پرواز می کنیم:)
یادش بخیر

م 1395/02/31 ساعت 20:17

دکمه
من یه زمانی داشتم از دکمه مدل ذرت گرفته تا انواع گل .خیلی باحاله بعد یه مدت میرزی دورت نگاه میکنی خیلی قشنگن

دکمه هم خیلی با نمکه :) منم دارم یه کلکسیون دکمه های ساده ی رنگی رنگی

مطهره 1395/02/31 ساعت 14:33 http://aban19.blogfa.com

واااااای مررررررسی :)

:)) خواهش می کنم!!!

من... 1395/02/31 ساعت 13:43 http://rozhh.blogfa.com

کاکتوس جمع کن...یه عالمهههههههه کاکتوس :|

:) ممنونم عزیزم

من... 1395/02/31 ساعت 12:09 http://rozhh.blogfa.com

شوکووووولات -_-
رجه لببببببببببببب -_-

یه چیزی که خراب نشه:)
می خوام سالها نگه داشته شن حتی اگه نبودم.
رژ لب کلییی گرونه خب

زری 1395/02/31 ساعت 11:48

ادامس

اینجا آدامس آب میشه، چون رطوبت بالاست!
تا یه مدتی می تونم ازشون نگه داری کنم.

مطهره 1395/02/31 ساعت 02:27 http://aban19.blogfa.com

من خییییلی کارت ویزیت و از این تست عطر ها دوست دارم و اصن جمع اوریشون هم میکنم !!!
یه دخترخالم هروقت میره جایی برام کارت ویزیت میاره !!!!!!! :)

منم اگه ازت آدرس داشتم واست کارت ویزیت می فرستادم:|
یه مدت کلی داشتم بگردم ببینم پیدا می کنم؟ پیدا شد میدمشون بهت :دی

مجید مویدی 1395/02/30 ساعت 22:52

هووووومممم
مثلا جمع کردن یه سری چیز گِرد، یا تقریبا گرد. از تیله بگیر تا توپ تنیس و گردوهای خاص و دونه های تسبیح و...... :)

چیزای گرد، چه بانمک... ^-^

پاییزان 1395/02/30 ساعت 18:48

من یه مدتیه که شروع کردم به جمع اوری کارت های ویزیت! برای خودم که خیلی جالبه :))

به به!
چه بامزه

پرچنهـ 1395/02/30 ساعت 18:26 http://porchene.blogfa.com

کلکسیون لیوان ، عکسِ لبخند .. خاصه لبخند کوچولوها :))) و کلکسیون کاکتوسای جینگیل :)

لیوانُ گفتم چون خودم خیــــــــــــــــــلی لیوان دوس دارم :|

سلام :)

چه چیزای بانمکی
من اصلا کاکتوس خوب نگه نمی دارم. یعنی محیط خونمون مناسب کاکتوس نیست، نور کافی نداریم متاسفانه
لیوانم خوبه و زیاد دارم، فقط جا می خواد نگه داریشون واقعا
در ضمن سلام؛)

سهیلا 1395/02/30 ساعت 18:14 http://nanehadi.blogsky.com

من یه زمانی پارچه جمع میکردم.البته خودم میدوختم ولی عاشق پارچه هام بودم.وقتی میدوختمشون دیگه علاقه رو از دست میدادم.الان بخاطر اینکه دکوپاژ کار میکنم افتادم تو خط دستمال های طرح دار و کارت پستال های قشنگ.البته هیچ کدومش به دردت نمیخوره فک کنم.ببین با چی حالت خوب میشه.که هر وقت دلت گرفت بچینی دور خودت و دست نوازش بکشی رو سرشون بعدش بخندی بگی گور بابای دنیا

وای چه حرکت شیرین و خوشمزه و خوبی
در گوشی بگم منم کلی پارچه گل گلی دارم که می خوام چل تیکه شون کنم

ساده خان 1395/02/30 ساعت 18:13

اسانس ، عطر ادکلن و ...
سنگ!
خیلی هم مرتبطن بهم

خیلی :))))

مریم 1395/02/30 ساعت 17:54

سلام دختر خوب
من کلکسیون شمع دارم.. انواع شمع ها.. اگه دوست داشته باشی خیلی می چسبه..
باتوجه به این که به مسافرت در ایران هم علاقه داری، کلکسیون کلاه اقوام مختلف ایران (و بعدتر دنیا) چیز بامزه ای میشه..

سلام بانو
خیلی خوبه شمع هم ^-^
مچکرم!
هاها کلاه اقوام... خیلی بانمکه

فقط برای تغییر روحیت پیشنهاد دادم همین بیخیال:)

مچکرم خورشید جان ^-^ خیلی

Ali 1395/02/30 ساعت 17:08

Sigar khobe ke

سیگار سختمه برم بخرم آخه! وگرنه قیمتش خوبه و خوشگله و خوشبو منم دوس دارم

fahi 1395/02/30 ساعت 17:01

من آیینه جیبی جمع می کنم نمیشه گفت کلکسیونن هشت تای هستن دوستشون دارم

چه چیزای بامزه ای ^-^
همگی اهل دلید :))

منم بیشتر تر جیح میدم کارامو هدیه بدم فکر کردم با توجه به اینکه دلت میخواد از لحاظ مالی مستقل بشی این پیشنهاد رو بدم قصدم جسارت نبود فقط یه پیشنهاد بود ببخشید نشانه کتاب پرتقالیت رو که کلا فراموش کردی اشکال نداره خب بیا یه کاری کنیم بازی وبلاگی ساخت نشانه کتاب خودتم توش شرکت کن عکس نشانه کتاب همراه با کتاب مورد علاقشون باشه هم سلیقه هنریشون و هم معرفی کتابه نظرت چیه؟

جسارت چیه؟! گفتم خب اگه دغدغه م زیاد شه جای هنر میرم دنبال کاری که بلدم...ابدا ناراحت نشدم!
اوم والا خودم حس ندارم تو این بازی شرکت کنم واقعا:| دست خودمم نیست، می دونید؟ باید از رو علاقه باشه هرکاری... حتی هنر، اگه بی علاقه کاری رو انجام بدیم ابدا آروممون نمی کنه و خب من بی علاقه م تقریبا
خیلی هیجان انگیزه! شما بازیشو راه انداختی میگم بچه های اینجام شرکت کنن، اونا عین من خسته و اینا نیستن احتمالا؛)

+ نشونه رو هم فراموش نکردم. انرژی تماس و گرفتن آدرس ازش رو ندارم. گواهیمو تمدید نکردم، عضو کتابخونه نشدم، مدارکمو کامل نکردم تو دانشگاه... خیلی کارا هست که انجام ندادم، یادمه ولی انرژیشو ندارم. ماجرای گرفتن این آدرسم همونه

من یه زمانی کلکسیون دستنبد های سنگی داشتم
میتونی سنگ های مختلف
یا تمبر هم که دوستان پیشنهاد دادن

باید فکر کنم
توهم مثل خودم درگیر پایان نامه ای
خدا قوت مگی عزیزم

من هنوز درگیر نشدم راستش...
دستبند چه خوب:) ^-^

مگی یادم رفت بگم غیر از جاکلیدی کلکسیون نشانه کتابم دارم با هر کتابی که میخرم یه نشانه متولد میشه با رنگ جلد کتابم نشانه رو ست میکنم درست کردن نشانه کتاب یکی از عالی ترین کارامه باز اگه چیزی به ذهنم رسید میگم شاید بدردت بخوره

خیلی هیجان انگیزه این کار...خلق نشونه ی کتاب
همیشه با روحیه ادامه بدین راهتون رو انشالله

البومای من هم قدیمی هستن و از نامه های قدیمی و نامه های برادر راه دورم جمع شدن هیچ کدوم رو نخریدم ولی فکر کنم از اداره پست سراغ بگیری جواب بدن کلکسیون باید هم جذبت کنه هم یه پس انداز مالی باشه من الان یه کلکسیون عروسک و جاکلیدی دارم که همشون دست ساز خودمه مگی چرا نمیری سراغ هنر هم منبع درامد خوبی برات میشه و دغدغه های مالیت برطرف میشه هم خلق یه اثر هنری روح و روانتو اروم میکنه چرا دنبال کار با مدرک تحصیلی و حقوق خوبی گرفتار یه جور کلیشه اگه قصدت درامد داشتنه مثل خواهرت برو دنبال علاقت وگرنه تو این وضعیت می مونی و فرسوده می شی قبلا گفته بودی شرایط خانوادت اجازه نمیده سراغ هر کاری بری ولی فکر کنم کار هنری موردی نداشته باشه یکم ذوق و علاقه میخواد که تو هر ادمی وجود داره اونم تو که روح لطیفی داری پس میتونی خالق خوبی بشی

خودم علاقه به کارای هنری ندارم:))
دارمها، ولی اینکه بخوام بفروشم کارامو و یه همچین کارایی نه، خیلی سختمه...
دغدغه مالیم اونقدرا شدید نیست، وگرنه خب تدریس زبانم می تونم بکنم، دوسشم داشتم چون با بچه ها در ارتباط بودم:)

من پیشنهاد میدم بری تو کار کتاب های ممنوعه!
یا مجله های قدیمی
البته خب یه کارت سخت میشه!
+من یه مدت بلیت هام رو نگه می داشتم ولی ریختمشون دور... . اگه مسافرت زیاد بری میتونی بری توی کار بلیت که پر از خاطره هم هست اتفاقن. و البته اگه زیاد مسافرت کلن دستت باز میشه برای کلکسیون ساختن.
اگه بتونی سفرهای خارجیت رو شروع کنی می تونی سکه های مختلف رو جمع کنی!
جوراب هم خوب چیزیه!!

:)) کتاب ممنوعه آقا؟ اونا رو شما جمع کن روزی گذرت افتاد این ورا بیار نشون هانی ما بده فک می کنم باب میلش باشه همچو کالکشنی...
منم خیلی بلیت داشتم که ریختم دور، الان بلیت کنسرتهامو دارم مثلا...
سفرهای خارجیمم نمی خوام شروع کنم، فعلا واقعا دلم می خواد ایران رو ببینم، تازه ترجیح میدم پول تو کشور خودم بمونه... یه وقتی میریم دیگه حالا زنده بودیم!
جورااااااب! عالیه ولی می خرم زرتی می پوشم:(( نمی تونم نگهشون دارم اصلا

اووومممم....به نظر من پول کشور های مختلف رو‌جمع کن.من‌هر وقت بابا جلبکی ماموریت میرفت فقط واسه من‌پول ها و‌ سکه های‌ کشورهای مختلف رو‌از هر نوعش می اورد و‌من‌جمع می کردم.

یا مثلا همون پاک کن خیلی خوبه و جذابه و رنگول پنگول میتونه‌ باشه مگی....من الان که گفتی کلی به پاک کن های خوشگل و رنگولی توی مغازه ها فک‌کردم.خودکار رنگی هم‌ خوبه .

یا مثلا اگه دوست داشتی ابزار آلاتی جات...خخ....مثه جعبه ابزار ساختمونی....

اهااااا ....الان‌یه چیزی به ذهن خودم رسید! بیا دکمه جمع کنیم :)))
خوبه؟
من که دکمه جمع میکنم از این به بعد

وقتی میام‌اینجا دوز دخترونگی هام‌ بالا میره :))
تو‌ وب خودم‌انگار پسرم :دی

دکمه هم خووووووبه
الهی دست بابا جلبکیت درد نکنه، منم بابام بره میاره برام همیشه و یه تعدادی هم داریم...
ولی خب دسترسی ندارم به پول خیلی کشورا متاسفانه:/ :((

+ نه بابا تو خیلی دختری که... خیلی

پریسا 1395/02/30 ساعت 16:09

کلکسیون تسبیح!!
من عاشقشونم، تسبیح های رنگاوارنگ و جورواجور

خیلی خوبه این!!!
منم 10 تایی دارم... :دی
روش فکر می کنم باز...یوه یوه یوه

^_^ 1395/02/30 ساعت 15:40

به نظر من داشتن برج ایفل های رنگارنگ یکم جذاب و دوشت داشتنیه :)

بامزه ست، اما نه واسه من راستش...
چون برج ایفل از دوست داشتنیهای بولد من نیست. باید یه چیزی باشه که کم ارزش باشه از نظر معنوی و برای خودمم جالب و با نمک باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد