مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کاش میشد یه کم آدم تر باشیم.

هى اومدم یه چیزایى رو اینجا بنویسم، نتونستم و بستمش...

الان که حدوداً ساعت ٢ صبحه و دارم از بى خوابى به فنا میرم اومدم حداقل در حد ٢ کلمه بنویسم.

تنها چیزى که تونستم بنویسم این بود: "خاک تو سر بى جنبه ت نکنن مگى!"


١/١١

ساعت ١:١١ دقیقه صبح عیدیشو دادم بهش و برگشتم تو ماشین، بهش گفتم ببین ببین ساعتو... 

دماسنج ماشین قدیمیش ١١درجه رو نشون میداد، بهش گفتم ببین دما رو...

و همینقدر یگانه! امشب به پایان رسید. 


+ حقیقى شدنِ دوستاى مجازى

روزاى معمولى، قرارهاى خیلى معمولى

ساعت ١١:١١ دقیقه


تاریخ ١/١١ 


و همین. 

٣وم عید

حوالى ٤:٣٠ دقیقه ى صبح...

روى تخت اتاق کاملاً تمیزم دراز مى کشم(عموماً اتاقم تمیز نیست)، میز آرایشم را مرتب مى کنم، آرایشم را با دقت و آرامش پاک مى کنم،  بعد از ٥ روز که در مضیقه ى پد پاک کننده ى آرایش بودم امروز بالاخره صاحب یک بسته پد شدم. کرمم را بر میدارم و مى خزم زیر پتوى سبک بهاره ام... 

چراغ کوچکم را روشن مى کنم و کتاب نیمه تمامم را پیش تر میبرم. 



+ امشب لیله الرغائب بود، نه سر مزارش رفتم، نه آرزویى کردم و نه دعایى... 


اولین ظهر سال جدید...

ظهر سال ٩٧ با قصد تموم کردن کتاباى نیمه خونده شروع شد!


"هر روز به هر شیوه ى ممکنى به او فکر مى کرد تا اینکه خیال و واقعیت در هم آمیختند و تمایزشان را از دست دادند" 

+ از کتاب خوب سیم هاى جادویى فرانکى پرستو