مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کفش عروسی


دخترای قشنگ اگه در مورد کفش پیشنهادی دارین بگین بهم، به نظرتون کفش چند سانت بخرم؟ لژدار  یا کتونی نمی‌خوام چون نمیخوام برقصم، پس نیازی نیست خیلی هم راحت باشه


و اینکه بگید به نظرتون پاشنه چند سانت بخرم؟! خیلی خیلی برای این مورد عجله دارم و باید زودتر به خیاطم خبر بدم ^_^ 

نظرات 11 + ارسال نظر
مبینا 1403/05/27 ساعت 23:52

تجربه من به دردت نمیخوره .من با شوهرم هم قد بودم .نه ابنکه اون کوتاه باشه من یه خانوم خیلی بلندم . ولسه همین یه کفش تخت عروسکی و تور توری خیلی ناز خریدم . از برند بوفالو . یادش بخیر .
کلی بعد عروسی هم پوشیدمش . شمام که مشکل قد نداری هر چی راحتی بپوش مگهان جونم .

عزیززززم
چه خوب که بعدشم کلی تونستی استفاده کنی
مرسی که برام نوشتی

الهام ب 1403/05/23 ساعت 07:19

مگی جان 7 سانت قشنگه چون احتمال داره تو بعضی عکس های آتلیه هم کفشت دیده بشه.
ولی پیشنهاد می کنم یه صندل شیک راحت هم محض احتیاط دست مامانت باشه که در صورت لزوم کفشتو عوض کنی. البته اونم حداقل 5 سانت لژ داشته باشه
کفش من پاشنه 10 سانتی بود. مامانم هی وسط عروسی به من گفت می خوای اون دمپایی راحته رو برات بیارم؟ منم داغ بودم می گفتم نه. آخر شب پام دیگه داشت خون می اومد

عزیزززم
مرسی برام نوشتی
تصمیمم همین شده فعلا ۷ سانت و یه صندل راحت با لژ که خیلی هم کوتاه نشم

قربون مامانت آخه

محبوبه 1403/05/22 ساعت 14:06

یه کفش راحت حتما بزارید تو ماشین،حتی نرقصید هم پاهاتون خسته میشه، ترافیک گلسار، کفشهای خوشگل با پاشنه مناسب داره عروس خانوم

چشششششم حتما
مرسی مهربون

مونا 1403/05/21 ساعت 21:31

همسرم ۲۵ سانت از من بلندتره ولی من پاشنه هفت سانت گرفتم که خیلی سخت نباشه، به نظرم نه خیلی بلند و ناراحته، نه خیلی کوتاه. و چون لباست بلنده و کفش دیده نمیشه راحتیش رو بیشتر از زیباییش اهمیت بده که اذیت نشی.

ماشالا به قد همسر و ماشالا به اعتماد به نفست که عین خودمه والا منم اصلا فکر نمیکنم که بخاطر کم کردن اختلاف قد پاشنه بلند بپوشم و اذیت شم
حالا یه عروسی باشه مشکلی نیستا خیلیا تو خیابون! میپوشن سخخخخخته خب سخته

اااا من دیر رسیدم به نظر در مورد پاشنه
البته. از اونجایى که بلند هم هستم همیشه کفش تخت پوشیدم
یک بار براى عروسی یک بنده خدایى پاشته ٧ سانت خریدم
خدا شاهده یک ساعت اول فقط پوشیدم بعد پابرهنه راه رفتم
شما هم براى احتیاط یک دمپایى لژ دار که راحت باشه با خودت ببر حتما
چون من بعد یک ساعت اینقدر فشار به پام اومده بود عین پنگوئن راه مى رفتم

آسمان 1403/05/21 ساعت 18:15 http://Avare.blog.ir

به نظرم هر چی میگیری یه کفش تخت هم تو ساک بذار ببر با خودت تالار
من که عمرا بتونم بعد از یکی دو ساعت پاشنه بلند تحمل کنم :))))

منم همینم والا
بسیااااار کم تحمل و راحت‌طلبم
والا مگه قد کوتاه خودم چشه

برای عروسی البته من بلند میپوشم احتمالا

رها 1403/05/21 ساعت 14:28

آخه قد آقای داماد مهمه
چون لباست ماهیه هرچی کشیده تر شیک تر
اگه راه داره با قد داماد ۱۰ سانت ۱۲ بگیر

والااا چی بگم، آره من قدم کوتاهه واسه همین فکر می‌کردم ماهی بهم نیاد
آخه می‌ترسم سختم شه چون من همش کفش تخت و کتونی پام می‌کنم

بهسا 1403/05/21 ساعت 09:33

فکر کنم 7 سانت خوب و معقول باشه البته باید ببینی مدل انتخابیت چه پاشنه ای داره اما 10 سانت خیلی با لباس عروس قشنگه خصوصا ماهی خصوصا مگی که یارش قد بلنده اما با شناخت من از تو میگم 7 یا 8 سانت

قربونت برم بهسا فیشی قشنگم
هاها
من خیلی خودخواه و راحت‌طلبم بهسا وگرنه درست میگی و اختلاف قد اجازه میده بلند بپوشم

دختر بزرگه 1403/05/21 ساعت 09:07

سلام عروس خوشگل
قربونتون که اینقدر بهم محبت دارید و این محبت و دوست داشتن دو طرفه هست،
پاشنه کفش رو با مقایسه قد خودتون و دوماد و راحتی خودتون انتخاب کنید، اگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند دارید و تفاوت قدی هم بهتون اجازه میده پاشنه 7 سانت خوبه ولی 3 سانت هم مناسبه
وسایل خونه هم ان شالله کم کم تهیه میشه اما بهترین کارو می کنید که چیزهایی که دوست دارید می خرید و حتما با برند خوبی تهیه می کنید، خیلی وقته به این نتیجه رسیدم یا چیزی رو نداشته باشم یا بهترینشو داشته باشم

سلام خانوم دکتر قشنگم
چه نتیجه‌ی قشنگی گرفتید دوست داشتم
راستی اختلاف قد من و همسرم ۱۷ سانت ناقابله پس اجازه میده بلند بپوشم فقط باید ببینم چقدر رو میتونم تحمل کنم تا فردا هم اطلاع میدم به خیاط

سوگند 1403/05/21 ساعت 08:55 http://Zahcheragh@gmail.com

اگه عادت داری هفت سانت خوبه ، همیشه هم قابل استفاده اس. مبارکت باشه عروسک

قربونت عزیز دلم
صادقانه باید بگم نه عادت ندارم اما انگار نظر همه اینه کوتاه هم برای لباس عروس خوب نمیشه پس ناچارم حداقل همون هفت سانت رو بخرم

سلام عزیزم
خب بستگی به قد آقا داماد هم داره
به نظر من برای اینکه زیباتر به نظر برسه، ترجیح این هست که قدت بلندتر از ایشون نشه
پس باید دقت کنی با توجه به تاجی که روی سرت میزاری کفشت چقدر میتونه بلند باشه

سلام تیلوی قشنگ
منم با اینکه به نظرم اصلااااا ایراد نداره خانوم بلندتر باشه این کارو دوست ندارم
که خانوم با کفش بلندتر از دوماد بشه! اگه در واقعیت اینطور باشه مشکلی نیست به نظرم

راستی من ۱۷ سانت کوتاه‌ترم فقط یه کمی راحت‌طلبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد