مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سه روز مونده به… :)


موقعیت:


آهنگ گل بریزید رو عروس و دوماد تو ماشین پخش میشه و دوتایی باهاش همخونی میکنید و تو خیابونا میچرخید، از این خونه به اون خونه کارتهای دعوتی که با همکاری مادر، مادربزرگ و خواهرتون درست کردین رو به دست مهموناتون می‌رسونید:)


+ اولین کارت سهم شوهرعمه‌م شد، شوهر عمه فرشته‌ی قشنگم که باورم نمیشه پیشمون نیست. به طرز عجیبی همه‌چیز جوری پیش رفت که شوهر‌عمه‌م اولین نفری باشه که کارت رو بهش میدیم… به فال نیک گرفتیمش:) آخ چه حس خوبیه آدم حتی شوهر عمه‌هاش رو دوست داشته باشه

نظرات 8 + ارسال نظر
شبنم 1403/06/26 ساعت 06:11

سلام امروز روز عروسیت هست
ان شاا.. به خوبی و خوشی باشه برات
خوشبخت بشی
شاد و شاداب باشی همیشه

سلام عزیز مهربونم
من اشتباه روز رو نوشته بودم، مرسی از دعای خیرتون

امروزه ایشالا، بیست و هفتم

رها 1403/06/25 ساعت 23:07

مگییییییی تو فردا عروس میشی و تماممم
آخیشششش

عزیزززززززم بلهههه من امروز عروس میشم و تمام

مهر 1403/06/24 ساعت 16:42 https://mehrooooo.blogsky.com/

خوشبت بشی مگی جانم

ممنونم مهر جانم

صبا 1403/06/24 ساعت 12:59

مبارک باشه. من 2 سال پیش ازدواج کردم. ازدواج چالش های زیادی داره. ولی شرینی زیادی هم داره. بعد از ازدواج باید صبور تر باگذشت تر و مهربون تر باشی و از این رشدی که میکنی لذت می بری. برات کلی خاطرات شیرین و لحظات خوش همراه با سلامتی آرزومندم. با هم خوشبخت شید و به پای هم پیر شین ان شا الله

چه قشنگ نوشتین برام صبا جان
امیدوارم از پس گذروندن این مرحله جدید خوب بر بیام
الهی همیشه خوشبخت باشین

خواننده ی خاموش جدید 1403/06/24 ساعت 11:40

سلام منم توجهم جلب شد به این که شما شوهر عمه رو دوس دارین به نظر من اکثرا الکی الکی و بی جهت با شوهر عمه و خاله دشمنی ویژه دارن. بابای منم یه شوهر عمه و خاله س همیشه با خودم میگم ایشون که فامیل مادرم رو بیشتر از فامیل خودش پذیراست چرا کسی دوسش نداره؟ به هر حال بهانه ای شد روشن بشم و بهتون تبریک بگم ازدواجتون رو ، امیدوارم شب خیلی خوب و بیادماندنی داشته باشین و به نظر من رمزش در اینه که اصلا به آینده ی ازدواجتون و هیچ چیز دیگه فکر نکنین. به نظر من هر عروس خانومی باید هویت جشن عروسی رو از مابقی ازدواج جدا کنه.

سلام
بله دقیقا به نظر منم بی‌جهته، مگه میشه این همه آدم خوب تو دنیا هست یکیشون شوهر عمه یا شوهر خاله نمیشن؟
ایشالا چشم اطرافیان باز شه و پدر جان رو دوست داشته باشن، میفهمم احساستون رو… درهرحال من تا همیشه قدردان و دوستدار شوهر عمه‌هام هستم(خاله ندارم کلا)

جالب بود نظرتون
راس میگین باید همین باشهخوبه که قبل جشن خوندم کامنتتون رو

آسمان 1403/06/23 ساعت 16:16 http://Avare.blog.ir

عزیزمممم
عروس خانوم ناز

آسمان 
امروز سر عقد یادتم، قول

مورچه 1403/06/23 ساعت 13:19 https://hana98r.blogsky.com/

خوشبخت بشید و به سلامتی و شادی مراسم برگزار بشه

ممنونم از دعای شما ایشالا مورچه جان

خواننده خاموش 1403/06/23 ساعت 13:16

سلام خیلی تبریک میگم مگی خانوم
میشه لطفا سر عقد واسه منم دعا کنی که بزودی ازدواج کنم اسمم پرستو

سلام
ای خدا
چشممم البته که دعا می‌کنم خوشبخت شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد