مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احساس می‌کنم افسردگی درست مونده چند قدمیم تا تو اولین فرصت بیاد و خفتم کنه...


+ امروز از اون روزاست که با اندوه بیدار شدم و انرژی انجام هیچ کاری رو هم ندارم.

۴ آبان ۹۹

تولد ۳۳ سالگی، باید طعم بهتری داشته باشه... 

به همین مناسبت، چند روزی کار رو تعطیل می‌کنیم. تو همین شرایط بد کرونا با دو تا از دوستای نزدیکمون هماهنگ میشیم که شب تو طبیعت تا صبح کنار هم باشیم. باورم نمیشه بتونیم عملیش کنیم اما این کار رو می‌کنیم با تمام سختی‌هاش...

چقدر میتونه خوش بگذره یه شب و روز با دوستها بودن؟

هرچقدر تصور کردین ضربدر ۷ کنیدش

_____

روز تولدش براش بادکنک می‌خرم و میریم باغچه من، خواهرم و دوست صمیمیش... میز میچینیم و عکس می‌گیریم، شب بابا میاد و دور هم کباب میزنیم بر بدن

_____

همه‌ی اینا رو گفتم که بگم حتی اگه یه غم بزرگ تو دلت باشه هم باید بلد باشی خودتو خوشحال کنی... من دارم تلاش می‌کنم براش، خیلی بیشتر از اونی که از خودم انتظار داشتم موفق بودم به نظر خودم... 

محتاج دعام خیلی خیلی

منم براتون دعا می‌کنم خوشحال باشید خیلی خیلی :)