مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احساس می‌کنم افسردگی درست مونده چند قدمیم تا تو اولین فرصت بیاد و خفتم کنه...


+ امروز از اون روزاست که با اندوه بیدار شدم و انرژی انجام هیچ کاری رو هم ندارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
گیلاس 1399/09/18 ساعت 20:33

همه ادما یه حس مشترک دارن.حس حسرت گذشته رو خوردن.که میتونستن خیلی بهتر با مشکلاتی که اول جوونیشون پیش میاد مقابله‌کنن.همه ما ادمای بی تجربه ای هستیم.همه ما یه کاش بزرگ تو زندگیمون داریم.

محدثه 1399/09/11 ساعت 12:38

من در هر شرایطی، برم خرید خوب میشم... واقعا میگم... دلم قدم زدن تو این هوای خوب و میخواد و تاریکی و برگ های خیس رنگی روی زمین ... با دوست خوب و دیدن مردم و خریدهاشون... حتما الان بهتری... خرید کن دتر ... خرید

گیلاس 1399/09/08 ساعت 00:06

تنها شدی؟همه ادما تنهان.حتی اونایی که مخاطب خاص دارن

فعلا تنها حسی که ندارم تنهاییه، کاش میشد دلیل افسردگیم رو بگم
ولی باهات موافقم
اما نمیشه...

آدمیزادیم خوب ربات نیستیم که
آدم روزهای اینجوری هم داره
اما تو بلدی که نذاری بمونه

مرسی که بهم قوت قلب دادی
همه تلاشم رو کردم که خوب شم و حالا انگار واقعا بهترم

خورشید 1399/08/30 ساعت 15:56

سلام مگهان
خوبی همشهری؟
رفته بودم دکتر،گفتم حالم خوب نیست. انگار افسردم. نمیدونم دلم آشوبه. یه جوریم.
دکتر گفت اگه کسی این روزها بیاد اینجا و بگه حالش خوبه، واقعا شک می کنم که عاقل باشه
پس اصلا نگران نباش. حال و وضع این روزها، آدمیزاد رو اینجوری می کنه. فقط نباید طولانی بشه، فکر می کنم سه هفته اگه طول بکشه، اوضاع خرابه
افسردگی از آنچه در آیینه می بینیم به ما نزدیکتر است.
اما مهم اینجاست که *با هر سختی آسانی است*. خدا گفتن، پس به حرفشون عمل می کنن.
در پناه خدا

سلام همشهری عزیزم
چه دیدن اسمت حالم رو خوب کرد، آخ واقعا ها... حال هیچ‌کس خوب نیست. منم خیلی خوب نیستم ولی یهو خیلی بدتر شده بود حالم
الان بهترم الحمدلله
شمام در پناه خدا باشی مهربون

آویشن 1399/08/29 ساعت 10:29 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم هر چه زودتر یه اتفاقی بیوفته که دوباره سرحال بشی و لبخند رو لبت باشه . اصلا من مگی شاد و خوشگل خودم و میخوام

مرسی آویشن مهربونم

هانی 1399/08/26 ساعت 18:10 http://www.hanihastam.bayan.ir

تو غافلگیرش کن. چه جوریشو نمی‌دونم:|

مرسی از نظرت

taraaaneh 1399/08/25 ساعت 20:28 http://taraaaneh.blogsky.com

عزیزم خودت رو مشغول نگه دار. مثلا کمدها رو مرتب کن. تمیز کاری کن.. لباسهای اضافه ات رو بده بره. بافتنی بباه اگر بلدی.. اگر جای خلوت پیدا میکنی پیاده روی کن. این روزها افسردگی بیشستر از همیشه در کمینه همه مونه با اینهمه خبرهای بد که میشنویم.

ممنون خیلی... کارهایی که گفتید رو کردم و واقعا هم انگار بهتر شدم
ممنون برای بودنتون

مریم 1399/08/25 ساعت 11:41

مگی عزیزم این روزها این حس افسردگی به هر بهونه ای سراغ همه میاد متاسفانه
امیدوارم که بتونی از خودت دورش کنی و سرحال بشی

سعی می‌کنم مراقب باشم
واقعا همینطوره، همه آسیب پذیر تر از قبلمون شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد