مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی


به مدت دو سه شبه که کارمون مثل گذشته زیاد شده و من شدیدا از بی‌خوابی رنج می‌برم، منم که عاااشق خواب… الان که بیدارم و خوابم. نمیبره شدیدا از دست خودم دلخورم:))


این چند روز اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه من ظرف غذاخوری(ست بشقاب اینا) خریدم، جمعه رسید دستم و با کلی ذوق بازشون کردم و نگاهشون کردم،ظهر پسر اومد دنبالم و رفتیم خونه‌شون ناهار(کلا روال خونه‌شون اینجوریه که جمعه‌ها مامانش ناهار درست میکنه و بچه‌ها دور هم جمع میشن، پسر یه خواهر و یه برادر داره، خواهرش مجرده اما جدا زندگی می‌کنه)

قبل اینکه بریم خونه‌شون ظرفا رو بردیم گذاشتیم تو خونه و بعد رفتیم… خونه انقدر خالی مونده و انقدررر توش خاک هست که نمی‌دونم تمیز میشه یا نه، سرامیکش هم از اول بد و داغون بود حالا خاکم گرفته یجوری شده:)) بگذریم، من هر وقت خریدی می‌کنم میبرم میذارم اونجا که سر فرصت بریم دوتایی باز کنیم و ببینیم، پسر هم سعی می‌کنه ذوق نشون بده از دیدن کاسه بشقاب:))) بعید میدونم واقعی باشه اما من به همین الکی ذوق کردنش هم دلم خوشه


اتفاق جدید دیگه مستقیم به من ربط نداره ولی ذهنم درگیرشه یه مشکل مالی خیلی عجیب بود که برای شوهر خواهرم پیش اومد و مجبور شد خیلی با عجله ماشینش رو بفروشه… عجیبهو  واقعا باور کردنی نیست برام، اما پدرش یه مبلغی بدهی داشت و با اینکه زمین و یه سری چیزا برای فروش داره اما چون عجله داشتن تنها راه رفع و رجوع کردن ماجرا همین فروختن ماشین بود.

امیدوارم این روزا بگذره و روزای بهتری بیاد. 


+ این هفته به خودم قول دادم کارایی که برای جشن عقد قراره بکنم رو بنویسم و کم‌کم پیگیری کنم. کاش یکی بود مجبورم میکرد واسه این کارا… اگه خودم تنها بودم هیچ جشنی نمی‌گرفتم و خیلی خسته میرفتم سر خونه‌م:) شاید در نهایت همین کارو کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
هانی 1403/02/22 ساعت 11:00

چقدددددددددر این خرید کردن برای خونه خووووووووووووبه!! چقدررر خوبه!!

خیلی از تصورم بهتره
مخصوصا که فکر کنی دوستاتم ممکنه بیان خونه‌ت

مبارک باشه کاسه و بشقاب ها الهى که با دلخوش و سلامتى از تک تک وسایلت استفاده کنى
اى بابا امروز دستمال مىکشیم فردا یک وجب خاک نشسته همه جا
جشن عقد جدا دارین ؟ عروسی جدا ؟ یا با هم میگیرین ؟
امضا فضول باشی محله
تو فامیل ما جدیدا همه رو با هم میگیرن
٤ تا بزرگ تر هم دعوت مى کنن و کلا هم عروس لباس نیمه عروس مى پوشه ، کت سلوان یا کت دامن سفید اما دوخت فانتزى
مجلس هم قاطى

سلام بر تو خانوم قوری
قربونت بشم مادر تصورت از خاک اونی که فکر می‌کنی نیست
ماااااادر جان کلا یه مهمونی میخوایم بگیریم ما هم، خیلی مختصر و مفید من حال همونم ندارم
مجلس هم قاطی مورد علاقه منه و لباسم اتفاقا نیمه عروس البته کت شلوار نه ولی یه لباس مهمونی‌طوری دلم میخواد برای عکس در همین حد بزرگترا
حالا باید ببینیم چی میشه شما تشریف نمیارید به عنوان بزرگتر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد