مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مادرم ، تو باید خیلی عزیز باشی که از کارام بخاطرت زدم . باید خیلی خاص باشی که من اینجوری الان خسته ام !

چند ساعت برای مهمونی امروز مادرم سرپا بوده باشم خوبه ؟

چقدر نیم خیز جلوی فر نشسته باشم خوبه ؟

اینجا بمب ترکیده ، من نت ندارم و خیلی هم خسته ام !

× نت دار بشم اینجا رو مزین به عکس خواهم نمود !

× نمودم ! مزین ...



بی ربط نوشت : با تشکر از مهمونای مادر که باعث شدن از کارای پروژه و حتی کتاب خونی!!! بیفتم .

و در انتها باید تشکر کنم از خانواده ی محترم رجبی به هزار و یک دلیل :| :))


نظرات 43 + ارسال نظر
خورشید جاودان 1394/02/25 ساعت 14:43

خب به ضعف رفتنت ادامه بده تا برم به این اوستا کریم بگم حداقل واس دل تو یه نی نی بهمون بده والا

بانو همسر مگه تشریف دارن اون طرفا ؛-) ؟
ایشالا اگه خیره که مادر بشین دوباره ...
البته من میگم دو تا خوب و کافیه ها ؛-)

خورشید جاودان 1394/02/25 ساعت 14:07

مگی حیف که نمیشه عاقت کنم مادر وگرنه گرفتار عاق والدین میشدی
خب نمیگی منم دلم شیرینی میخواد من که نه نی نی تو دلم اونم نه پسر تپل مپلم اونم نه حنا کوچولوم میگه مامان خاله از اینا میخوام رفتم از بیرون واسش شیرینی خریدم چون بنده فقط دوست دارم شیرینی بخورم واصلا هیچی بلد نیستم
نی نی تو دلی رو جدی نگیر فقط دلم میخواد خدا نمیده

ما عاااااق شده هستیم بانو شما ما رو نزن دیگه !
اینا شیرینی نیستن غذان دلتون نخواد :دی
نی نی تو دلیییی رو خوندم ضعف رفتم برای دقایقی

مروارید 1394/02/24 ساعت 23:39

چه جالب نمیدونستم معنی مگهان میشه مروارید .
بیخود نیست من اینقدر از وبلاگ شما خوشم میاد:

بدونید که من هم به همین دلیل عاشق اسم شمام و هربار می بینم اینجا بودید یک حسی در وجودم وول می خوره !!!
چقد خوب که خوشتون میاد انرژی گرفتم

Amer 1394/02/24 ساعت 23:21 http://8m8a8.blogsky.com

هـــعـــی واااااااای من
أی خاااک وچووووووووک
منو تحت نظر داشته بیدین
مگه من چه گناهی کرده بیدم

منو نبینین تو لباس بره!!! بیدم
من واسه خودم یه گرگـــی!!! بیدم
عمرا تو جمعی که چوپان!!! بیده نیایم

بانوی چوپانای عزیز واقعا به ما لطف دارید
این مظلومیت من از پشت این کلمات هم مشخصه عایا
صدالبته که من در جمــع سه تاییــمون فقط مات شما دوتـــام
قابل توجه بانو مگهان! بنده تا دلتون بخواد پتانسیل تپل تر شدن رو هم دارم

راستی با اجازه لینکت کردم عزیزم

من همیشه بی اجازه لینک می کنم مادر گرامی :دی
چقدر مودبانه

عزیزدلم من بلاگ اسکای رو با همین آدرس همون اوایل سال درست کردم ولی بخدا نرسیدم پست بذارم تا دیروز که دستم بند امتحان بوده.ولی مفصل میام عزیزم مینویسم.از همینجا هم بگم آدرسم همینه فقط با پسوند بلاگ اسکای

چوپان 1394/02/24 ساعت 20:50

من گفتم تو؟؟
دیگت نکردی!
گفتم ما!
من و تو به تنهایی خیلی ام خانومو با حیا عستیم:D
میکسمونو گفتم!
.
بروبابا ...یه عموی تپل داشت گیرم میومد که پروندیش:| خبیث!

خب تو شاید باشی تنهایی من نیستم عاخه :-))))))) چقدررر نامردم من !
ولی متاسفم باید بگم ما واقعاً می تونیم همه جا رو به هم بریزیم ! :)))
میکسمون ! کافه سه نقطهههه :-))) ... خودت تا تهش رو بخون و بخند

دیگه دیگه :| ایشالا عموی لایق تری گیرت بیاد نه عمویی که دو روزه بخواد منو بگیره ببره اون سر دنیا ...

چوپان 1394/02/24 ساعت 20:14

من اینجوری ام دیگه
کلللللللللل انرجی ینفرو میکشم بیرون!دیگه توان ارتباطی بابقیه نمیمونهفکرکنم همسر دلبند آینده هم به همین دلیل از نیرنگ بدخواهان در امان بمونه
میخوای یمدت دورباشیم از هم.ببین چقدر دوباره ارتباطت با بقیه زیاد میشه:D
.
منو خودتو تصور کن با یه آقا بریم بیرون!دقییییییییقا برعکس میشه.بنده خدا شاید معذب بشه ولی عمرا از مسخره بازی ما کم نمیشه.خیالت راحت! برای همین گفتم پتانسیلشو در ایشون میبینم:Dمظلومم هستنو... بعله:D

اون انرژی کشیدنو عااااالی گفتی :-)))))))

من خودمم انرژی بگیر هستم در جوار آقایان !
چوپاااان یه چیزی ! وایسا بینم یعنی من اونننقدددددد بی حیا عستم ؟! :))) جلو آقایون شوخی و اینا... ؟! یاد این افتادم که من خیلییی از آقایون تپل خوشم میاد !!!:))))))))))))))))))))))
چوپااااااان !:)))
بعله مظلوووووم و معصوم اصلاً حتی

سلام
خست نباشی عزیزم

سلام :دی
خسته نیستم ! خوبی بها جان ؟

خیلی عالیه عزیزم مثل همیشه.با سلیقه و زیبا.دستتم درد نکنه که کمک مامان بودی

رویا جون :-*
بیااااین بلاگ اسکای واقعاً خسته شدم از بس وبلاگ همتون رو سوت و کور دیدم :-(((

راستی ممنون از تعریفات استاااد

چوپان 1394/02/24 ساعت 18:35

این چی بود؟؟؟؟
من چی بلا تی سر باوردم که کولا قید تبدیل دوستان مجازی به حقیقی را بزه ای؟ :|
.
مگهان یه مدته این آقا عامرو زیر نظر دارم تو نظراتت... فکرمیکنم پتانسیل ورود به جمع دونفرمونو دارنا :D :)))) فکرکن 3نفری پاشیم بریم یجایی.داغان میکنیم میره پی کارش :D نظر؟
فقط با این محل اقامتشون یه مقدار داستان داریم که نمیدونم چکارش کنم!
.
ولی دقیقا اون جایی که گفتی تعداد دوستام زیاد شده و میترسم ازشون غافل بشم...عین دغدغه من بود.تازه میخواستم بگم بهت افتحار میکنم که اینهمه آدم هندل میکنی!من عملا ظرفیت شبکه دوستی گسترده رو ندارم.ینی از پسش برنمیام!

:))
من نانم که چی بلا می سر باوردی ولی ده پشیمانم و نخوایم کسی حقیقی ببه :-)))

نه خیرررر پتانسیل ندارن :-)) من آنتی من هستم آقایون تو جمع باشن از مزه و حرفای خنده دارم یقینا کم میشه :-))))!!! فک کن من و تو با آقایی بریم بیرون اصلاً در مخیله م نمی گنجه ها مگه اینکه شوهری چیزی باشن !!!:))
محل اقامتش و اصالتش که اصلاً برای ما یک ننگ بزرگه نمی دونم این دشمن چرا اومد شد دوست ما:-))))))))
--
باور کن چوپانا من درگیرم با دوستام... از طرفی فاطمه ! از طرفی سین که هی میگه من و دخترم حوصله مون تو خونه سر رفت دلمون برات تنگ شد !! شوهرم میگه شما قهرین مگه ؟! واقعاً موندم چطوووور هندل کنم تا اینجا خیلی خوب بود عملکردم ولی کم کم دارم می پوکم !

فاطمه 1394/02/24 ساعت 15:26

مگهان جان ممنونم بابت تعریفایی که کردی من لایق اونهمه محبتت نیستم وخوشحالم که تونستم دوست ماهی مثل تو پیدا کردم

لایق ترم هستی فاطمه جان من تعریف نکردم کارایی که برای زندگیت کردی رو فقط یادآوری کردم :)! همین
من هم مهربون ...واقعاً

جناب خان 1394/02/24 ساعت 15:23

ازدوااااااج؟؟؟

آقا عااااااامر بی خیااااللللللللل
جناب خان ...
ازدواج چی ؟

Amer 1394/02/24 ساعت 15:20 http://8m8a8.blogsky.com

جناب خان خندوانه!

عمرا

ما اصن غیبت تو رو نمیکنیم که :|

جنااااب خاااااااااااان !!! الان خوندم و فهمیدم :-))))))

اون روز که می گفتا رامبد چیه فرشته بهت میگم خعلی باحال بود اصن!

یه نفر 1394/02/24 ساعت 15:17

ببخشید شما یه جوری حرف میزنید من نفهمیدم بالاخره که یک بار ازدواج کردید یا نه؟
آخه یادمه قبلاً از کسی صحبت کرده بودید...
اکه دوس دارین خصوصی بگین به ایمیلم

ازدوااااج ؟!
چجوری حرف می زنم یه بارم پرسیدین جواب دادم... من یک دوستی داشتم که می خواستیم ازدواج کنیم و نشد ! همه بهش میگن دوش پسر... من ترجیح میدم اسم نامزد رو بذارم روش... چون اصلا با روابط دوس دختر و پسری امروزی ها کنار نمیام و نیومدم هرگز... :) همین !
خصوصی چرا... عمومی میگم خیر ؛ )

Amer 1394/02/24 ساعت 14:09 http://8m8a8.blogsky.com

"اینجوزیا" رو با لهجه "جناب خان" بخوانید خیلی حال خوب کن هست
اینجــوزیـااااا

بعله بعله ماااااااادر جان
عمرا اگه زیر بار برم

با لهجه ی کی :)))؟

ایشالا به وقتش چناااااان زیر باررر میری باوررر نکردنی !!

Amer 1394/02/24 ساعت 14:01 http://8m8a8.blogsky.com

دانم که حالت خوب نوبودی دااانم

کلا دو خط نوشتی بییی رمق
که توش دوتا غلط املایی داشت!!
په کارم؟؟؟
اینجوزیا؟؟؟

دانم که حالت (یا تی حال: حال تو!) خوب نوبو ! د نداره :-)))

:-))))))) نفله هستم دیگه آقا عامر شما دست مامان و بگیر برو خواستگاری بگو خودشون انتخاب کنن که بپسندم اول مشکل زیاد نشه :))) :دی

فاطمه 1394/02/24 ساعت 13:34

عههه آره همشو خوندی !!!
از کجاآخه؟
خوشحالم مگهان جون که بهم سر میزدی

بلهههه !
خونده بودم خببب ؛-) و حتی مشکلی که ازش نخونده بودم رو هم حدس می زدم بانوی عزیزم

فاطمه 1394/02/24 ساعت 12:52

ممنونم مگهان گل. چون خودت خیلی خانم و مهربونی همه رو اینطوری میبینی عزیزم

امیدوارم اینطور که می گید باشم :) مهربون...

Amer 1394/02/24 ساعت 10:47 http://8m8a8.blogsky.com


خب معلومه که اینجوری بهتره!
حداقل عادم میدونه چی داره انتخاب میکنه
قابل توجه بانو چوپانا! ببین چه کردی با طرف که میگی همین چوپان برام بسمه!!!
[شوخی]

بعله بعله بعله دانم که شوخی بوکونی!! دقیقا نمیدونم به لهجه کدوم شهر و دیار گفتم!!

واقعاً ببین په کارم کرده دیگه !!! ؛ )
دانم شوخی بوکودی درستشه به گیلکی ... کردی : بوکودی
کنی : بوکونی !
اینجوزیا ؛-)

Amer 1394/02/24 ساعت 02:15 http://8m8a8.blogsky.com

مگهااان!!!
اینقدر از مازندرانی ها بد نگو
چون میدانم دلت از جنگل و دریا گرفته!!! دعوتت نمیکنم :|
و الا خیلی ها برای دیدن گل روی من از چه جاها که نیامده اند و نمیاند
تهران خیلی جای خوبی عست برای دیدار گروهی!!! قابل توجه دوستان!

درکل گفتم که مهمونی خیلی خوبه
آدم دلش باز میشه
مخصوصا اگه تایمش رو داشته باشه و یه پس انداز کوچیکی هم!
من کلا سالی که چه عرض کنم
قرنی یک بار خونه آشنایان نمیروم (چون خیلی باهم سرخوش نیستیم!)
با کسی بد نیستم (به هیچ عنوان) ولی خوب دعوتی نمیشود...


راستی
ارتباط غیر وبلاگی برقرار نموده؟ یا ننموده!!

سلام !
می دونید که شوخی می کنم هوم؟

بله بله منم با تهران موافقم ولی رشت بهتره :دی ... اگه بیان !
من خییییلی مهمون دوس دارم و مطمئنم اگه خونه داشتم خودم همش مهمون دعوت می کردم الان مجبورم کمی مراعات کنم... (چقدررر هم مراعات می کنم نصف روزای سال دوستام اینجان!)
راستی... من خیییلی تعداد دوستانم زیاد شده و واقعاً حس می کنم اینجوری ازشون غافل میشم
پس سعی دارم دیگه تو محیط بیرون با دوستان آشنا شم و هیجانش هم بیشتر باقی بمونه:دی
چوپان هست کافیه :دی :))

Amer 1394/02/24 ساعت 01:46 http://8m8a8.blogsky.com

مگهااان!!!
اینهمه عادم الآن دل تو دلشون نیست که بیان رشت!!!
عایا اینها به هزینه های مهمانی و مهمانی گرفتن فکر کرده اند؟؟؟
عایا اینها به وقت و مکانی که برای یک مهمانی نیاز هست فکر کرده اند؟؟؟
عایا اینها فقط غذاهای یک میهمانی خوشمزه را میبینند!!!
و از سختی هایی که نوشته شده نخوانده اند...
ماااااااادر

با اینحال
مهمانی خیلی خوب عست
مهمان حبیب خداست
قدمش روی چشم...
مهمانی هم باید رفت
نمیشود که همش مهمان بیاید
والاااااااا

هی مازنی مهمون ننواز (منفی نواز : ننواز!) :دی
خب این همه آدمی که می خوان بیان رشت فقططط بخاطر خوشمزه های رشت می خوان بیان ؟
آیا دیدن روی گل مگهان نیز بهانه ایست ؟!
خیر ؟ بلی ؟
آیا دوستان می دانند که مگهان بعد از چوپان ترجیح داده با کسان دیگر ارتباط غیر از وبلاگی بر قرار ننموده ؟
من فقط فکر می کنم من که فرت و فرتتت میگم بفرمایین اگه خیلس ها که خاموشم هستن بیان ، من باید چی بگم ؟ نمی تونم ببینمتون د:ی ؟ آیا مگهان هم درگیر تعارفات شده ؟ اوه شت! اوه شایسه !!!
اما در کل مهمانی را خیییلی دوست می دارد مگهان:دی مهمانی که قیمت خانه و وسایل خانه ماشین های پارک شده در پارکینگ را نخواهد در بیاورد واقعاً حبیب است :دی

کلوچه 1394/02/24 ساعت 00:48

چ با کمالات...خانوم شما قصد ازدواج نداری???

بعلههههههههه :-))))))
ترسیدم بری دیگه نیای گفتم زودتر بله رو بگم :)))

بهتره در اولین فرصت یه چند روز بیام رشت مهمون مگیواااااااااااااایییییی چه قدر خوش میگذره میزبانت اینقدر خوش سلیقه مهربون به روز اهل کتاب هنر باشهمگی جان واقعا دست مریزاد

هندونه ها زیاددد شدن چه کمم من کسی هست بیاد کمککک :-)))) ؟
اهل هنررر ؟! به روووووز ؟! این همه تعریف همش مال من بود الان ؛-)
هاها ... تشریف بیارید
امید که برای مهمونا اهمیت داشته باشه این چیزا و پسندیده باشن

سلام

مگهان یعنی چی ؟؟

سلام : )

یعنی مروارید ...پیرل ... البته اسم ولش و ایرلنیده نه ایرانی :)

لیلیت 1394/02/23 ساعت 23:25

فکر کردم سوشی درست کردی مگی !

نه خیلی شبیه سوشی هستن انواع از این رول ها رو درست می کنم ولی هرگززز فکر سوشی رو هم نمی کنم !

زری 1394/02/23 ساعت 23:02 http://asemam-abri.blogsky.com/

خیلی چرخیدم تو وبت پر از سوالم که بعدا باید ازت بپرسم

: )
خوش اومدین : )
حتماً جواب میدم.

سپیده 1394/02/23 ساعت 22:54

خوشت اومده هاااااااااااااااااااااااااااااا
شیطون

: )))))))

عجبااا

سپیده 1394/02/23 ساعت 22:47

ایییییییییی اشششششششششششک چقد تفاهم داریم
ینی خسته نباشی دخترم



سپیده 1394/02/23 ساعت 22:23

یورولمویان قیزیم

من ترکی بیلمیرم ایشششکککککککک :)))

فحش محبوب منه ها :))

فاطمه 1394/02/23 ساعت 22:06

وای خدا
مرسی که یادته عزیزم
فکرکردم اونقدر سرت شلوغه که فراموش کردی دستورپخت نون راازت خواستم
اگه میتونی برام دستورشونو بزاری یه دنیا ممنونت میشم
واقعا برازندته اسم نازت . مثل یه مروارید زیبا وباارزش که برای همه قابل دسترسی نیست

فاطمه جاااان چقدررر لطف داری بهم شما :-*
نه واقعاً ... من خودمم پختم و یه جا یه چیزایی نوشته بودم ازش ولی یادم نیست حقیقتش...:(
چشمممم میذارم مامان خانوم گللل :-) :-*
وااااای خجالت زده شدم... البته اسم ایرانی نیست و پدرم اسم دیگه ای برام انتخاب کردن این اسم مجازیمه :-*
اون جمله آخری بدددد چسبیدا :-)))) مهربوووونید شما چقد

HaaMed 1394/02/23 ساعت 21:50 http://www.haashmo.blog.ir

من شیرینی میخوام.

آخه اینا شیرینی نیستن پیش غذان ! :دی

شیرینی هم داریم البته ولی عکسش نیست :دی

یه نفر 1394/02/23 ساعت 21:25

من واقعاً جذب خانومای کتابخون و آشپز می شم
ولی مطمینم کسی نصیبم میشه که نه آشپزی بلده و نه اهل فرهنگه

خب از نظر من شما می تونید کسی رو انتخاب کنید که آشپزی بلده و اهل هنر و فرهنگه !
یه چیزی بگم راستی ... من خودمم آشپزی نمی کنم فقط گاهی برای مهمونی ها تکونی به خودم میدم و غذاهای ایرونی هم هرگز نپختم و احتمالاً باید دست پختم افتضاح باشه. نتیجه اینکه با تکرار آدم آشپز میشه و کافیه طرف مقابلتون علاقه داشته باشه. همین :)

پری 1394/02/23 ساعت 21:22

عالیییییییی
بازم عکس بذاررر مگی

سلام پری :دی

عاشق این تشویق کردناتونم به مولا :-)))) !

فاطمه 1394/02/23 ساعت 21:19

سلام و خسته نباشید برمگهان خانم گل باسلیقه و خوشمزه پز .حالا اینا مزشون هم مثل قیافشونه؟
راستی مگهان جان مگهان یعنی چی؟

سلتم عزیزکم !

من طعمشون رو بیشتر دوست دارم ... دستور اینا رو می خواین بذارم :))) ؟ باور کنید نون اونقدر دیمی هستش که به نظرم احمقانه میاد گفتنش ! دقیق نیست یعنی ...
ولی اینا رو می تونم بگم ؛ )
مگهان یعنی مروارید عزیزم ... : )

طاها 1394/02/23 ساعت 20:57

سلام

ای وای من بازم خوراکی!!!!

دست شما درد نکنه
ما هم از خانواده آقای رجبی تشکر میکنیم به دلیل هزار و دوم
شاد باشید

سلام آقا ...

باااز هم خوراکی ! باز هم هی وای ... :-))

مچکرم آقای مهربان ...

سپیده مشهدی 1394/02/23 ساعت 20:37

چقد با سلیقه....
چقد وسایل خونتون رو دوس دارم...

پاشو بیا رشت خب !!!
برات درست کنیم از اینا وسایلمونم می تونی از نزدیک ببینی :دی
این نشون میده تا حدی هم سلیقه ایم

واااااااااااااااااای چه رول هایییییییی میخوااااااااااااااااااااام

فقط عکسش هست حقیقتاً خودمم ازشون ندارم که بخورم جز مافین پیتزا و کاناپس زیتون :دی

مگهان 1394/02/23 ساعت 20:12 http://meghan.blogsky.com

معرفی می کنم :

رولت سبزی !
رولت پنیر !
مافین پیتزا !
:دی

خیلیییی خیلی ممنونم مگهان عزیزم :-)))) !

سپیده مشهدی 1394/02/23 ساعت 19:57

از خواهرزاده پرسیدن که کمک حساب نمیشه؟؟؟...

:))))))) بستگی داره ! از خواهر زاده بالای شش ماه بپرسی کمکه ! شما زبانت در حد بچه شش ماه ست :دی

سپیده مشهدی 1394/02/23 ساعت 19:38

"من عکس میخواهم"
درست نوشتم مگه نه؟

:-)))))) نتم رو شارژ نمودم و الساعه اطاعت می شوددد :دی !

عالی نوشتی مطمئنی از مامان بابا کمک نگرفتی خاله جون :-* ؟ (مگهان در نقش معلم اول دبستان! )

تشکر ویژه بابت کامنت پر انرژی تون.
ممنووووون.

خواااهش میشه ... شما چقدر با ادبید بخاطر کامنت های پر انرژیم حتی تشکر می کنید دوستان یاد بگیرید

خسته نباشی کدبانوووووو.


ممنووونم آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد