مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لباس عروس


با غصه و یه دنیا غم روی دلم رفتم لباسم رو سفارش دادم، تلفنی قرارداد بسته بودم و یه مبلغی رو توافق کرده بودیم. گفتن که اون مبلغ برای اجاره‌ی مدل انتخابیت بوده! درحالیکه عددش بیشتر از بودجه‌ای بود که من تو ذهنم براش کنار گذاشته بودم… هیچی دیگه یا لباس رو تحویلشون میدم فردای جشن، یا باید یه مبلغی بیشتر بدم که لباس مال خودم شه… با تجربه‌های جمع بگن چی کار کنم؟ آیا دیدن لباس سالهای بعد ارزش داره که حدود ده تومن بیشتر براش هزینه کنم؟ از نظر خودم فعلا که نه

—————-


اگه یه ماه پیش بهم می‌گفتن لباسی که انتخاب می‌کنی ماهیه میگفتم نه امکان نداره! چون اصلاً شبیه من و سلیقه‌م نیست. آما امروز در اقدامی ناگهانی قرار شد دامنم ماهی باشه… یه دنباله ۵۰ ۶۰ سانتی هم داشته باشه

امیدوارم قشنگ بشه:) 

یه لباس ماهی بهم دادن که امتحان کنم و ببینم چطوره وقتی پوشیدم خود خیاط گفت خیلی بهت اومده و نظر من و خواهرمم همین بود. اینجوری شد که نظرمون از لباسی که انتخاب کرده بودیم کلاً برگشت و شد یه لباس یقه ایستاده‌ با دامن ماهی! یادم بمونه وقتی تحویل گرفتمش عکس بذارم ازش براتون 

————

قرارداد عکاسی هم آقای نامزد فعلی! همسر آینده رفت بست. باز در این مورد هم امیدوارم عکسام خوب از آب در بیاد، به طرز عجیبی هرجا رفتیم عکاسی برام نچسب بودن و حس خوبی نگرفتم از هیچ‌کدوم تقریباً… 

این عکاسی رو هم آرایشگرم معرفی کرده، راستی گفتم؟ آرایشگاهم رو هم انتخاب کردم. الهه رحیمیان قراره دوستتون رو آرایش کنه

——


تمام تلاشم رو می‌کنم که برای خودم ذوق و انگیزه ایجاد کنم، دوست دارم شما هم شریک خوشحالیم باشین اما ببخشید دیگه… خوشحالیم متاسفانه خیلی کم و بی‌جونه اونقدری نیست که بیام و با ذوق از خوشی‌ها بنویسم شمام باهام کیف کنین:) 

نظرات 15 + ارسال نظر
رها 1403/05/21 ساعت 14:35

اااا اینجا پرسیدم
پایا رو نشنیدم
مشاوری ک میری خانم یا اقا؟

خانومه عزیزم
ولی مشاور آقای خوب هم داره، شاید بابک نجفی رو بشناسی مثلا
خانوم بقایی و خیلیا

رها 1403/05/17 ساعت 23:50

سلام
مگه من رشتم
میشه اگه از مشاورت راضی ای اسم و آدرس و شمارش رو بهم بدی لطفا
ممنون

سلام عزیزم
از مشاورم راضی‌ام اما اسم مرکز مشاوره‌م رو میگم و خیلی منطقیه از خودشون بخوای با توجه به مشکلت راهنماییت کنن
بازم اگه خواستی یه راهی بذار که خصوصی برات اسم مشاورم رو بذارم.

اسم مرکز مشاوره پایا رو احتمالا شنیدی منم همونجا میرم

omid 1403/05/17 ساعت 19:14

لباس ماهی چجوریاست
سرچ نموده و متوجه شدم :دی
پست مشکلاتم خوندم
ولی هنوزم رو صورتم لبخند از پستات خوشحال واسه رفیق قدیمی فکر کنم بالا 12 سال راه دوری میشناسمت پیر شدیم ها
امیدوارم همچی خوب پیش بره

وای وای… یجووووووریه اصلا این همه سال آشنایی مجازی
حس خوبیه، خدا رو شکر برای وجود تک تک دوستام

اوضاع کار و درس چطور پیش میره؟ اوضاع مرتبه ایشالاا؟

مبارک عروس خانم
عزیزم. جز. جا تنگ کردن تو کمدت خاصیت دیگه اى نداره لباس عروس
أمضا از یک با تجربه

قوری قشنگم
درست میگی، تا اینجا خودمم نظرم اینه که لباس رو نخوام ازشون قربون تجربه‌ت اصلا ننه

الهام ب 1403/05/16 ساعت 07:27

مگی جان امیدوارم که تو این روزا طعم شیرینی به کامت بشینه.
در مورد لباس عروس باید بگم ه فکر نگه داشتنش نباش. من خودم لباسمو خریدم ولی بعدا دیدم فقط کمدمو اشغال کرده. به خاطر همین به یه خیریه که کارای عروس ها رو می کرد بخشیدمش و بعد من دو سه تا عروس دیگه پوشیدنش و منم کلی ذوق کردم. برای گیفت هم تو اینستا برات یه پستی رو فرستادم. به نظرم شمع خیلی شیکه به عنوان گیفت. و کسی هم چند وقت بعد دور نمی ندازدش!!! (مث اون گیفت های قندی)

قربونت برم دختر قشنگم، برم ببینم چی فرستادی اگه فیلترشکنم وصل شه
در مورد تجربه لباس به نظرم درست میگی و خواهر و مامانم که لباساشون هست هیچ‌وقت استفاده‌ای ازش نکردن و کسی هم نبود بخواد لباسشون رو نتیجه اینه که خریدنش برام منطقی نیست

در مورد گیفت جشن خواهرمم شمع بود و خودمم هنوز دارم و قشنگ بود کسایی که دوست دارن استفاده میکنن و یه سری هم نگه میدارن دیگه خوبه

مریم 1403/05/16 ساعت 07:19

مبارکه مبارکه عروسی مگی جونه
عزیزم بسیار برات خوشحالم که زندگی جدید را در کنار عشق زندگیت بزودی شروع میکنی.
اسم آرایشگرتون را تو اینستا دیدم و مگی زیبا را در لباس فرم ماهی تصور کردم که بهترین و قشنگترین میکاپ زندگیش را میکنه.
مگی جان من اون سالها هم به دلایلی لباس نخریدم ولی اگر برات ممکنه بخر و پیشت باشه یادگاری خوبیه
برایت آرامش و صبر و گذشت و عشق و لذت همزمان برای عبور از این روزهای توام با هیجان و گاه دلشوره و استرس آرزودارم.

مریم خانوم مهربون
شما لطف داری، چه بامزه که اسم رو سرچ کردین و دیدین مریم جون
راستش از اول قصدم این بود حتما بخرم، اما گویا کسایی که خریدن براشون کاربردی نداشته… در نهایت با نظر یار گرامی! یه تصمیمی میگیریم.
ممنون از چیزهایی قشنگی که برام آرزو کردین، یک دنیا می‌ارزه دعاهاتون

توکآ 1403/05/15 ساعت 19:41

مگی مبارکه ان شاءالله زندگی جدید با اتفاقات خوبش خوشحالت کنه عزیزم :))


مگی نیازی نیس بخریش چون واقعاً ی روزی نمیدونی چیکارش کنی مهم همون عکاسیته چون عکس های یادگاریت خوب میمونه
هزینه اضافه نکن توی این روزا که میتونی جایگزین کنی و ی چیز بهتر داشته باشی ولی باز اینم نظر خودت رو میطلبه چون مهم اینه تو چی دوس داری

عزیزززم مرسی توکا جان

موافقم باهات، عکاسمم انتخاب کردم امیدوارم نتیجه کارش خوب بشه

فعلا خودمم قرار نیست بخرمش

Asooka 1403/05/15 ساعت 18:37 http://Asooka.blog.ir

سلام مگی عزیزم
مبارکت باشه همشهری قشنگم
امیدوارم خوشبخت و خوشحال باشی همیشه و سختی‌ها زودتر بگذرن و تموم شن

سلام مهربونم
مرسی که اینجایی و ردی از خودت گذاشتی برای همشهریت و دعات… ممنونم ممنونم

سوگند 1403/05/15 ساعت 15:04 http://Zahcheragh@gmail.com

عزیزم ، چه خوب که مشاور رفتی و چه خوب که حال دلت بهتره ، این روزا تکرار نشدنی هستن ببلعشون ، ناراحتی و دلخوری ها رو رها کن برای بعد ... عروس زیبا فقط ابن روزا حرص نخور و رها کن همه چی رو ، حتی اگه بعضی برنامه ریزی هات با تغییر مواجه شد . بدرخشی و خوشحال باشی همیشه

چشم سوگند عزیز
همه سعی‌م اینه از این روزا عبور کنم و سختم نباشه زندگی… ایشالا که بتونم

غصه نخور
اینطوری داری روزهایی که میتونن قشنگ و خاطره انگیز باشن را برای خودت پر از غم و غصه میکنی
هممون دوست داریم توی این روزها با ذوق بنویسی و دلت پر از شادی باشه
چون گفتی چیزی در مورد مشکلات ننویسیم و نظری ندیم چیزی نمیگم
ولی دوست دارم بدونی که این روزها برات دعا میکنم و امیدوارم حال دلت روز به روز بهتر بشه
اگه نظر من را بپرسی میگم (در حالی که تجربه ای در این زمینه ندارم) میگم نگهداری از لباس عروس جز اینکه یه فضایی را اشغال کنه و به هیچ دردی هم نخوره فایده دیگه ای نداره...

خیلی خیلی ممنون تیلو
باورت میشه که یکی از دلایل حال خوبم شماهایین؟ همین که فکر میکنم چند نفری بدون اینکه من رو خیلی بشناسن برای من و این روزام ذوق دارن حالم رو خوب می‌کنه و باعث میشه فکر کنم باید خوشحال باشم
خلاصه نمیدونی چقدر ازت ممنونم در مورد لباسم فعلا نظر خودمم همینیه که شما گفتی شاید قیمتش اونقدری نباشه که نخوای بخریش اما عملا کاربردی هم نداره برای سالهای بعد

آسمان 1403/05/14 ساعت 18:44

مگی وبلاگتو باز کردم و چند تا پست آخرو با هم خوندم و کیف کردم
اتاقم بوی تافت گرفت و اکلیلی شد
لی لی لی لی لییییی
من تجربه ای در مورد لباس عروس ندارم نمیدونم چی بگم. هی بنویس برامون
عکس لباس زیبات یادت نره
چقدر مونده تا عروسی؟؟؟؟

قربون دل مهربون و اتاق اکلیلیت آسمان جانم
خیییلی ممنونم که کمک می‌کنین ذوق به زندگیم برگرده

یک ماه و چند روز همش یک ماه و چند روز

چششششم هی میام و می‌نویسم

هانی 1403/05/14 ساعت 12:33

من از مشکلاتت خبر ندارم ولی قطعن اونقد برات مهمن که غم و غصه‌ش رو دلته و آرزو می‌کنم که با وجود این‌ها این روزا برات قشنگ و لذت بخش بگذره و جشنت به یاد موندنی‌ترین بشه. منتظر عکسای قشنگت می‌مونیم!

هانی جان پست قبلی هست که
رمزم داره و رمزش ۱ هست. به انگلیسی تایپ کنین
مرررسی رفیق راه دورم

یاد روزهای قبل عروسی خودم افتادم که پقدر درد و رنج داشتم و هیشکی نمیدونست و فقط بلد بودم با خشم نشونش بدم.... صدالبته که بیشترش بخاطر مسائل مالی بود... و نداشتن حامی.
مدل ماهی اگر به کسی بیاد محشره، منم فکر میکردم بهم نمیاد و امتحانشم نکردم ولی برای عروسی خواهرم لباسم ماهی بود و چقققدر قشنگ شد

من لباسم خریدم اون موقع تفاوت قیمتش 300هزار تومن بود و من همون شب بعد عروسی لباسم رو اهدا کردم...
عکاسی بنظرم مهمترین چیزه چون فقط همون برات میمونه از شب عروسی

قربون دلت عزیزم
وااای وای وای میفهمم که چه دردهای سنگینیه، فکر می‌کنی چقدر کامنت خصوصی داشتم که نوشتن حامی نداشتن و حتی یکی نوشته بود یه مبل و فرشم به سختی خریدن اونم قسطش رو بعد عروسی خیلی سخت دادن


مرررررسی از نظرت عزیز دلم،
چه خوب که ماهی بهت اومده، من راستش شک داشتم چون قدم کوتاهه

محدثه 1403/05/14 ساعت 09:42

مگی من و دختر خاله ام لباس هامون خریدیم
البته برای من رو دوستم دوخت. اون گذاشت برای فروش و در نهایت داد مرکز خیریه منم جمع کردم بالای کمد و قرار بدم بره، فقط جاگیره و اگر میخوای خاطره لباس داشته باشی برو بعدها عکس عروسیت ببین، بنظرم ارزش نداره بخری
مبارک باشه همه چی پیشاپیش …

مرسی محدثه جانم
چقدر قشنگ که لباست رو دوستت دوخته بود موافقم
چقدر نظرتون بهم کمک کرد تو این مورد، حداقل فعلا جمع‌بندیم اینه که نخرمش و به طبیعتم کمتر آسیب بزنم اینجوری

دختر بزرگه 1403/05/14 ساعت 08:16

به سلامتی و دلخوشی
اگه مثل من نوستالژی بازید حتما لباستون رو بخرید، اگر هم نه که عکس ها کافیه هر وقت ببینید تازه میشه خاطرات، جاتون رو هم نمیگیره
من مثل خواهر عروس ذوق دارم و دلم میخواد خودتون رو با لباس و میکاپتون که حتما عالی هستید عالیتر میشید ببینم

دختر بزرگه‌ی قشنگ خانوم دکتر
مرسی از اینکه اینجایین، خیلی دوستتون دارم و ای کاش میشد میدیدمتون و بغلتون می‌کردم
بهم امید میدین

در مورد نوستالژی‌بازی هستم، خیلی هم هستم اما منم فکر می‌کنم شاید بهتر باشه نخرم تو کمدم بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد