مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه جایی از قلبم درد می‌کنه که می‌دونم هیچ‌وقت خوب نمیشه


گاهی هیچی بهت کمک نمی‌کنه، جلسات مشاوره، روان‌درمانی و هیچی… 

همه‌چیز برات سخت پیش میره، مدام یه بغضی داری که نمی‌دونی کجا قراره ازش خلاص شی، تلاش می‌کنی برای دیدن قشنگی‌های زندگی و خوشحال‌کردن خودت و یهو انگار یکی تو گوشت میگه نه دختر، تو حق نداری زیادم خوشحال باشی… دونه دونه مشکلاتت رو یادت میاره تا باز احساس تنهایی و درموندگی کنی

باز… باز… باز



نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن 1403/05/06 ساعت 23:17 http://Dittany.blogsky.com

امیدوارم این حست تا روز عروسی از بین بره و دیگه ناراحت نباشی‌
هرچی تو گذشته بوده گذشته ، به نظرم بهتره به چیزهای ناراحت کننده دیگه فکر نکنی.

آویشن موضوع الانه متاسفانه، ربطی هم به پسر نامزدم نداره

من یه تجربه بد دارم
شاید نباید اینجا و زیر این پست تعریفش کنم
شاید بعد از خوندش به خودت بگی تیلو چه دختر انرژی منفی ای هست که اینو اینجا گفت...
اما ... تجربه ی زندگی بهم یاد داده که تا وقتی والدینت و خواهر و برادرهات و شریک زندگیت، زنده و سلامت در کنارت هستن هیچی ارزش زیادی غصه خوردن را نداره...
بعدها که امیدوارم خیلی دور باشه میفهمی که همه این دغدغه ها گذرا و قابل حل هستند

عزیزززز دلم… قربونت برم میدونم چقدررر سخته
چقدرر غیرقابل تحمله دردی که کشیدی

واقعیت اینه که مشکل من هم سلامتی یکی از عزیزامه:(… که نخواستم فعلا اینجا ازش بنویسم، همونه که باز شدیدا حالم رو بد کرده
ممنون میشم اگه یادم افتادی سر نمازی دعام کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد