مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نامزدی و اثراتش روی شخصیت و زندگی‌م


چند ماه از شروع نامزدی‌مون میگذره و خدا رو شکر بحث و ناراحتی نداشتیم، اما نگرانی من چیزیه که دوست داشتم اینجا درباره‌ش بنویسم. 

نمی‌دونم اسمش میشه وابستگی یا علاقه، اما اعتراف می‌کنم برام مهمه که زیاد ببینمش و دوری ازش کلافه‌م می‌کنه… و این هم نگرانم می‌کنه و هم بهم احساس ضعف میده

انگار تو ذهنم زن ایده‌آل زنی بوده که مستقل از همسرش خوشحاله، گردش میره و دوستاش رو مثل دوران مجردیش میبینه و زمان زیادتری برای تنهاییش داره… حالا که معادلات ذهنیم به هم ریخته نگرانم و حتی پیش خودم خجالت می‌کشم از احساس علاقه یا وابستگیم بهش…


چند روزه رشت نیست و من مدام منتظر تماس و پیامشم و متاسفانه برخوردهای خوبی هم نداشتم و با رفتارم و حرفام بهش احساس عذاب وجدان دادم که ازم دوره…حتی چند بار تو حرفام ازش خواستم برگرده رشت!!!  این در حالیه که بعد از بله‌برون خودم با خونواده و حتی دوستم سفر رفتم و اون حتی یک‌بارم بهم احساس عذاب وجدان نداده

نمی‌دونم کی کی رو بیشتر دوست داره اما فکر می‌کنم علاقه‌ی اون به من بیشتره و اینم شرمنده‌م می‌کنه که چطور با اون حجم علاقه بیخیاله و آزادم میذاره و چرا من نمی‌تونم و چرا فقط برای خودم می‌خوامش! 

اینا چیزهاییه که باید تو جلسات مشاوره مطرحش کنم و اینجام نوشتم که یادم بمونه، شاید فشار روحی زیاد این روزا هم اوضاع رو سخت‌تر کرده و نباید به خودم سخت بگیرم، نمی‌دونم…



نظرات 4 + ارسال نظر

سلام عروس خانوم. به نظرم طبیعیه این احساس.

عزیزم:)
شاید باشه… اما برای من خیلی غیرطبیعی و ناراحت‌کننده‌ست

مهر 1402/12/13 ساعت 17:57

این جنبه که فقط مال ما باشند و در دسترس، کمی مشکل ساز بود برای من و باعث کلی دعوا شد ،چون احساس می کرد آزادی ش گرفته و فکر نمی کرد که دلیلش دوست داشتن باشه

خیلی بده این حس…
امیدوارم منم زودتر از این احساس مسخره گذر کنم

طبیعى به نظرم خانمى
منم همین بودم
مى دونى جنس این مدل دوست داشتن با دوست داشتن پدر و مادر و خواهر برادر فرق داره
یهو در عرض دو روز ادم وابسته شدید میشه
خیلی به خودت سخت نگیر ، فقط یکم کمتر تابلو کن براى همسر گرامى که جونت به جونش بستس خدا براى همدیگه حفظتون کنه

خیلی عجیبه…
چون من اینجوری هم نبودم که قبلا با کسی در ارتباط نبوده باشم که…
چشم مرسی از پیشنهاد مهربانانه‌ت

سلام
این حالتها توی این دوران طبیعیه
الان هردوتون بهترین ورژن خودتونو به اون یکی نشون میدین.
از چندماه بعد از ازدواجه که اختلاف نظرها کم کم خودشونو نشون میدن!
نمیگم خدای نکرده چون بروز اختلاف بین دو آدم عاقل و بالغ که دو نوع مختلف تربیت شدن کاملا طبیعیه.

سلام
ممنون از شما، ولی من همین الانشم احساس خوبی ندارم و فکر می‌کنم طبیعی نیست
دقیقا بخاطر چیزی که خودتونم گفتید، هرچقدر وابستگی تو این دوران کمتر باشه برای آینده بهتره
تازه دکتر جان ما خیلی هم اختلاف فرهنگی داریم به نظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد