مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زنی در آستانه‌ی سی و سه‌سالگی… عنوانی کاملاً کلیشه‌ای

چند روز بیشتر به تولدم نمونده، انگار همین دو ماه پیش بود که اومدم و خبر یک سال بزرگتر شدنم رو اینجا دادم. چند روز دیگه هم میام و میگم که سی و سه ساله شدم، البته اگه خوش‌شانس باشم و اون روز رو ببینم… ناامید نیستم اما خیلی بیشتر از قبل به مرگ فکر می‌کنم. 


امسال تولدم قراره ناهار رو با پسر بریم بیرون، دوتایی… مثل هر سال تقریباً….

اولین سالی که با هم دوست بودیم و رفتیم کافه رو خوب یادمه، کافه به انتخاب اون بود، اما اینکه چی خوردیم رو اصلاً یادم نمیاد، بارونی سبز ارتشی تنم بود که امسالم یکی شبیهش رو خریدم! کتونی ساقدار کرمم پام بود، وقتی خریدمش مطمئن بودم که تو یه قرار مهم حتماً پام می‌کنم… امسال وقتی رفتیم مشهد همون پام بود. حالا هم گذاشتمش تو جعبه‌ش و منتظره که زمستون دیگه دوباره بپوشمش، اما این بار از خونه‌ی جدید… 


پسر عروس کوچولو خطابم می‌کنه، بهتره بگم پسر درونگرا، تقریباً خونسرد و نه چندان با احساس من رو جلوی خواهرش اینجوری خطاب می‌کنه… خنده‌م می‌گیره از این همه تغییری که کرده… 


امسال سی و سه ساله میشم و سی و سه سالگی سنیه که قراره اتفاق‌های جدید رو توش تجربه کنم و احتمالاً از هر سال بزرگتر شم، باورکردنی نیست اما همین چند ماه نامزدی هم اتفاق‌های زیادی داشته و به نظرم بزرگترم کرده… 

نظرات 10 + ارسال نظر
بهامین 1402/11/24 ساعت 23:38

بهترین هارا واست آرزو می کنم عزیزم

مرسی عزیزم

سلام عزیزم
تولدت مبارک
الهى که ١٢٠ سال با سلامتى و دلخوش درکنار عزیزانت زندگى کنى

سلام مهربونم
مرسی واقعا… الهی در سال جدید خوشحالی و حال خوب دوستام رو ببینم

مری۶۹ 1402/11/17 ساعت 00:32

مگی مبارکت باشه انشالله خوشبخت بشی
من جلد اینجام هر جا برم هرجا باشم برمیگردم ببینم کجایی چ کردی
میشه بپرسم اقای پسر چن سالشونه؟
من چون همسنتم ی چیزی ک توی دلم موندو بهت میگم تو بکن...اونم اینک نذار هیچی تو دلت بمونه ب خاطر هیچ کس از خواسته های قلبیت نگذر چون بعدا میبینی هیشکی اندازه خودت مهم نبوده...

مرسی مری قشنگ و مهربونم حتماً بهم بگو
میتونه دید بهتری بهم بده و کمک‌کننده باشه

پسر ۵ سال ازم بزرگتره، متولد آخر اسفند ۶۴ ه:)

فاطمه_اِصف 1402/11/16 ساعت 07:13

تولدتون مبارک مگی جان

ممنونم عزیزم

تولدت مبارک عروس خانوم

مرسی مهربونم

مهر 1402/11/09 ساعت 21:23 https://mehrooooo.blogsky.com/

مگی جانم تولدت پیشاپیش مبارک
امیدوارم اتفاق های خیلی خوب برات بیفته.

قربونت برم مهربون
برای دوستامم ایشالا

آسمان 1402/11/09 ساعت 03:41 http://avare.blog.ir

هربار پستای جدیدتو میخونم کلی هیجان زده میشم
روزای قشنگ، تغییرای کوچولو کوچولو اما قابل لمس
بعد قشنگ تولدتم چسبیده به من ^_^ بعد من خود سال دیگمو تصور میکنم که کجاس و چه حالیه
امیدوارم حالمون خوب باشه
کیف این روزا رو ببری مگی

راستی راستی؟ آیا هیجان داره؟ چون من حس می‌کنم کم می‌نویسم و خیلی هم بی‌روح و بی‌جون می‌نویسم خوشحال شدم اینو گفتی
منم امیدوارم خوب خووووب باشیم و لطفا منو یادت نرهخبرای خوبت رو بهم بده تولدتم مبارک قشنگم

آویشن 1402/11/08 ساعت 21:08 http://Dittany.blogsky.com

پیشاپیش تولدت مبارک. امیدوارم در کنار هر سال تولدت و به شادی و سلامتی جشن بگیرید

مرسی عزیزم تولد تو هم با تاخیر مبارک رفیق جان

نگار 1402/11/08 ساعت 11:41 http://Neli2026.blogfa.com

تو واقعا ناز و خواستنی و عروسی. خوش به حال پسر.. خوشبختی ش مستدام

نگاااار
اینجوری که میگی نیست البته ولی مرسی که بهم حس خوب دادی

همه روزهات مبارک و شاد
تولدت بینظیر... بهرحال بعضی از سالها، تولد و مناسبتها یه مزه دیگه دارند

مرسی مهربونم
درست میگی واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد