مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هدیه روز زن

قبل از اینکه بخوام تو این مرحله از زندگی‌م قرار بگیرم فکر نمی‌کردم بخاطر هدیه گرفتن بخوام دچار عذاب وجدان شم. اما میشم یه کمی انگار… اینکه از مهر که اومدن خواستگاری هر ماهش یه مناسبتی بوده که بخوام هدیه بگیرم یجورایی معذبم می‌کنه و طبیعتا هم اگه بگم نیازی به هدیه دادن نیست نامزد فعلی یا پسر سابق قبول نمی‌کنه و می‌تونم بهش حق بدم. گرچه منم اصرار نکردم و سعی می‌کنم در جریان اتفاق‌ها و رسوم قرار بگیرم و بیشتر لذت ببرم. اونام هدیه‌های خیلی بزرگی نمیخرن عموما و از این بابت حس خوبی دارم.

—————-

اینکه میگم هر ماه مناسبتی بوده رو اینجا بنویسم که یادم بمونه و شمام از کنجکاوی احتمالی در بیاین، آبان بله‌‌برون بود. ماه بعد که آذر باشه شب یلدا بود و برام گردنبند دونه برف خریدن که خوشگله و بخوام صادق باشم تو انتخابش همکاری کردم. بین چند گزینه که انتخاب شده بود خودم این رو انتخاب کردم:)

باز دی ماه روز زن بود و این یکی رو از خودش هدیه نگرفتم و تبریک گرفتم، جاش مامانش بهم کادو داد نکته‌ی عجیب این بود که هم من کادو گرفتم از مامانش هم خودش، یعنی دو تا پاکت بهمون داد جداگانه و خیلی عجیب بود:)) شمام رسم دارید روز زن به پسری که نامزد داره کادو بدید؟ 

—————

موتور نوشتنم روشن شده، اینکه بیام اینجا و یه چیزایی بنویسم رو دوست دارم، فقط چون فرصت نمیکنم بخونمتون و کامنتا رو زود جواب بدم عذاب وجدان میگیرم، خلاصه ببخشید به بزرگی خودتون سعی میکنم بدون جواب تایید نکنم:)

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار 1402/12/02 ساعت 00:51

سلام.هدیه شما مخصوص روز زن بوده و هدیه همسرتون برای عید بوده.یعنی مناسبتش عید بوده.تولد حضرت زهرا را عید دونسته و هدیه داده به پسرش.

سلام
بله بله ولی اینجوری نیست چون فقط امسال هدیه دادن بهش و در واقع چون نامزد داشتن بهشون هدیه دادن

آویشن 1402/11/08 ساعت 21:13 http://Dittany.blogsky.com

من که خودت فکر کنم بهتر بدونی به دلایلی روزهای این چنینی و قبول ندارم و به نظرم هر روز روز مادر و پدر هست ولی در کل امیدوارم همیشه در کنار خانوادت سلامت باشی و در زندگی مشترکت در آینده روزهای خوبی و ببینی

هوف
میدونم آره، بهونه‌ست این روزا… میتونه تاریخش متفاوت باشه ولی در کل اینکه یه روزی براشون باشه به نظرم خوبه

هدیه ها مبارک باشه و به شادی استفاده کنید رسم و رسومات هست و مطمعن باش برای خانواده همسرتون هم خرید این هدایا لذت بخشه ، انشالله کنار هم ساعات و روزها و سالهای خوبی داشته باشی ، فراز و نشیب ها رو پایه پای هم به خوشی سپری کنید

مرسی از شما و مهربونیتون عزیزم

سلام مگهان جان. خوبی؟
مبارک باشه عروس خانوم

سلام گیل جانم
خوبم الهی شکر، شما خوبی؟

مهتا 1402/10/15 ساعت 20:21

عزیزم لطفاً معذب نشو و از هدیه ها و این دوران نامزدی حسابی لذت ببر چون دیگه بعد عروسی از این خبرا نیست
حالا چند وقت دیگه احتمالا واسه رمضون سینی افطاری بیارن و بعدش هفت سین
پیشاپیش مبارک باشه و نوش جونت

واقعا همینه بابا فقط منم که حس خوبی ندارم از این جهته که انگار چقدر هی دارن کادو میدن منظورم اینه خیلی کادو گرفتن اینجوری برام ارزش نیست و دوس ندارم فکر کنن کار زیادی کردن
ما سینی افطاری نداریما و هفت‌سینم حتی

آسمان 1402/10/15 ساعت 07:44 http://Avare.blog.ir

اشکال نداره بلمیسر
شما بنویس، کامنتای ما رو تایید نکردی هم نوش جونت
دیگه چی بکنیم یه مگی بیشتر داریم مگه؟

عاشقتم
خیلی گلی

توکآ 1402/10/15 ساعت 00:57

شما بنویس اصلا نمیخواد بیای وبلاگ ما ، فقط ما میخونیمت

گربون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد