مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صدای بارون رو می‌شنوی؟


من از اونام که تصمیمی رو نمیگیرم یا در واقع دیر میگیرم اما دیگه وقتی تصمیم نهایی بشه خیلی بعیده پشیمون شم. مثلا باشگاه رفتن صبح اول وقت رو با فکر و بررسی‌های فراوان انتخاب کردم ولی حالا که انتخاب کردم خیلی خیلی راضی و خوشحالم


+ اندراحوالات آدم خوشحالی که فردا صبح زود باید بره باشگاه

+ فقط بدیش اینه امشب رشت بارونیه و خیلی بارونیه و یاد روزای مدرسه میفتم:(راستی  مهر چجوری کله سحر برم باشگاه عین بچه مدرسه‌ای‌ها؟

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام مگهان جانم. خوبی
عاشق این روحیه قویتون هستم.
من یک عدد تنبلم

سلام عزیزم، خیلی ممنون
بابا همه‌ی ما قوی هستیم فقط مشکلات هر کدوممون فرق می‌کنه

من ولی نقطه مقابل توئم
تصمیمات شتاب ده هول هولکی یه دفعه ای مه جز پشبمانی سودی ندارد .

عاشقتم

آویشن 1402/05/10 ساعت 17:33 http://Dittany.blogsky.com

چه خوب که بارون بارید و هوای شهر تمیز شد.
نگران باش بدنت کم کم عادت میکنه و مطمئنم مهر ماه هم میتونی به این روند ادامه بدی. خودت و دست کم نگیر

مرسی که انرژی میدی دختر خوب

توکآ 1402/05/10 ساعت 02:00

کاش منم آدمش بودم دارم میترکم

اره میتونی هیچ کاری نشد نداره مگی :)

به نظرم همه‌مون آدمش هستیم
ولی مهمه با یکی بری که همراه خوبی باشه به نظرم
و بعد یه رشته که بهت حس خوب میده رو انتخاب کنی

اصلا انرژی منفی به خودت نده
تصمیم درست وعالی
منم صبح ها میرم
خیلی هم راضی هستم
زمانش عالیه و بهترین کار

چشششششم تا امروز که یک ماه شده و گوش شیطون کر هر روز راحت بیدار شدم

آسمان 1402/05/09 ساعت 04:40 http://avare.blog.ir

آخ رشت قشنگم
حالا یه کمی دیرتز بر./ بذار هوا روشن شد بعد برو!

رشت هم دلش برات تنگه پا شو بیا پیشمون خب

نه خیرم باید صبح زود برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد