مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عیدی گرفتن خیلی می‌چسبه حتی تو سی و دو سالگی

من همیشه عاشق عید و عاشق ماه رمضون بودم، این دو تا مقارن شدن با هم و به فال نیک گرفتمش ولی خب ترجیح میدادم دور از هم باشن که دو بار در دو زمان مختلف خوشحالی رو تجربه کنم!


عید دیدنی رو دوست دارم ولی چند ساله که نه عید دیدنی می‌ریم و نه کسی میاد، چند سالم هست که هی عزاداریم البته و اینم بی‌تاثیر نبوده تو کم شدن رفت و آمدها… خلاصه شدیدا طالب مهمانی و عیددیدنی هستم اگه بهم عیدی هم بدن که دیگه چه بهتر


امشب در یک اقدام یهویی به دعوت چوپان لبیک گفتم و رفتم خونه‌شون عیددیدنی و از خانواده‌ی قشنگش عیدی هم گرفتم، این دومین عیدی امسالم بود که هیچ‌جوری انتظارش رو نداشتم و خیلی هم چسبید. 


کسی این‌ورا مهمون نمی‌خواد؟:دی 

نظرات 9 + ارسال نظر
محدثه 1402/01/30 ساعت 12:39

مگی دیدن تو برام ماه نداره… هر فصلی، چه بهتر که بارون باشه و فصل چیزی برای نشون دادن داشته باشه.. مثل شکوفه، برگ های خزان، برف آرام.
خوبه که مدلم رو میفهمی… دقیقا همینم. تنهایی سخت بود اما عادت کردم.

قربونت برم عزیز دلم

ایشالا که به زودی این اتفاق بیفته و ببینمت روی ماهت رو

محدثه 1402/01/27 ساعت 17:45

مگی من امسال هیچ جا نرفتم و تو باید میومدی پیشم … چقدر بد بود تنها بودم… عادت کردم دیگه..

یعنی میگی دیر شده؟ هنوز فروردینه که
چقدر عین منی، نوشتی عادت کردم دیگه ولی نوشتی چه بد بوده پس چجور عادتیه که ما می‌کنیم؟

دقیقا من اینم، چیزی که میگم عادت کردم و یا پذیرفتم رو نپذیرفتم

omid 1402/01/24 ساعت 08:28

شکر خدا
زیر آسمون آبی در حال تلاش
و خواننده خاموش دوستان قدیمی

Omid 1402/01/13 ساعت 19:11

سال نو مبارک انشاالله سال پر بارتر از لحاظ فردی و خانوادگی از سال قبلترتون باشه
به همراه سلامتی و خوشی

آخی دوست مجازی قدیمی
خوبید؟ زندگی چطوره؟ خیلی خییییلی نیاز به دعاهاتون دارم و خیلی هم ممنونم از آرزوهای قشنگتون

یادداشت های روزمرگی 1402/01/07 ساعت 19:51

میدونی مگی روزه گرفتنو دوست دارم.. ولی دلم نمیخواد از سر عادت و وظیفه باشه برام. ولی همون ربنای استاد شجریان حالمو خوب میکنه مثلا. یا کمک کردن برای آماده کردن افطار..ولی گاهی هم بی تفاوتم. سعی میکنم سخت نگیرم به خودم.چون میدونم حسم مقطعیه.

و اینکه مواظب خوبیها و حس های خوبت باش.❤️❤️

وای که من از دست شماها چی کنم
یکی از دوستامم همینا رو میگه ولی به نظرم همین که اندک اعتقاد و حال خوب ماه رمضون برامون مونده هم جای شکر داره
ایشالا که حتما مقطعیه برای همه‌مون

یادداشت های روزمرگی 1402/01/06 ساعت 21:31

خوش به سعادتت. واقعیتش نسبت به ماه رمضون دچار یه نوع بی حسی و بی تفاوتی شدم که عذابم میده.. امسال عید نوروزم بهش اضافه شده... کاش اینطوری نبودم. ولی واقعا دست خودم نیست.

به خودت فرصت بده، اشکالش چیه؟
احساس عذاب که چیزی رو عوض نمی‌کنه کارهایی بکن که میدونی باعث میشد این ماه رو دوست داشته باشی
برای مثال من چیدن میز افطار رو خیلی دوست دارم، یا داشتن مهمون برای افطار اینا ذوقم رو زیاد میکنه و با انرژی بیشتری ماه رو می‌گذرونم

آویشن 1402/01/06 ساعت 07:39 http://Dittany.blogsky.com

افرین چوپان
واقعا هم عید و دورهمی های عید یه چیز دیگه هست. امیدوارم همیشه دلت شاد باشه و خوشحال باشی

واقعا آویشن جان، به نظرم که دست دست نکن و تشریف بیار عید دیدنی خونه‌ی ما

توکآ 1402/01/03 ساعت 22:29

چرا بیا افتخار بده و بیا خونه ما بوشهر …

آخ دلم خواست که

چرا من میخوام
پاشو بیا خونه من

شما کجا تشریف دارین خانوم ف؟ البته وبلاگتون اومدما قبلا
شاید بتونم عیددیدنی خودم رو برسونم

تعارف اومد نیومد داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد