مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تا کجا خوندیم؟ تا فصل گیلاس عاشق

در ادامه‌ی برنامه‌ی دو نفره‌مون، امشبم رفتیم پارک… نشستیم، کتاب خوندیم برای هم، مردم رو نگاه کردیم و البته که چای هم خوردیم.

یه ساعت بعد افطار میریم و تا ۱۲ هم عموما تو پارک میمونیم، خدا رو شکر اصلا هم احساس ناامنی نداره:) 

به فال نیک میگیرم دو روز پشت هم وقت خالی کردن برای تفریح مورد علاقه‌م رو، امیدوارم بتونم هر هفته یه زمان اینجوری برای خود خود خودم کنار بذارم و یکی دو ساعت بدون دغدغه با خودم کیف کنم.


* چون ممکنه ندونین میگم، چوپان دوست حقیقی منه که بهمن چند سال پیش تو همین وبلاگ باهاش دوست شدم، دختره؟ بله دختره… هم سن و سال خودمه و خونه‌هامونم تقریبا به هم نزدیکه… دیگه چی از این بهتر:)؟ 

* اسم فصلی که تو قرار بعدی باید بخونیم “درخت گیلاس عاشق” ه، زیبا نیست؟:دی


نظرات 8 + ارسال نظر

شما هنوز وبلاگ دارین و فعالین؟چه جالب

بله فعال نه به اون شکل اما هستم این ورا

رها 1401/01/26 ساعت 18:39

پیجت برای کیا هست؟

دوستام از قدیم داشتن و کسایی که میشناسمشون دارن دیگه

من 1401/01/24 ساعت 02:13

مگان نمیشه ما هم بیایم پارک و با هم کتاب بخونیم؟

همچین کار خاصی نمیکنیما، گروهی نداریم فقط دوتایی میریم کتاب میخونیم تفریحی

رها 1401/01/24 ساعت 00:46

چرا من عکس نمیبینم
تو ی پست دیگه هم یکی از عکس تعریف کرد اما من ندیدم!کجاست

چوپان تو پیجش عکس رو گذاشته و منم همینطور
بچه‌ها اونجا دیدن احتمالا آخه من عکسی تو وبلاگم نذاشتم اخیرا

اذر 1401/01/22 ساعت 15:08

چوپان باید به صحرا باشه نه تو شهر و پارک واینا :

چوپان ما اهل کوه و در و دشت نیست
خونگیه

بمونید برای هم ^_^
چه خوبه دوستی های اینجوری

مرسی مرسی دختر قشنگم

توکآ 1401/01/18 ساعت 05:22

آی کیف میکنم عکس از لحظه هاتون میبینم

ای دختر گل

پویا 1401/01/18 ساعت 04:10

سلام. از پسر چ خبر؟ کات کردی باهاش؟

سلام، چه خشن
نه! اگر چنین اتفاقی بیفته یعنی نمی‌نویسم در موردش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد