مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ذهن ریخت و پاش

۱. در کمال ناباوری تو همین کرونا رفتم مشهد و برگشتم.

۲. پسر بخیه‌هاش رو کشید و کم‌کم میتونه بره سر کار(عجیبه اما بیشتر از چیزی که فکر می‌کردیم اذیت شد و زخمشم هنوز خوب نشده)

۳. سعی می‌کنم دلمو با چیزای کوچولوی دور و برم خوش کنم، موفقم بودم تا حدی

۴. تقریبا می‌تونم ادعا کنم قلق پسر دستم اومده تو اکثر امور، ولی هنوز بلد نیستیم با هم حرفای خوب بزنیم. نهایت حرفای خوبمون میرسه به درآمد کم پسر و نارضایتیش از زندگی

۵. قبل‌تر خیلی غصه‌ش رو می‌خوردم، ولی الان می‌دونم اونقدرا هم شرایط بدی نداره و خیلی‌ها نصف چیزایی که پسر داره رو هم ندارن... نمی‌دونم چرا انقدر خودش رو سرزنش می‌کنه

۶. امیدوارم اقلا اتفاقای بهتری برای کارم بیفته، نمی‌دونم چرا ولی تو حرم امام‌رضا هیچ دعایی برای کار و پیشرفت کاریم نکردم...

۷. فردا یه روز دیگه‌ست

نظرات 11 + ارسال نظر
هانی 1400/05/08 ساعت 17:37 http://www.hanihastam.blog.ir

لطفا اینجا را به روز کنید

چشم:دی

خورشید 1400/04/06 ساعت 14:02

سلام مگ عزیز
عاللللییییییییییییییییی بود، آفرین
ان شاءالله پر رونق و پرخیر و برکت باشه

سلام مهربون

هانی 1400/04/04 ساعت 17:21 http://www.hanihastam.blog.ir

زیارت قبول باشه
انشالا خدا بهشون سلامتی کامل بده به صرف قدم زدن در کوچه خیابونای شهر
زندگی همیشه خوشگلیاشو داره . خوبه که حواست به چیزهای کوچک هست.
هر چی بیشتر بگذره بیشتر همو بلد میشید و همه چی گل گلی تر میشه
انشالا کارت روز به روز بیشتر پیشرفت کنه و هر روز از دیروز خودت موفق تر باشی

مرسی مرسی مرسی رفیق

. 1400/04/03 ساعت 03:46

سخت نگیرین اون که دلش نمیخواد درامدش کم باشه

جانم فک کنم بد نوشتم، من که بهش سخت نمی‌گیرم
خودش سخت می‌گیره

محدثه 1400/04/02 ساعت 07:42

زیارت قبول و اوضاع انشالله بر وفق مراد و پسر رضایت مند تر و جیب پر پول تر و سلامتی بر شما استوار

توکآ 1400/04/01 ساعت 15:52

زیارتت قبول قشنگم

یادداشت های روزمرگی 1400/04/01 ساعت 10:11

مرسی از محبت و دعای خوبت مگی عزیزم. خیر و خوبی که برای دیگران می خوای چند برابر در زندگیت جاری و ساری باشه انشالله.

یادداشت های روزمرگی 1400/03/31 ساعت 10:54

مگی امیدوارم اتفاقای خوبی برات بیفته از همه نظر.

اما برای خودم متاسفم که هنوز نتونستم کاری هر چند کوچک داشته باشم... کلا تو شرایطی هستم که هر روز می گم چرا هستم اصلا..

۱۰ بار نوشتم و پاک کردم، الهی امام رضا کمک کنه بتونی به اونی که دلت می‌خواد برسی عزیزم
ولی ازت خواهش می‌کنم نگو چرا هستم اصلا بلا و غم دور باشه ازت

بهُ به
زیارت قبول :)

ممنون عزیز دلم

خورشید 1400/03/30 ساعت 18:27

سلام مگ عزیز
به به چقدر عالی، زیارت قبول همشهری
یه سوال یهو یادم اومد، راستی از کارگاه شیرینی پزی دو خواهر چه خبر؟

سلام جانم
دلم از دیدن اسمت رفت عزیزم

سوال جالبی بود، ایمیلت رو چک می‌کنی؟


الحمدلله
این دلخوشیهای کوچولوکوچولو هم میتونن یه عالمه حال خوب با خودشون به همراه بیارن
شکر که جناب پسر بهترن
شکر که زیارت قسمتت شده
شکر که هنوز امیدواری
شکر ...
شکر به خاطر بودنت و نوشته های خوبت

ممنون تیلو بخاطر حضورت اینجا
چقدر انرژی مثبت داری آخه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد