مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دی ۹۹ و اولین خریدای خونه‌‌ی احتمالی آینده

روزایی که آفتاب میزنه هرچقدر هم ناامید بوده باشم میتونم به خودم کمک کنم و حالم خوب شه... مرسی از خدا و همکاری امروزش جهت فرستادن آفتاب و نور به این زیبایی



من از اون دسته آدمایی بودم که اصلا دلم نمی‌خواست قبل از اینکه تصمیم قطعی برای ازدواج داشته باشم چیزی برای زندگی و خونه آینده‌م بخرم. ولی دیشب بدون اینکه تصمیم قطعی و حتی برنامه‌ای برای تاهل داشته باشم انقلاب کردم و یه ظرف قشنگ و یه وسیله برقی! خریدم تا اگر خواستم ازدواج کنم یا حتی خونه مستقل مجردی داشته باشم خیلی هم دست خالی نباشم

نظرات 7 + ارسال نظر
بریدا 1399/10/11 ساعت 12:43

من انقلاب کتابی راه انداختم
اصلا به طرز شگفت آوری هرچی پس انداز داشتمو تو این دو هفته دادم 26 تا کتاب خریدم

+مبارکه

بهههترین انقلاب

باور کن اصلا هم واجب نیست همه‌شون رو بخونی فرصت زیاده و بالاخره یه روزی وقتش میرسه... به قول یه دوستی ولی خریدن کتاب خیلی خیلی لذت بخشه حتی اگر خریداری شده باشه جهت تکمیل دکور اتاق یا پر کردن کتابخونه‌ی گوشه‌ی خونه

بهسا 1399/10/10 ساعت 20:11

عاقا من کنجکاو شدم ببینمشون که!
تو همیشه انتخابای خوبی داری تو وسایل خونه
یادم افتاد به اون قوری و فنجون تون اولای آشنایی که خوشم اومد و ازت پرسیدم از کجا خریدیشون!
چه یهو امشب یادم میاد به خاطرات روزای اول!
مگی کلی ذوق دارم بعد مدتها برای ارتباط کامنتی مون... مشغول ذمه ای اگه یه سال بعد بخوای جواب دی و تایید کنی!!

وای وای بهسا
من اصلا یادم نیست اون خریدم چی بوده دقیقا
کنجکاوم کردی دختر، الان یه چیزایی تو خاطراتم اومد و باورم نمیشه چقدررر گذشته از اون روزا خدا...
بیا دیدی دختر خوبی بودم برات و زودم پیامت رو خوندم و تایید هم کردم؟

هانی 1399/10/09 ساعت 22:41 http://www.hanihastam.bayan.ir

به‌به
خرید همیشه حال خوب کنه!! حالا به هر نیتی. و اگه به نیت خونه‌ی آینده باشه که ذوقش دو چندانه

خیلی پسر
اصلا انتظار نداشتم با دو تا خرید انقد حالم بهتر شه

محدثه 1399/10/09 ساعت 07:59

عاشق این انقلابت شدم...بعد یچی بگم؟ آقا آفتاب چیه؟ فقط بارون بارون..

بخدا که آفتاب میزنه من دلم وااااا میشه
انقلابم هنوز تب و تابش هست و هی دارم خرید میکنم

دلناز 1399/10/07 ساعت 23:21

مبارک باشه عزیزم

ممنون مهربون

به به
مبارک باشه
توی یه روز آفتابی یه تصمیم خیلی روشن و دلچسب بگیرین... دوتایی
اونوقت میبینی که خیلی وقتا نباید سخت گرفت
زندگی زیباتر از این حرفاست

مرسی تیلوی عزیزم
واقعا درسته و منم قول میدم بهت کمتر سخت بگیرم، اقلا سعیم رو میکنم

میترا 1399/10/06 ساعت 15:01

مبارک باش به سلامتی و دل خوش

خیلی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد