مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و بالاخره پسر ماشین‌دار شد.


+من اولین خانمی‌ام  که سوار ماشینت میشم؟

_تو اولین خانومی هستی که سوار ماشینم میشی



با خودم فکر می‌کنم هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم یه روزی سوار ماشین پسر شم، چرا؟

چون پسر خیلی با ایده‌آلم فاصله داشت.

و چون خیلی بعید بود پسر بخواد وارد رابطه‌ی صمیمانه با خانمی بشه، نمیشناسیدش که... خیلی آدم سختی بود پسر و هنوزم هست البته...


+ پسر قبل از این ماشین پدرش رو داشت، پدرش سنش زیاده و رانندگی نمی‌کنه:) 


نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1399/05/06 ساعت 03:54 http://dittany.blogsky.com

به به مبارکه ، ایشالا به سلامتی سوارش بشید و کلی خاطره خوب باهاش بسازید

مرررررسی آویش خوش قلبببب

مهر 1399/05/01 ساعت 18:48 https://mehrooooo.blogsky.com/

مبارک باشه همیشه ب دور دور

مچکر مهر جانم

محدثه 1399/04/31 ساعت 10:10

مگی من کاری ندارم به ماشین و اینا... این درسته که تو انقدر هیوج سپیس نمینویسی بعدم میایی دو خط!!! این درسته واقعا؟ مگی

هانی 1399/04/28 ساعت 16:15

عههه! مبارکههههه! طبیعتن یاد وقتی افتادم که ماشین خریدم و کلی خوشحال رفتم دنبال دلبر دور دور کنیم!

عزیزای دلم
ما هم رفتیم تا خیابون بالایی دور دور کردیم، چون پسر رشت نبود و ماشینم از شهر دیگه‌ای تحویل گرفته بود

+ من عاشق این تجربه‌های مشترکمون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد