مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

جونم براتون بگه از بخش تا حدودی خصوصی زندگی

۱. من و خواهرم حدود یک سال و نیم پیش چند خرید مشترک انجام دادیم، یکیش ابزار کارمون در کارگاه بود. 

۲. امسال و در واقع در رمضان ۹۹ خوره افتاد به جونم که سهم خواهرم رو ازش بخرم، چرا؟ چون اون پولش رو نیاز داشت و دوست داشتم تو این راه همراهیش کنم و کمک کنم نقدینگی!ش رو بیشتر کنه، انسانیت اینطور حکم می‌کرد که یک بار هم من برای اون به سختی بیفتم... همیشه خدا اون حامی بوده  برام، یه بارم من

۳. صبح زود بیدار شدم، کی بود؟ ۲۴ اردیبهشت ۹۹ و نمی‌دونم چندم رمضان، رفتم و قیمت اون کالای مشترک رو پرسیدم، گرون‌تر شده بود. یعنی همین کالای دست دوم که حتی تو این یک سال و نیم آسیب هم دیده بسیار بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم گرون شده بود. 

۴. حالا من هرجور حساب و کتاب می‌کردم می دیدم دلم نمی‌خواد فقط مال من باشه و دلمم نمی‌خواد همچو هزینه‌ای براش بکنم. ولی مگه من نبودم که می‌خواستم خواهرم رو همراهی کنم؟ دارم جا می‌زنم به همین راحتی؟

۵. از روزی که این فکر اومده تو ذهنم هرشب با فکر اینکه من به خواهرم بدهکارم! می‌خوابم. خیلی حس بدیه و خدا برای دشمنم نخواد بدهکار کسی بودن رو...

۶. یه عالم درد پشت این پست هست و من دردم رو پنهان می‌کنم. چرا؟ چون وقتی راز دیگران درگیر راز توئه دیگه نمی‌تونی به این راحتی ازش بگی، ازش بنویسی و با کسی مطرحش کنی... 

۷. بسیار محتاج دعاهاتونم، بسیار♥️

نظرات 17 + ارسال نظر
The same 1399/02/31 ساعت 07:28

عذرخواهی نمیخوام. هیچی نمیخوام. بای.


نمی‌دونم واقعا جریان چیه، امیدوارم در آرامش باشید

1399/02/31 ساعت 06:22

متاسفم که ناراحتت کردم
خودمم یادش میفتم ناراحت میشم

فعلا دارم از فضولی می‌میرم که بفهمم چطوری فهمیدی این قضیه‌رو؟ یعنی چجوری فهمیدی از آدما قرض میگرفته و باقی ماجراها و هدایا و ...
اینو دوستات نوشتن تو وبلاگشون؟ یا برات گفتن؟

1399/02/31 ساعت 05:35

اگر خواستی زیر این کامنت جواب بده و قبلی رو تایید نکن لطفا

۲ نفر هستن و یکیشون برای یک بچه که نیاز به دارو داشت از من مبلغ قابل توجهی قرض گرفت برای ۲ ماه و الان هم احتمالا میدونی حدود ۴ساله که هیچی به هیچی... اون ۲ماه نیومد.

دوست نداشتم دیگه در مورد این جریان صحبت کنم، ولی قلبم سیاه شد وقتی کامنتت رو خوندم دختر...
میدونم درباره‌ی کی حرف میزنی ولی من از اون شخص شاکی نیستم تا حد زیادی پولم رو برگردوند ولی اون توضیحاتی که نوشتی در مورد من هم صادق بوده... نمی‌دونی چه حس بدی دارم الان
یعنی افراد دیگه‌ای هم جز من و دوستم درگیر چنین مساله‌ای شدن

1399/02/31 ساعت 04:09

هیچی از قضیه رو نمی‌دونم ولی با توجه به پیش زمینه ای که دارم ، قضیه رو می‌تونم کامل حدس بزنم و حتی بتونم حدس بزنم اون فرد کی بوده و با چه روش های احتمالی پولو گرفته.
تعجب میکنم که اگر هنوز پول رو ازش پس نگرفتی الان چرا اقدامی برای پس گرفتن نمیکنی که در صورت امتناع از پس دادن پول توسط اون فرد بعدش علنی کنی قضیه رو ؟
چون با توجه به مسائلی که اخیرا تو وبلاگهای دیگه باز شد ، مشخص شد خیلیا تو همچین مسائلی که گفتنش باعث مصونیت یا حداقل آگاهی بقیه میشه آسیب دیدن و متضرر شدن به نحوهای مختلف .
البته من منظورم این نیست که کسی که نمیگه مقصره اما مثلا آدمای قبل از شما اگه میگفتن ، احتمالا شما حواستون جمعتر میشد و شاید پولو بهش نمیدادین یا در ازاش یه تضمینی برای برگشت میگرفتین .
قصدم دخالت نبود ولی چون حدس زدم قضیه چیه ، منم ناراحت شدم و کاملا میتونم درکت کنم
امیدوارم حداقل همون دو سال پیش تونسته باشی پولتو ازش پس بگیری و کمتر متضرر شده باشی

شما کی هستی یعنی:(؟
نه هنوزم پس نداده و من نگرانم بگم و آبروی کسی ریخته بشه در حالیکه حس می‌کنم ریختن آبروی هر آدمی دور از انسانیته:((
گاهی فکر می‌کنم شما درست میگی و کاش اسمش رو اینجا نوشته بودم، میشه تو کامنت بعدی بگی کی درگیر این جریان شده مثل من؟
و به کی قرض داده بودن بقیه؟

Ali 1399/02/31 ساعت 03:20

Chera ye cm i nist
Onke neveshte bood 9mah dige?
Dokhtar in mardake bisharaf say dare kharabet kone
Hala to aslan rafti ba kesi khabidi ono sanana
Delet khaste ba n nafar bekhabi ba n nafar felan koni
Ah
Badam miad mibinam khanomaye Iran hanoz dargire inan ke began ma ba ksi nemikhabim ya marda mikhan ksi ro kharab konan migan to ba marda mikhabio ...
Haghetone rofagha haghetone hamontor ke ye mard niaz dare khanom ham dare
Mohkam basho nazar cm esh baes she az eshq az ehsas nanevisi

هست من پاک نکردم
چند تا نکته رو بگم:
اول اینکه فینگلیش خیلی خر است.
من سخت می‌خونم و نیم ساعت طول میکشه تا کامنتتون رو بخونم رسما
دوم اینکه من با کلیت حرف شما کاملا موافقم که زندگی هر کس و روش زندگی‌ش به خودش مربوطه و هر کس دخالت می‌کنه بیجا میکنه
ولی نکته‌ش اینجاست که من موافق روابط نزدیک نیستم و چنین تهمتی اصلا روا نیست، گرچه منظور شما شخص من نبوده ولی خب خواستم تاکید کنم که من برای خوشایند کسی نمی‌نویسم و اگر تمایلی به روابط نزدیک با آقایون ندارم یه مساله‌ی شخصیه و قصدم جانماز آب کشیدن هم نیست.
اونجا که گفتین وقتی می‌خوان از کسی بد بگن رو موافقم کاملا

و در انتها بگم من همچنان می‌نویسم و باعث نمیشه رویه‌م تغییر کنه

سارایی 1399/02/31 ساعت 03:01

مگی جان چرا تایید میکنی کامنتای این احمق رو؟
این هر کیه یا میخواسته باهات دوست شه یا دوستی کسی بوده
هرکیه بیشعور و بیشرفه و سعی داره جو بلاگ رو بر هم بزنه و غصه دارت کنه خودت نباید تایید کنی که پاشو ببری

شاید احمق نباشه و صرفا یه دلیل شخصی باعث ناراحتیش باشه درهرحال من درست‌تر میبینم که کامنت‌ها رو تایید کنم. یا شاید بهتر میدیدم که این کار رو بکنم ولی اگر قرار به خط‌خطی شدن اعصاب شما و خودم باشه دیگه این کار رو نمی‌کنم

و مرسی که فحش نمیدین شما که نباید مثل اون باشین

The same 1399/02/30 ساعت 23:47

یه عذرخواهی

می‌تونید برام ایمیل کنید، اگر لازم باشه حتما عذرخواهی خواهم کرد. چرا که نه؟

Lvl4r2i@yahoo.com

The same 1399/02/30 ساعت 21:54

Sad dar sad

دقیقا چه چیزی بهتون بدهکارم؟

نگار 1399/02/30 ساعت 21:17

این the same،چقدر بیخوده. بیخود و بی تربیت و مشمئز کننده!!تایید نکنش آخه
اگه دوست داشتی تایید نکن

نه احتمالا یه طلبکاره که نمی‌دونم از چی و کی

مهر 1399/02/30 ساعت 18:52 https://mehrooooo.blogsky.com/

مگی جانم تو بهترین خواهری و بهترین خواهر هم دارب موفق باشین کنارهم

واقعا اینجوری نیست مهر

دکتر.. 1399/02/30 ساعت 11:45 http://doctor72.blog.ir/

انشاا... بهترین راه ها جلو پات قرار بگیره و بهترین اتفاق ها بیفته برات

ان‌شالله مرسی از انرژی خوبت

بانو(: 1399/02/30 ساعت 11:33

خب نمیشه قرض بدی بهش یا یه بخشی رو بخری ازشون؟
اینجوری مشکل جفتتون حل میشه

قرض نه، چون اصلا قبول نمیکنه ولی میشه پول بخشیش رو بدم

The same 1399/02/30 ساعت 11:15

تو به خیلی ها بدهکاری...

به شما هم؟

پرستش 1399/02/30 ساعت 10:59 http://Parastesh18.blog.ir/

مگی تو به خواهرت دینی نداری چون همیشه بزرگتر هـا حامی کوچیکتر ها هستن !ولی میشه یکاری کـرد اونَ م اینکه از کاری که میکنید مشترک تو میتونی سهم خودت رو نصف کنی و هر ماه اون پول جمع شده رو بدی به خواهرت !
گاهی یه چیز کوچیک از نگاه دیگران ،یه مشکل بزرگ زندگی ماست ! خدا خودش بهت راه درست رو نشـون بده !
خدا رو چه دیدی شاید خبر خوشی رسیـد و نیاز نباشه تو بخوای پولی بدی شایدم پولی ام رسید بهت
دعات میکنم

این حس خودت هست و واقعا بهش بدهکار نیستی
ولی تو عالم خواهر برادری خیلی هم نباید حساب کتاب کرد
بدون فکر کردن و راحت اون پول را بده و وسایل را بردار خیلی زود این قصه میگذره و خواهر برادری مثل همیشه پابرجاست

تیلو تو خیلی قشنگی و خیلی عمیق و خیلی مهربون :)

التماس دعا

مینا 1399/02/30 ساعت 05:42

اول شدم؟
مگهان تو که بدهکار نیستی البته میفهمم چی می گی
ولی باز بدهی بر گردنت نیست. نمیتونی یه بخش از پولش رو بدی؟ که بهت فشار نیاد؟

بلی شدین
درسته بدهکار نیستم ولی چون دیگه قراره اون مبلغ رو بدم تا وقتی نداده باشم حس بدهکار بودن دارم
آره اتفاقا قصد دارم بخشیش رو بدم این ماه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد