مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کمال همنشین

+ کی با هم افطاری بخوریم؟

- هر وقت که تو بخوای

+ قرارمون باشه واسه همین هفته

- نمیچسبه بهت بدون روزه

+ باهات روزه می‌گیرم که به هر دومون بچسبه...

- پس بمون بهت بگم که چه روزی روزه بگیری

+ عالیه



هشتگ آدمای تاثیرپذیر 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین 1399/02/14 ساعت 05:44

چقدر خوب پسر هم روزه گرفت:)

حال روزها و ثانیه هاتون قشنگ

مچکرم مهربون

. 1399/02/13 ساعت 00:04

نههههههه من باورم نمیشه پسر همون پسر سابقه؟
خیلی بامزه بود آخه چطور یهو این همه عوض شده؟

فیروزه 1399/02/12 ساعت 21:28

عاشق بمانید تا همیشه

مررررسی

خوشا به حال کسایی که لینک من هستند از غم دوجهان کشککی جستند گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند ولی دل به وب با حال من بستند دست و روی خو را بشستند شبانه روز تو وب من نشستند گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را حرف الکی نزن و لینک بکن سارای موش موشی را منتظر جواب لینکت هستم پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد