مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تولدی که خیلی منتظرش بودم.

برنامه برای روز تولد؟

زیاد داشتم، اما حالا فقط به دیدار احتمالی و با رعایت فاصله و هزار و یک اما و اگر فکر می‌کنم.


+ تولدی که گذشت و دلم راضی به دیدار حتی دو دقیقه‌ای نشد تا الان

+ من اونی بودم که میگفتم تولد فقط باید تو روز خودش باشه، اما حالا میگم مگه ۲۴ فروردین چشه؟

نظرات 14 + ارسال نظر
دکتر.. 1399/02/20 ساعت 15:53 http://doctor72.blog.ir/

سلام عرض شد.
تولد گذشتتون مبارک.
کلا ۲۴ عدد مقدسیه

روزمرگیهات جالب بود از پست آخر تا اینجا خوندم ...
نمیدونم چرا اسم مگهان خیلی برام آشناست شما ۴-۵ سال قبل هم بلاگ مینوشتین؟

سلامعلیکم

سپاسگزارم و بله که مقدسه، چند وقت پیش پسر ازم پرسید ۲۴ چه عددیه؟ گفتم معلومه! دو برابر روز تولد منه
خلاصه ۲۴ قشنگه چون دوبرابر ۱۲(روز تولد خودمه!)

+ بله داشتم

همینجوری یهویی؛
خیلی حستون به هم قشنگه!

من خیلی کم وب می خونم. و خیلی خیلی کمتر از اون، برای کسایی که نمی شناسم کامنت میذارم. یعنی تقریباً هیچوقت اینکارو نمی کنم.
اما نتونستم نسبت به حس قشنگ بینتون بی تفاوت بمونم.
امیدوارم بمونید برای هم.

ازت ممنونم که برام نوشتی
شاید خودتون ندونین ولی عمیقا حال دلم خوش میشه وقتی یکی وقت می‌ذاره و حس خوبش رو بیان می‌کنه

ستاره* 1399/01/18 ساعت 12:42

روز مرگیاتو عشقه

ستاره* 1399/01/17 ساعت 21:33

وبلاگت نه تنها ارزش خوندن داره که خیلی ارزش خوندن داره
روابطت با پسر میتونه یه مسیر روشن رو به ادما نشون بده که چطور جفت خودشون رو پیدا کنن چطور با مسائل کنار بیان و چطور احساسات پنهانی همو درک کنن

ممنون ستاره
حالا شاید خیلی محبتت زیاد بوده اینجوری میگی ولی آخه وبلاگ من همیشه همینجوری روزانه و نوشته‌های معمولی بوده

علی رضا 1399/01/05 ساعت 11:33

وبلاگتون دیگه ارزش خوندن نداره.

یعنی قبلا داشت؟
همیشه همینجور بی‌محتوا بود دوست عزیز

BoBo 1398/12/28 ساعت 02:19

ماهی تقریبا 10 تا پست داری. ایول که هنوز فعالی

اصلا روم نمیشه اسمشو بذارم پست
خیلی روزانه‌طور و کم‌محتوان

نل_لا 1398/12/27 ساعت 22:55 http://fleshtint.blogfa.com/

تولدش با تاخیر مبارک :) فکر میکنم هممون بیشتر برامون این مهم باشه که تولدمون یاد عزیزامون باشه تا اینکه چجوری سوپرایز بشیم یا اصلا سوپرایز بشیم یا نه :)

ممنونم
درست میگی

دیانا 1398/12/27 ساعت 00:39 http://Mohiig24.blogsky.com

پیشنهاد خوبیه امتحان میکنم حتما ممنون

دیانا 1398/12/26 ساعت 21:29 http://Mohiig24.blogsky.com

تولد منم ۲۴ اسفنده
خیلی روز بدی بود
بدارین تولد عمرم
کاش به پسر تو روز تولدش خوش گذشته باشه

عزیزم، تولدت مبارک
امسال به خودت جایزه بده و سعی کن تا ۲۴ فروردین یه کار خوب کنی مثلا اگر شبی ۲۰ صفحه رمان می‌خوندی، ۲۰ صفحه هم یه کتاب مرتبط با رشته‌ت بخون یا اصلا رمان‌های کلاسیک رو بخون و بعد برای خودت ۲۴ فروردین یه تولد دیگه بگیر


پسر انتظاری از روز تولدش نداشت و خیلی معمولی مثل همه روزای عمرش گذشت

شارمین 1398/12/25 ساعت 22:53 http://behappy.blog.ir

سلام.
تولدش مبارک.




من از شخصیتت خوشم میاد

سلام، ممنون

مرسی از حس خوبت

پرستش 1398/12/25 ساعت 19:59 http://Parastesh18.blog.ir/

تولـــدش مبارک :)))
ان شاالله ۲۴اسفند سال دیگه تو اشیانه دونفرتون جشن تولد بگیـــرید

م.ب 1398/12/25 ساعت 13:41

سلام مگی قشنگم،
تولد آقای کوتای مبارک

راستی تولدت مبارک

هی وای چرا ننوشتم تولد من نبوده؟ دیروز تولد پسر بود سرن قشنگم

مبارک باشه
شما به من پیام داده بودید؟

یادم نمیاد
چه پیامی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد