مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من آدم حسودی نیستم، ولی بهت حسودیم میشه

حسودیم میشه به جمهوری اسلامی که با تمام بدی‌هاش هنوز این همه عاشق داره...


+ شاید شما بگین اینا که به نسبت مخالفاشون تعدادی نیستن، ولی به نظر من کم نیست این همه آدم که تو راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنن، که تو رای‌گیری‌ها شرکت می‌کنن...


نظرات 5 + ارسال نظر
نل_لا 1398/12/07 ساعت 17:13 http://fleshtint.blogfa.com/

میدونی مگی؟ اصلاح طلبا یچیزو همش تکرار میکردن موقع انتخابات ریاست جمهوری! که انتخاب بین بد و بدتره! اصولگرا ها هم شاید به زبون نیارن اما همین اعتقاد رو دارن! انتخاب بین بد و بدتره! از نظر اونا اینا بدترن و از نظر اینها اونها!!! اصولگراها میترسن مملکت بیوفته دست اصلاح طلب ها و اصلاح طلب ها سعی میکنن از این مخمصه نجات پیدا کنن! اما درواقع همیشه نه افراط خوبه نه تفریط! تعادل برقرار کردن سختترین کاره که ما از پسش برنمیایم!

حرف من می‌دونی چیه؟ اینکه این همه عاشق سینه‌چاک‌ داشتن خیلی خوبه
جمهوری اسلامی خوشبحالشه واقعا، به خدا که لیاقت این همه علاقه‌ی مردمش رو نداره

+ موافقم باهات

یادداشت های روزمرگی 1398/12/04 ساعت 19:42

کلا بعضی ها این شکلی هستن.. که البته نباید خیلی بهشون بها داد. می دونم مگی.. من خودم تو این چند سال اصلا پست سیاسی ندیدم اینجا.. فقط یک بار به طور مشخص چند سال پیش باز هم سر انتخابات مجلس یه پست گذاشته بودی و تا اونجایی که یادمه گفته بودی معتدل ترین شخص جناب معظم له هستن. و متاسفانه اونجا هم نیش و کنایه هایی بود.

درست میگی، منم سعی می‌کنم از کنارشون رد شم. نه من جا رو برای اونا تنگ کردم و نه اونا برای من
پس چرا بجنگم باهاشون؟
چه خوب یادته

یادداشت های روزمرگی 1398/12/04 ساعت 11:34

اینی که اومده با نقطه کامنت گذاشته.. باریکلا.. آفرین.. به چه کشف بزرگی رسیدی!! کی بشه از شر این "تفکرات مخرب" امثال شما که بسیار تمایل دارید از پشت پرده و ناشناس حرف های بدبو بزنید خلاص بشیم.

خود شاه میگه هر کس نظرش مخالف من بود ایرادی نداره و آزاده در اظهار نظر.. شما شاه قلی ها امان ما رو بریدید.

مائده کجاشو دیدی؟ من انقدر از ایشون تا حالا کامنت در مورد رهبر و ... داشتم که باورت نمیشه
حالا بحث اینجاست که من اصلا سیاسی‌ام؟ اصلا وبلاگ من طفلی سیاسیه؟ تو پست‌های کاملا بی‌ربط هم ازش کامنت دارم و خیلی مایلم ازش بخوام یه اسم الکی برای خودش انتخاب کنه اقلا

شهرزاد 1398/12/03 ساعت 21:06

نظر منم همینه دقیقا. کم نیستن متاسفانه.

شهرزاد بهم بگو چطور این همه عاشق داره؟

. 1398/12/02 ساعت 13:50

بلخره مخالفت با رهبرتو علنی کردی

یه دور دیگه خوندم ببینم کجا با رهبر! مخالفت کردم دقیقا، ضمن اینکه رهبر شما معصوم نیست و به عنوان یکی از افراد این جامعه می‌تونم باهاش مخالف باشم.
ولی واقعا خوشبحال رهبر که مرید‌هایی مثل شما داره ان‌شالله قدردانتون‌باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد