مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی ۱۲ ساله بودم باورم میشد ۱۷ سال بعد این موقع بیام آرایشگاهش؟

۱۵ بهمن ۹۸


من اومدم سالن دوست دوران راهنماییم و موهامو سپردم دستش که برای اولین بار، روش رنگ بذاره، رنگ؟ مش؟ کی باورش میشه که من اصلا تفاوت اینا رو نمی‌دونم و تازه برام مهمم نیست که یاد بگیرم!

امیدوارم قشنگ شه، از قضای روزگار تو همکلاسیامون چند تا آرایشگر داریم ولی ایشون کار موهاشون از همه خفن‌تره و خلاصه دلیل انتخابم این بوده... 



نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1398/12/20 ساعت 00:51 http://dittany.blogsky.com

رنگ موهات باحال شد. خوشم اومد

مرسی باحالی از خودته

شهرزاد 1398/11/30 ساعت 13:39


فعلا وبلاگم فعال نیست روم به دیفال

ایشششششش از دستت

شهرزاد 1398/11/18 ساعت 22:23

کامنت قبلی من بودم که دستم خورد سند شد قبل تصحیح اسم :)))

نمی‌خوام همون شهرزلد درسته

شهرزلد 1398/11/18 ساعت 22:23

بعد از هزارسال اومدم وبلاگت(روم به دیوار) و خیلی باحاله. اینستاگرام برام موشکافی می‌شه اینجا :))) موهات واقعاً قشنگ شده بود

حستو درک می‌کنم خیلی کمن کسایی که اینجا و اونجا رو با هم دارن!
آدرستو میخوام شهرزلد، روم به دیوار آدرس وبلاگتو پیدا نمیکنم

پرستش 1398/11/17 ساعت 03:31 http://Parastesh18.blog.ir/

خیلی دوس دارم بدونم مگی چه شکلی شده

همونی هستم که بودم
جلوی موهام رنگ همیشگیشه

کار دنیا

میبینی؟

ناشناس 1398/11/16 ساعت 23:23

مگی اگه عقب برگردی بازم دوست داری با کسی دوس شی؟ یعنی فکر میکنی دوست پسر داشتن خوبه یا بد

شرایط فرق میکنه طبیعتا، ولی در مورد خودم اگر بخوام بگم بله بازم با پسر دوست میشدم
چون رابطه‌مون منطقیه و از طرفی هم من همیشه دوست داشتم این مدلی با کسی در ارتباط باشم

+ در مورد سن پایین نظر مثبتی ندارم و اصلا پیشنهاد نمیدم

بهامین 1398/11/16 ساعت 02:21

مبارک باشه

مرررسی خوشگلم

هانی 1398/11/15 ساعت 18:37

به‌به.
به مبارکی!
به استقبال سال نو می‌رویم :دی

:دی بعععله

چند وقت پیشم من داشتم می‌رفتم عروسی. اتفاقی هم‌کلاسی ابتدائیمو دیدم تو آرایشگاه. اون موهامو درست کرد. از اسمش که روی مجوزش بود شناختم.

ا چه بامزه
این دوست منم خیلی خیلی تغییر کرده قیافه‌ش و ...

سهیلا 1398/11/15 ساعت 14:20 http://Nanehadi.blogsky.com

مبارکه.تنوع هست.کم کم یاد میگیری.

ممنووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد