مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امیدوارم کادوی بعدیش به روز زن برسه اقلا:دی

 توضیحات تکمیلی در مورد پست قبل:


من دیروز ظهر هدیه‌ی تولد گرفتم اما اونی که سفارش داده بود رو نه، دلیل ناراحتیم فقط و فقط از این بود که چرا توی کارهاش تاخیر داره... چرا یادش نبوده که زودتر سفارش بده، من اگه جاش بودم اونقدر صادقانه تعریف نمیکردم که کادوت نرسیده و مجبور شدم یه کادوی عجله‌ای دیگه بخرم(کادوی دومش از نظر مادی با ارزش‌تر‌از اولی بود که هنوز نرسیده)


نمیدونم چرا یادم رفت پای پست بنویسم که کادوی تولدمو ازش گرفتم و اتفاقا خیلی خیلی هم کادوشو دوست داشتم...



نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه_اِصف 1398/11/15 ساعت 12:27

تولدت مبارک مگی جان
کادو هم مبارکت باشه عزیزم
کادوی روز زن به موقع میرسه بهت، اما کادوهای برای مناسبت های بعدی احتمال تاخیر هست:

خیلی خوب بود

پرستش 1398/11/14 ساعت 09:48 http://Parastesh18.blog.ir/

مبارکــه عزیزم
چند سال دیگه میخندین به اینروزا و اینکه چرا کادو دیر رسید ...

من هیچ‌وقت نمی‌خندم چون برام مهمه بتونه برنامه‌ریزی کنه
همین والا اصلا بحث کادو نیست

میدونی باید همونطوری که انتظار داری اون آقا تو رو یاد بگیره و بشناستت ، خودت هم اون آقا را بشناسی. آقایون خیلی از سیاستها و پیچیدگیهای خانم ها را ندارند. به این نگاه کن که چقدر صادقانه همه چیز را برات تعریف میکنه و اتفاقا هدیه ت بیشتر به دلت بچسبه چون کسی کنارته که همه چیز را همونطوری که هست بهت نشون میده

ممنون ازت تیلوی مهربون همیشه دلمو گرم می‌کنی

نسرین 1398/11/14 ساعت 08:12 http://Www.nebula.blog.ir

وای تولدت بود پریروز! این روزا انقدر تند و سریع می‌گذرن که اصلا حواسم به تقویم نیست. دیروز می‌خواستم یه پیامی برای یکی از دوستان بفرستم، دیدم تاریخو نوشته فوریه. تعجب کردم که حالا کو تا فوریه. فکر می‌کردم تقویم گوشیم اشتباهه!
تولدت مبارک

ممنون نسرین
همین که آدم ماه تولد دوستاشو بدونه به نظرم کافیه حتی اصلا تبریکم نگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد