مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کافه اروپا


کتاب کافه اروپا رو سفارش دادم برام بیارن و از این بابت بسی خشنودم.


+ من اطلاعات سیاسیم خیلی ضعیفه و اگر هم اطلاعاتی دارم از اخبار صدا و سیمای ایران یا اخبار ضد ایرانیه، اگر شما هم فکر می‌کنید در سیاست دانای کل هستید ازتون خواهش می‌کنم حداقل ۲ تا کتابتو حوزه‌ی علوم سیاسی بخونید. 

+ این اولین کتابیه که دارم در این رابطه می‌خونم، به پیشنهاد بانو فرح رفیق سابقا مجازی و اکنون حقیقی ^_^

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستش 1398/10/29 ساعت 01:10 http://Parastesh18.blog.ir/

مگــــی تو قبلا میرفتی کلاس المانی چیزی واقعا یاد گرفتی؟

اگر یه ذره هم مطالعه کنی همراه با کلاس طبیعتا حتما یاد میگیری

ملی 1398/10/25 ساعت 18:03

تو ام ضد سپاهی قبلتر تو وبلاگتم نوشته بودی الان محافظ کار شدی

گویا شما منو از خودم بهتر می‌شناسید و نانوشته‌هام رو هم میدونید حتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد