مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من همیشه ماه دی رو دوست داشتم، دی ۹۸ می‌تونستی خیلی مهربون‌تر باشیا...


از اینا که بگذریم باید اینجا ثبت کنم که در دی ماه ۹۸ دیدار با ۳تن از دوستان وبلاگیم زنده شد، اولی در شیراز دومی در رشت با رفیق گرامی که تازگی اومده و در استان همسایه‌ی ما زندگی می‌کنه و در آخر بانو فرح! آخیش این آخری داره میاد که فردا شب هم پیشم بمونه

صدبار گفتم صد بار دیگه هم میگم دوستی که بیاد و شب پیشت بمونه دیگه دوست نیست، رسما عضو خونواده‌ست ^_^ خیلی خوشحالم از اومدنش...


نظرات 3 + ارسال نظر
هانی 1398/10/26 ساعت 20:07

من که آره ☹ انقدم دلم می‌خواد و هی برنامه می‌ریزم ☹

به امید اینکه یه روووزی یه‌ جایی دیدارها تازه شه

هانی 1398/10/26 ساعت 16:21

خدا این دیدار زنده کردن رو نصیب ما هم بکنه! ما هم دل داریم والا!! تازه‌ خدا ازت نمی‌گذره که تا شیراز اومدی و اینورتر نیومدی :پی


والا مگه ما دل نداریم؟ شما رو بگو همش کار کار کار نمیاین این وری

گیلاس 1398/10/21 ساعت 19:14

شرایط داره دیدار دوستان وبلاگی؟
ما هم استانی هستیما

حقیقتش این دوستا رو سالهای پیش برای اولین بار دیدم
البته که برام افتخاره دیدن هم‌ استانی‌هام گیلاس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد