مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس می‌کنم رابطه‌مون نیاز به یه کم هیجان داره

کسی اینجا پیشنهادی برای یه کار مشترک هیجان‌انگیز دو نفره داره؟ 

مثلا من خیلی دوست دارم با هم بریم سفر ولی نه خودم راحتم با دوست‌پسر! سفر برم و نه دوست دارم به اطرافیانم بگم، پس این قضیه منتفیه

یا دوست دارم یه شب تا صبح بریم یه جای دور و حس هیجان و کمی ترس رو تجربه کنم! 

یا دوست دارم یه چیزی رو انتخاب کنیم و برای آینده‌ی احتمالیمون بخریم. 


+ لطفا پیشنهاداتتونو تو صندوق انتقاد پیشنهاد بندازید:دی

نظرات 18 + ارسال نظر
mg 1398/09/27 ساعت 14:56

به پویای خیس مغز بگید که توهرطوردوس داری رفتارکن تویه بارتواین سن هستی ومحرم نامحرمم نمیخوادتوجه کنی وفرداهم که زن گرفتی زنت بچه ای ازنامحرم تودامنت گذاشت وگفت بچه خودته ولی معلوم نیست ازکدوم نامحرمه بازم برو کیفتو کن و خون کثیفتم کثیف تر نکن پویا.

چقدر خشن

انسان 1398/09/23 ساعت 09:51

ازدواج کنید این از همه بهتره

چشم

+ هنوز اصلا آمادگیشو نداریم

آویشن 1398/09/21 ساعت 00:16 http://dittany.blogsky.com

به نظرم یه سفر یک روزه از صبح تا شب به کوه و ارتفاعات می تونه خیلی برات هیجان انگیز باشه ، رفتن به یه جای جدید و قشنگ اونم فقط دو نفری و تجربه یه حس مشترک . در مورد مکانی که اینقدر دنج هم باشه کوه های اطراف زادگاهم و بهت پیشنهاد می کنم ، هرکی رفته مشتری شده

وای‌وای محل شما رو باید با چوپان برم
شاید پسرم بردیم با خودمون

بریدا 1398/09/20 ساعت 23:12 http://eshkaft.blog.ir

خارج از ایران بودین من یه سری پیشنهاد داشتم براتون!! نه که من خودم اونوری ام مغزمم اونوری پیشنهاد میده

آهاااا با هم کنسرت برین! نه مثل همای که باید سنگین رنگین بشینین!!! از اون یکی کنسرتا که یه جا بند نمیشن! یاااا فوتبال دستی بازی کنین یاااااا برین کلوب یااااااا شهربازی

یا باهم برین کلاس نقاشی! خیلی خوبه ^_^ یا باهم یه ساز یاد بگیرین!!

عزیز خارجیم حالا علی‌الحساب بگو شاید ما ایران نباشیم الان

این موارد پایینی هم به‌به! عالیه... احتمالا کلاس خط بریم با هم

Masoud 1398/09/20 ساعت 17:40 http://masmd@blogsky

والا بخدا. شوور کن دیگه. این قرتی بازیا از سن تو گذشته!

گویا خسته‌این همه‌تون از تجرد من

Masoud 1398/09/20 ساعت 11:50 http://masmd@blogsky

هیجان برای سن شما خوب نیست مادرجان
بیا من زانواتو عمل کنم!

پویا 1398/09/20 ساعت 08:47

تو فقط یه بار تو این سنی، پس اراجیف بعضی خشک مغزا ک نامحرم محرم میکننو گوش نده. گرچه اینقدر عاقلی ک قطعا ب خودت آسیب نمیزنی. این دیوونه ها با این تفکراتشون همه رو بدبخت کردن، الان همون نامحرمای تو بلاد کفر اینقد موفقن.والا
من بودم اینکارارو میکردم: طلوع صب سوستان میرفتم بین گلای مرداب زیبا، بعد صبونه مشتی دور استخر میرفتم. بعد عاقلیه یکم با هم چیز میزای سنتی میخریدیم، بعد میومدیم کیاشهر سمت پل چوبی،اگه چارشنبه بری ک چارشنبه بازارم داره. بعد عصریم میومدم سمت دستک، اول میرفتیم عسگرآباد، بعد شامم ۱ کباب مشت تو نمونه میزدیمو تااامام. یعنی اگه گیلان زندگی میکردم میترکوندم.بابا حالشو ببرین

من اعتقاد ندارم که اگر گناه کنم موفق نخواهم بود در این دنیا
اتفاقا ممکنه خیلی موفق‌تر هم بشم، ولی بحث اینجاست خوشحال نمیشم و‌ من‌ دنبال خوشی زیادم
چه خووووب بلدین این ورا رو، من نمیدونم کباب دستک رو بتونم بخورم یا نه
ولی این کارو میکنیم حتما

کاسپین 1398/09/20 ساعت 01:58

برید کوه از صبح تا شب با کوله و کفش کوه خیلی خوش میگذره تازه اگه با یه گروه کوچیک برید میبرتتون جایی که تا بالای زانو برف هم باشه

من خیلی اهل گروه نیستم پسرم بدتر از من زیاد اجتماعی نیست ولی خودمم که گفتم شب تا صبح با هم باشیم یه چیز تو همین مایه‌ها تو فکرم بود

mg 1398/09/20 ساعت 00:28

از خدا بپرسید بگید اجازه هست
باپسر نامحرم برم گردش تاصبح که صرفا فقط هیجان وترس تجربه کنم؟
هرچی گفت همونو انجام بدین.

من متاسفانه اونقدرا مومن نیستم البته، و اگر هم شب تا صبح جایی باشیم قطعا تنها نخواهیم بود و رابطه‌مون از این حیث خیلی خیلی سالمه
ممنون از نظر مهربانانه‌تون

پویا 1398/09/19 ساعت 16:41

بوسیدن وسط خیابون.ته هیجانه

خب آخه برای من که نیست، فقط حس تعذبه برام این کار

رها 1398/09/19 ساعت 13:48

بیاین انزلی
اتیشم روشن کن
سیب زمینی زغالی هم بیار‌
منم دعوت کنین هیجانتون با من

به به
چه هیجانی

شبنم 1398/09/19 ساعت 11:42

باهم یه زبان جدید یاد بگیرید

پیشنهاد خودش دقیقا این بوده، وقتی دید همراهش نیستم برای سفر

فیروزه 1398/09/19 ساعت 09:51

سلام ، خوب باشی . سفر یه روزه . از صبح خیلی زود تا پاسی از شب . خیلی هم باحاله . مثلا فقط با نیت خوردن یه غذای خوشمزه تو یه رستوران خاص مثلا تهران .
تجربه کردم که میگم خیلی باحاله

سلام، ممنونم
خیلی خیلی هیجان‌انگیزه و اعتراف میکنم یه بار این کارو کردیم من خیلی استرس راه رو داشتم

گیلاس 1398/09/19 ساعت 09:03

یه حساب مشترک باز کنید.یا از این قرعه کشیا بذارید دونفری.یا همدیگه رو وسط شهرداری ببوسید

خیلی جالبه اینم، دونفری تو قرعه کشی شرکت کنیمم عالیه ولی چه قرعه کشی ای کسی باید بذاره و به ما اطلاع بده

بهسا 1398/09/19 ساعت 08:44

اگر سفر محسوب نشه
این که یه شب تا صبح برید انزلی و کنار دریا تا طلوع رو ببینید خیلی هیجان انگیزه
البته الان واقعا سرده این برا تابستون خوبه که دم صبحم هوا سرد میشه
بازم هست ولی الان نمیرسم بنویسم..بعدا انشاللا

آخ جون که طلوع رو یادم آوردی عالیه عالی
قربون دوست حسابی مشغولم

محدثه 1398/09/19 ساعت 08:05

والا کار مشترک که زیاده...حتی میشه با هم یه درخت کاشت... ولی هیجان انگیز..... مثلا صب برین یه شهر دیگه صفا و تفریح و غروب برگردین ... یا بیایین زیپ لاین لاهیجان.. خدایی هیجان داره دیگه

خیلی خوبه اینم
حتی اون درخت کاشتن هم برای من و پسر هیجان داره! شاید باورت نشه(پسر بسیار زیاد عاشق گل‌ و بلبله)

پری همسایه قدیمی 1398/09/19 ساعت 07:14

عزیزم میتونی یه هدف مشترک بذارین
البته به جدی بودن رابطه تون بستگی داره
مثلا میتونین یه حساب بانکی مشترک باز کنین و اون بشه حساب پس اندازتون
هر کدوم به اندازه توانش توش پول بریزه و برای اون پول یه هدف بذارین مثلا ارتقای ماشین یا هر چیز دیگه ای
اصلا حتی بدون هدف فقط پس انداز کنین تا موردش پیش بیاد

وای وای همسایه‌ی قدیمی
راستش سر این حساب مشترک حس می‌کنم زوده یه کم وگرنه خیییییلی خوبه آخه خیلیییی

. 1398/09/19 ساعت 04:14

بیخیال عذاب وجدان برید سفر حال کنید این روزا بهترین روزاتونه

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد