مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سبک سنگین کردن ماجراها و تعیین تکلیف رابطه

برای اینکه یادم باشه ۱۵ مهر چی شد، چقدر حرف زدیم، چقدر دلم سنگین شد و چقدر نیاز داشتم گریه کنم... اما نکردم، ادامه دادیم مکالمه‌رو

صبح کافه رشت و عصر کافه هتل... وقت خداحافظی گفت مگه چی می‌خوایم از زندگی جز همین آرامش؟



+ بحث اینه که ما واقعا در کنار هم میتونیم به آرامش برسیم؟ تا همیشه؟ شاید بشه و شاید نه... 

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/17 ساعت 13:53 http://dittany.blogsky.com

دو مورد بعد از خوندن متنت به دهنم رسید که جفتشو دوستان اشاره کردن و من دوبارا تکرار نمی کنم . ولی واقعا هیچ کدوممون از آینده خبر نداریم و نمی دونیم اگه نفر بعدی که تو زندگیمون قرار بگیره بهتر از رابطه الان هست یا نه. و گاهی هم زود تصمیم می گیرم و پشیمون میشیم , این چند وقته بین دوستام خیلی دیدم این تصمیمات عجولانه و اینکه یهو بهم زدن و میدونم و امیدوارم تو تصمیم درستی و بگیری. کمک از روان شناس یا روان پزشک به نظرم بهترین راه هست اگه میخوای تصمیم جدی بگیری

می سا 1398/07/16 ساعت 15:49

سلام
چرا گریه ؟
با نظر فیروزه موافقم منم .
هرچی خیره برات پیش بیاد عزیزم

سلام، چون حس کردم نمی‌تونه حرفمو بفهمه و‌ واقعا احساس کردم کم آوردم... البته مشکل حل شد بدون اشک و آه

خورشید 1398/07/16 ساعت 15:22

سلام مگی عزیز
به نظرم توی این مدت یه شناخت کلی از هم پیدا کردین،فکر میکنم برای شناخت بیشتر، مراجعه به یک مشاور ازدواج کاربلد لازم باشه و همینطور شرکت در کلاسهای مهارتهای ده گانه، مهارتهای همسرداری.‌‌‌‌.... اصلا نیازی نیست آدم متاهل باشه و کلاس همسرداری شرکت کنه، میشه به جای همسر حالا با یه مقدار بالا و پایین کردن، هر کس دیگه رو گذاشت مثل پدر مادر خواهر دوست همکار.‌‌‌...
اتفاقا برای دختر خانمی دنبال این مدل کلاسها توی رشت میگشتم که کلینیک خانم دکتر امیرالسادات http://amiralsadat-f.ir رو پیدا کردم. ممنون میشم اگه جای بهتری میشناسی بهم معرفی کنی.
مراقب خودت باش مگی مهربون حساس

سلام مهربونم،
دلم برای کامنتا و‌ خودت تنگ میشه همشهری جانم
ممنون از نظرت، درست میگی دنبال این هستیم که مشاوره هم بریم به زودی
ممنون از معرفیت من راستش خیلی تو این زمینه‌ها بی‌اطلاعم

فیروزه 1398/07/16 ساعت 07:45

سلام عزیزم ، خیلی تو فلسفه ازدواج وارد نشو . هزاران ساله مردم ازدواج میکنن و هزاران سال بعد هم ازدواج خواهند کرد . آرامش را با گذشت دو طرفه میتونی به دست بیاری . تو همه ازدواج ها حتی موفق ترین اونها تفاهم و آرامش صددرصدی نیست . قرار هم نیست که باشه . قبلا هم گفتم اگه ۷۰ درصد معیارای همدیگه رو داربد معطل نکنید . تضمبنی هست که تو رابطه های بعدی همین ۷۰ درصد رو داشته باشید ؟؟؟؟

سلام فیروزه جانم، ممنون که برام نوشتی...
درست میگی واقعا
دوباره باهاش قرار میذارم و این سری به اونم میگم نظر شما رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد