مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مردی بدون سایه

بعد مدتها تونستیم همو ببینیم، بهش میگم آخرین روز تابستون و اولین روز پاییزو با هم بودیما... 


+ چای آلبالو خرید برام و چون قرار نبود چای بخوریم و دعوتش غیر منتظره بود خییییلی بهم چسبید. 

+ چهارمین فیلم سینمایی عمرمونو با هم دیدیم. تصمیم داریم ۵می رو همین روزا که اونم رشته و منم هستم بریم ببینیم.

+ من تجربه‌های جدید رو دوست دارم و فردا یه تجربه‌ی جدید کاری در انتظارمه، امیدوارم عالی پیش‌ بره

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/17 ساعت 13:41 http://dittany.blogsky.com

با شناختی که من ازت دارم مطمئنم کم نمیاری ولی اگه یه درصد بی حس و حال بودی بگو زود برات انرژی بفرستم

م.ب 1398/07/01 ساعت 14:55

خیلی شمره نوووش جان ببهمنم آلبالو چِئی دوس دارم
همیشه موفق و
سلامت باشی بلامیسر

مررررسی، میم جان آلبالو چی خیلی عالی نوبو خانگیان مانستن
ولی مره بچسبه ست
وی سعی داره گیلکی تایپ کنه جوابهای شما رو

آویشن 1398/07/01 ساعت 05:11 http://dittany.blogsky.com

برات آرزوی موفقیت در کارت و دارم

ممنون آویش جونم کار کردن خیلی انرژی می‌خواد و گاهی فک می‌کنم هر لحظه ممکنه کم بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد