مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزمره


خیلی روزه ندیدیم همو، هر دو سخت درگیر کار بودیم و هستیم. اون چندین روزه که رفته وطن دومش(ایرانه) و باعث شده بیشتر‌تر شه فاصله‌مون... 


+ اصلا نمی‌دونم اسم این رابطه چیه، فقط می‌دونم در حال حاضر آسیبی بهم نزده و البته وابسته‌م نکرده... باید همین روزا سرمو خلوت کنم و وقت مشاوره بگیرم

+ پسر همچنان ماشین نداره و من همچنان منتظرم که بهار برسه و ماشین دار شه

نظرات 10 + ارسال نظر
رها 1398/07/05 ساعت 04:35

پوررجبی خیلی سعی میکنه با شعور باشه اما خیلی بچه ست هنوز
بقیه رو ابدا ... اونا دیگه از نظر شعور کم دارن
می‌دونی من اول از همه شعور دکتر برام مهمه
نمی‌دونم دکتر ادهم رو دیدی یا نه اما مثلا اون از نظر من فعلا رده دوم دکتر کاربلد رو داره هم شعور داره هم توانایی فوق العاده
البته ادهم ربطی ب ابن ماجرا نداره
خواستم بگم چقدر سخت گیرم
رتبه اول رو دکتر کلهر داره ک کلا تهران
ببین دیگه اون چیه
کلاااااااا روانشناس یا روانپزشک خوب خیلییییییی کمیابه
دوست پزشکم می‌گفت مخصوصا تو روانشناس یا پزشک ب دلتون نچسبیده اصلا باهاش ادامه ندید
برای همین من دیگه پیش موسوی نرفتم میخواستم ی دور برم اما نزاشت
چون تا رفتم پیشش اونقد بیسوادیش در من نفوذ کرد اصلا حالم رو بد کرد دچار استرس شدم
پور رجبی هم متاسفانه من ی جراحی داشتم ک نباید قرصای اون رو می‌خوردم اما ب من هیچی نگفت با اینکه میدونست من جراحی دارم
اما شانس آوردم خودم قرصا رو از ۳ روز پیشش قطع کردم بعدم ک رفتم بیمارستان اونا گفتن این چ دکتریه ال بل جراحیمم تهران بود اگه قرصا رو قطع نمی‌کردم کلا همه برنامه‌م بهم می خورد خلاصه دردسرت ندم اومدم رشت مامانم رفت باهاش صحبت کنه اونم بجای اینکه قبول کنه باید بهم میگفت عصبانی ک وظیفه اون دکتر بود و اینا و اینگونه شد ک از چشم من افتاد وگرنه پسر خوبیه فقط یکم تخس و فعلا بچه البته خیلی هم گرون هر‌نیم ساعت ۳۰۰ فک کنم تو اینستا هم جواب میده
ی روانکاو هم هست رشت . دوستم بهم معرفی کرده بود اما من پیشش نرفتم . بزار اسمش رو بپرسم شاید تو رفته باشی
راستی راستی تو همین ابتدای گلسار یکی هست بهمن اکبری .. رفتی پیشش؟؟؟ اونم بد نیست کلا من ک رفتم پیشش گفت اصلا مشکل نداری الکی نرو روانشناس

من فقط از این آخری خوشم اومد برم بگه تو که خوبی
می‌دونی الان تو مرحله‌ای هستم که احساس نیاز نمی‌کنم زیاد به دکتر و روانشناس یا حالم خوبه، یا دیگه خیلی داغونم که احساس نیاز نمی‌کنم
باید ببینم دوباره حس مشاوره رفتن پیدا می‌کنم یا نه

رها 1398/07/04 ساعت 23:16

تو همه کارا الا طبابت.. دست خودشون نیست . ی ساختمان رو میتونن برق کاری کنم اما ی فشار نه ...

هوم میفهمم حتی اگه یکیشون خوبم باشه بهتره با این حسی که داری نری
حالا تو این مشاورا که رفتی کسی رو حداقل اندکی پسندیدی؟

رها 1398/07/02 ساعت 13:34

اوه فرنوش حقانی پور؟
من متاسفانه اصلا دکتر خانوم رو قبول ندارم
نمی‌دونم چرا
اما تو همه کارا زنا ب نظرم بهترین هستن حتی خلبانی اما تو پزشکی فقط آقایون رو قبل دارم . یعنی تا حالا هرچی دکتر خانوم دیدم بی سواد بودن شانس من دیگه کلا نمیرم

به نظرم‌خانوما تو همه کارا میتونن موفق باشن
ولی من مشاور موفق توی رشت ندیدم نه آقا نه خانوم
خیلی هم دنبالش نبودما، حتما هست باید بگردیم دیگه

رهاچرا 1398/07/01 ساعت 23:39

چرا نظرای من هی نمیاد
پرسیدم خودت راضی هستی
اسم دقیقش رو میگی با آدرس و شماره
روانشناس یا پزشک

من راضی نبودم و اسم کسی رو نمی‌تونم بگم آخه
ولی تایید کردم همه رو که

رها 1398/07/01 ساعت 12:22

تو رفتی ؟؟
خوب بوده ؟؟؟
آخه تو هم راضی نیستی ک از رشت
دقیقا تخصصش چیه روانشناس یا پزشک اسم کوچیک و شماره ایناش رو میزاری ؟

نه من راضی نبودم
فرنوش حقانی‌پورم خودم نرفتم

رها 1398/06/30 ساعت 23:42

ای بابا
تهران بهم معرفی شده اما اصلا حوصله ندارم برم تا تهران
پیش کیا رفتی ؟
من حتی پوررجبی ک انقد معروفه هم رفتم اما...
موسوی هم رفتم ک کلا ب نظرم بهتره اول رو منشیهاش کار کنه خیلی بی ادب بودن

حقانی پور نرفتی؟ حالا داری همه رو امتحان می‌کنی اینم روش

م.ب 1398/06/30 ساعت 22:28

خصوصی
سلام بر مگی بانوی عزیز
ببخشید،مُشاور خؤب خائی بلاگفا دوکتور میمِ ایسا من خودم می دوستانه روانه کودم خیلی هم راضی ایسد .جناب دکترمیم گیلانی ایسه و
بلاگفا میئن وبلاگ داره و
دوستان مجازی ره مشاوره نهه و
خیلی ام کار درسته
http://relations-philosophy.blogfa.com/
"فلسفه رابطه ها"
جسارتا ،اگر دوست داشتید و
معرف لازمِ،بفرمایید،از طرف ابرارغوانی بامو دارمِ.مره بجا آوره ولیکن امر دیگه ای ام داریدی ،ایته،اَتو<- شوب بزنید،درخدمت شما ایسام

خودایا ؟می گولِ مگی جانِ پوشت و
پناه ببو

ایلاهی من تی چومانِ ره بمیرم مگی جان
خودایا؟أ لاکو هوای ویشتر بدار

ا چقدر جالب...
دختر رشتی بیا این کامنت مال شماست، وبلاگشونم گذاشتن

ممنون مهربون خیلی خیییلی خوبی شما

گیلاس 1398/06/30 ساعت 08:37

چرا کامنتارو تایید نمیکنی دختر

:( چون تنبلم

رها 1398/06/30 ساعت 03:23

مگهان مگهان مشاوره پیش کی میری
من دیگه هرچی معروف بود تو رشت امتحان کردم هیچ کدوم سواد نداشتن از نظر من
تو کجا میری ؟!

نظر من به نظر شما نزدیک‌ است، ترجیحم اینه که رشت نرم دیگه

آویشن 1398/06/28 ساعت 03:27 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم تو راهت موفق باشی.
حالا ماشین چی انتخاب کردین ؟ مردم از فضولی

مرسی دختر
فقط در این حد بگم که پراید نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد