مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوای خنک و رنگ نارنجی

براش نوشتم وقتی برگردی رشت، هوا اونقدری خنک شده که بتونیم بریم کدو بخوریم... 


+ من که میگم انتظار شیرینه♥️ 

نظرات 8 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/01 ساعت 05:15 http://dittany.blogsky.com

والا تقریبا اکثر اطرافیانم عاشق کدو هستن و فکر کنم درست میگی ، به جز خواهرم که اصلا دوست نداره کدو.
یادش بخیر مادربزرگم یه خورشتی هم با کدو تنبل درست می کرد، حرفشو زدیم الان یادم اومد . دلم تنگ شد براش

عزیز دلم
جاشون سبز و یادشون گرامی من اصلا نمی‌دونستم چنین خورشتی وجود داره باید خوشمزه باشه
شیرینه خورشتش؟

آویشن 1398/06/28 ساعت 03:24 http://dittany.blogsky.com

با نام و یاد پروردگار ، یک عدد طرفدار کدو هستم از نوع تنبل

واقعا؟ شما که اهل اون طرفایین کدو بیشتر از رشتیا می‌خورین فک کنم اویش

بهسا 1398/06/27 ساعت 08:22

به حرف پسر گوش کن!
اصلا احساس مس کنم ندیده ازش خوشم اومد با این حرف

ای دختر، ای دختر

گیلاس 1398/06/22 ساعت 08:01

عاشق شدیااا
اولین باره؟
عشق اول اوف اوف

عاشق نشدم

چقدر عالی که کدو می خورین

من خیلی دوست دارم کدو

هوم، من خیلی دوس ندارم ولی چون یاد پاییزای بچگیم میفتم خوشم میاد از خوردنش

هانی 1398/06/21 ساعت 21:39

من میگم دومزه است

درست میگی واقعا... من تجربه‌ی طعم اون انتظاری که شما چشیدینو می‌چشین رو ندارم واقعا

قطعا ک شیرینه...مخصوصا اگه ب امید کدو خوری بگذره..‌ولی اخهههه کدووووو؟!!یه چیز رمانتیک تر نبود مگ؟!!مثلا بهار نارنجی موزی لبویی چیزی:))

کلوچه تو اینجایی؟
آخه کدو برای ما خاطره‌انگیزه، یا حداقل اینجوری بگم که برای من

بهسا 1398/06/21 ساعت 09:02

عاشقانه رو باید تو بنویسی.. حتی اگر دو جمله بیشتر نباشه

هفته پیش تو یه دورهمی رسما همزاد شیرازیت رو دیدم و باید بگم چشم ازش بر نمی داشتم. احتمالا فک کرد خلی چیزی هستم

ای‌ بهسا، ای بهسا
ماهی مهربون شیرازی‌م...

چقد جالب و هیجان‌انگیز، راستی بهت نگفتم پسر‌ هر وقت می‌خواد هیجان زده‌م کنه میگه بریم شیراز؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد