مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به خوشبوئی عطر آدامس:دی

چند ثانیه بعد اینکه سوار ماشین شدم و سلام علیک کردیم، یهو گفت مگی جان چه آدامسی داری می‌خوری؟ چقدر خوشبوئه


+ دوس داشتم خودمو پرت کنم از ماشین بیرون و ۳ ساعت بخندم اما خب جاش نبود، براش توضیح دادم این بادی اسپلش بوش فانتزیه و حق داری آدمو یاد بوی آدامس میندازه:)) خیلی خجالت کشید طفلی

+ پسر دنیا ندیده‌ی داغانیه واقعا

نظرات 7 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/29 ساعت 01:03 http://dittany.blogsky.com

وای این پستت عالی بود داغاان با صدای خودت اومد تو ذهنم
خوبه که انقدر مثبت ، پسرای الان انقدر همه چیز دان هستن از عطرت حدس میزنن مارکش چیه و شمارش چنده. والا. نمونش و تو دوستام دیدم که میگم

صدای بم و خش دار خودم:)))))
نه به اونا، نه به ایشون

آسمان 1398/04/26 ساعت 15:21 http://avare.blog.ir

دلم آدامس خواست
نگو داغان خب. گناه داره طفلک

داغان اصطلاحیه که خودش به کار میبره تو این جور شرایط
وگرنه اصلا استفاده‌ش جهت توهین به‌ وی نیست

ممری 1398/04/26 ساعت 14:47

سلام
میشه برند و بوی بادی اسپلشت رو بدونم؟

سلام،
فکر نکنم اونقدری که اون میگه بوش آدامسی باشه، love spell
Victoria secret

آخیش... عزیزم... پسرا از این چیزا سر در نمیارن... دلیل نمیشه بهش بگی داغان... فقط پسره... یه پسر که خیلی به جزئیات دخترونه وارد نیست

بچه‌م خیلی خنگوله، آخه مثلا نامزد خواهرم بود حتما میفهمید که بوی آدامس نیست حالا عطری چیزیه

مامی تیلو حامی حقوق آقای ت

دل آرام 1398/04/26 ساعت 09:05

انگار خاطرات من رو می نویسی مگی. چه قدر این خاطرات تکراریه. همه ی پسرا انگار قبل ازدواج این مدلی هستن

راستی؟ چه بامزه

می سا 1398/04/26 ساعت 08:59

سلام
ببین چه باعث مفرح شدن فضا میشه طفلی
سعی کن خوش باشی

سلام
خیلی بخدا
چشششم

1900_ 1398/04/26 ساعت 08:46 http://novecento.blog.ir

حق داره بنده خدا:)) با این اوصاف وسوسه نمیشی بادی اسپلش رو بخوری؟:)))

من ۲تا از این بادی اسپلشا دارم که تقریبا هربار استفاده‌ش می‌کنم حس دهنم آب افتاد! بهم دست میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد