مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صفحه اول کتاب‌ها که چقدر خاطره و حرف توشونه

کتاب رو باز می‌کنم و تو صفحه‌ی اول یکی از کتاب‌های مذکور در پست قبل نوشته: 

“خریده داری شده در ماه ژوئن، 

و پایین‌ترش نوشته و من ادبیات و ادبیات ایران رو با تمام قلبم دوست دارم”


+ هی عمو، خدا رحمتت کنه، چه کتابای قشنگی رو مال من کردی ازت بارها ممنونم و من هم ادبیات رو دوست دارم، گرچه هرگز بهش بها ندادم:)

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/05 ساعت 02:53 http://dittany.blogsky.com

عجب کتابی رفتم ببینم نویسندش کیه و بتونم پی دی افشو گیر بیارم که بعدا بخونم دیدم ای بابا ، نویسندش عجب چیزیه ، یکی از خوبای ادبیات کودک و نوجوان ، خانم ادیس نسبیت ، احتمالا بشناسیش خودت از قبل، من عاشق اقتباس تلویزیونی کتاب Five Children and It هستم‌ . یادته اون موقع ها کانال دو پخش می کرد مرسی که من و بردی به دوره خوب بچگی

1900_ 1398/04/03 ساعت 06:17 http://novecento.blog.ir

چه با مناسبت که الانم ماه ژوئن استیم

آره خیلی جالب بوده هم‌زمانیش که نمی‌دونم عامدانه این موقع بهم داد یا نه؟

آویشن 1398/04/03 ساعت 02:22 http://dittany.blogsky.com

میشه بگی اسم کتابی که داری می خونی چیه؟
خدا بیامرز عمو چه یادگار خوبی از خودش به جای گذاشته.

The lark هست اسمش آویشن
یکیشونم کتاب درسی ادبیاتیه آره واقعا خدا رحمتش کنه، امشب کلی بیشتر شناختمش

رها 1398/04/03 ساعت 01:28

یعنی آپ میکنیااااا کامنتا رو تایید نمیکنی دوست دارم خودم و از همین ۴طبقه پرت کنم پایین!!!!

ببخشید ولی خب واقعا دوس ندارم بی جواب تایید کنم و وقتم کمه یا مجبورم آپ کنم، یا کامنت جواب بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد