مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی برای حیات تلاش می‌کنه

مگی یک کیلو و‌ پونصد گرم از وزن چربی بدنش کم شده و بسی خوشحاله

شنبه هم آزمایش میدم و ایشالا همه‌چی بهتر از قبل شده باشه

الانم دارم میرم برای این ماه باشگاه ثبت نام کنم و پر انرژی  مرحله عضله سازی رو شروع کنم، دیگه تنها دلخوشی‌هام تو این زندگی همیناست و باید این انگیزه‌ها رو برای خودم و زنده موندنم پر رنگ کنم.


+ در کمال ناباوری منی که همه‌ی عمر از تخم مرغ متنفر بودم این مدت هر روز بعد ورزش سفیده می‌خوردم:-“ از امروز زرده و سیب‌زمینی هم به رژیمم اضافه شده که کلی از این بابت خشنودم

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/05 ساعت 03:00 http://dittany.blogsky.com

خانم نصف بنیان های گیلانی بودن و بردی زیر سوال ، خوبه بیشتر غذاهامون تخم مرغ داره ، تو چجوری عاشقش نیستی؟ فکر کن آخه مثلا باقله خورشت بدون تخم مرغ میشه یا میرزا قاسمی و ... حالا اینا هیچی اصلا. سالادها چی ، اصلا سالاد ماکارونی و کالباس و الویه بدون تخم مرغ که حال نمیده خواهر من . بد میگم بگو بد میگی؟

:))
من تخم‌مرغ‌هاشونو نمی‌خوردم تا همین اخیرا آویش

آویشن 1398/04/02 ساعت 21:08

امیدوارم حسابی باهاش رفیق شی

:دی
فعلا روابط دوستانه‌ست ولی نه خیلی!

آویشن 1398/03/28 ساعت 22:28 http://dittany.blogsky.com

چه خوب ، امیدوارم هرچه زودتر به وزن ایده آل خودت برسی و خیالت راحت بشه
جدی تخم مرغ دوست نداری؟ در عوض من عاشقشم

ایشالا ایشالا

وای واقعا؟ منم کم‌کم دارم باهاش دوست میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد