مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

درد دل کتاب‌ناک

تو اکثر رمان‌هایی که این اواخر خوندم شخصیت‌های اصلی داستان جز همسرشون معشوقه‌ی دیگه داشتن که این به نظرم به شدت نگران کننده‌ست.

احساس می‌کنم اذهان داره عادت می‌کنه به همچو وضعیتی... 

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/26 ساعت 18:14

حالا تکلیف مایی که یکی هم نداریم چیه؟ همینجوری دوتا سه تا رل میزنن که هیچی نمیمونه واسه ما دیگه.‌

والا:)))))))

نظر 1398/03/23 ساعت 10:38

خب چرا میخونی؟روذهنت اثر بد میدارن این رمانا همش تلقین منفی میکنن .مرسی اه
مواظب ورودی های ذهنت باش مگی.

به خودت بگو من لایق بهترین عشقم.عشقی پاک و صادق ووفادار .
به عشقای واقعی نگاه کن که به هم وفادارن و رابطشون پایداره

من رمانای ایرانی نمی‌خونم، اینا هم تو بطن ماجراشونه
یعنی موضوع اصلیشون هیچ‌وقت زندگی زناشویی و ... نیست.
نگران نباش
همه لایق بهترین عشق و ... هستن

گیلاس 1398/03/23 ساعت 09:01

عادت کرده مگی.بدجور.تو جایی که من کار میکنم با تعداد زیاد نفراتی که داره به وضوح دیده میشه

چه بد و مسخره

رها 1398/03/22 ساعت 23:57

حق مسلم شده

آره انگاری
آدم احساس عقب موندگی می‌کنه با یکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد