مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی که خواب بودم...

چند روزی رفته بود سفر و امروز صبح زود برگشت، تماس گرفت و من تو خواب جوابش رو دادم، به همین وقت عزیز(حالا شاید فک کنید ساعت ۲:۵۲صبح کجاش عزیزه؟ که حقم دارید) داشتم می‌گفتم باور کنید تو خواب جوابش رو دادم. 

ازم پرسیده بود می‌تونم زود حاضر شم که قبل کارش بیاد ببردم صبحونه بیرون؟ منم جواب داده بودم نه متاسفانه قرار دارم. حالا اینکه چرا گفتم قراردارم به کنار، دوباره هم زنگ زده بوده که اگه مشکلی نیست من میام میبرمت سر قرار! و من باز تو خواب و بیداری جواب دادم نه خودم میرم. وقتی بیدار شدم یهو یادم اومد بهم زنگ زده بود، ولی از اونجاییکه باید برای انجام یه سری کار اداری میرفتم بیرون دیگه باهاش تماسی نگرفتم تا حوالی ۲ ظهر که تماس گرفتم و دیدم خیلی مشکوک حرف می‌زنه و اصرار زیادی داره خودش رو خوشحال نشون بده! آخرای مکالمه ازم پرسید راستی میشه بهم بگی‌ امروز با کی قرار داشتی؟ حالا من هرچی فکر می‌کنم می‌بینم با کسی قرار نداشتم که و از طرفی به طرز عجیبی مکالمه‌ی صبحمون رو یادم اومد. خدا رو شکر که هیچ جوره آدم مشکوکی نیست و زود قبول کرد که تو خواب جوابشو داده بودم:دی




نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/24 ساعت 02:32

وای این پستت حرف نداشت مگی ، عاشقتم یعنی

:))) مچکرم ازت

Ali 1398/03/20 ساعت 16:46

Aslan barash ajib nabod?
Dhayad man bodam be in rahati ghabol nemiekardam

خدا رو شکر خیلی آدم حساسی نیست، یه مقداری هست البته که اونم با شناختی که ازم داره میدونه اگر با کسی قرار داشته باشم قطعا بهش میگم

1900_ 1398/03/20 ساعت 14:52 http://novecento.blog.ir

لعنتی این خیلیییی بده :))) من تجربه پیام دادن تو خواب زیاد داشتم و دارم :))) حتی گوشیمو از اتاق بیرون گداشتم ولی رفتم پیداش کردم :)))خداروشکر که قبول کرد . عاشق جدیت تو خوابت شدم مگی :)) خیلی باکلاس بود نه قرار دارم

تو خوااااب، از اتاق میری بیرون؟ من تو تختم نهایتا این ور اون ور شم
ای بابا خسته شدم از فکرش
من اصولا آدم با کلاسی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد