مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همیشه عید فطر رو از همه عیدای مذهبی دیگه بیشتر دوس داشتم...

نمی‌دونم دقیقا از کی بود، فکر می‌کنم ۷ ۸ سالی میشه که هر سال نماز عید رو تو خیابون می‌خونم. خیابون که میگم واقعا خیابونه چون مسجد محبوبم حیاط نداره

از همون چند سال پیش هر سال شبش انقد هیجان دارم که خوابم نمیبره تا نماز صبح:دی بعدش ۲ساعتی می‌خوابم و راهی میشم به سوی مسجد و نماز هیجان‌انگیز عید فطر ^_^ 

امسال‌ هیجانم بیشتره چون قراره با دوستم برای صبحونه ساعت ۵:۳۰ صبح بریم خارج از شهر، تصمیم قطعی نگرفتیم که‌ سمت‌ کوه و دشت‌ و دمن بریم یا دریا؟ فقط می‌دونیم‌ صبح عید رو رشت نیستیم و قراره‌ اگر شد من  نماز عیدم رو مسجد طبق روال هر سال تو مسجد بخونم.


نظرات 5 + ارسال نظر
الهام ب 1398/03/19 ساعت 08:36

کاش همه مسلمونا مث تو باشن

مهربونی


طاعاتت قبول

ممنون تیلوی قشنگم

الهام ب 1398/03/18 ساعت 09:11

متاسفانه برای من نماز عید فطر کابوسه! به فاصله 50 متری خونمون یه مسجده و هر سال نماز توی کوچه و پارک پشت خونه خونده می شه. خب راستش برای من که اعتقادی بهش ندارم، این که صبح روز تعطیل دوساعت تمام با صدای خیلی بلند، نماز و دعا پخش بشه، اصلا دلپذیر نیست. البته می دونم که این جا کشور اسلامی ه و پذیرش این چیزا زوووووره.

خیلی خیلی باعث شرمندگیه
درک می‌کنم که چی میگی، اتفاقا نزدیکی ما هم یه مسجد هست و با صدای ناخوشایندش عیدمون عید میشه هر سال
من بسیار جدی و شرمنده ازت معذرت می‌خوام که ما مسلمونا اینجور مردم آزار هستیم

هانی 1398/03/15 ساعت 15:15

حال دلت همیشه خوش

مرسی هانی

دلناز 1398/03/15 ساعت 11:06

سلام مگی جون عیدت مبارک منم عید فطر رو خیلی دوست دارم
خوش بگذره بهت تعطیلات

ممنون دلناز جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد