مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی از تفاوت‌هامون می‌نویسم.

اون یه آدم آرومه و من باید باور کنم تفاوت های پر رنگمون رو، اون دوست داره تو سکوت ماشین از دیدن طبیعت لذت ببره و من  مثه همه‌ی آدمای معمولی دوس دارم آهنگای چرند روز رو گوش کنم(البته که روم به دیوار) 

وقتی برای اولین بار با هم از شهر خارج شدیم متوجه عمق فاجعه‌ی ماشین در سکوت شدم، بهش گفتم اینجوری که تو جاده بی‌آهنگ نشستیم دوس ندارم، ازم خواست آهنگ‌ بذارم چون اینجوری اگه بهم بیشتر خوش بگذره اونم خوشحال‌تره، رفتم تو رادیو جوان و اتفاقی یه پلی‌لیست پیدا و پلی کردم، تا وسطای آهنگ اول رو که شنیدیم گفت  بد ریتمه 

میشه یکی دیگه بذاری؟ 

من زدم آهنگ بعدی که بعدی هم ریتمی مشابه اولی داشت، کم‌کم احساس کردم داره اذیت میشه ولی حرفی نمیزنه، یهو شروع کرد به صحبت کردن از تجربه‌ی رستوران رفتنش با خانواده و صدای آهنگ رو کم کرد که من صداش رو بشنوم، اونقدری کم کرد که دیگه صدای آهنگ خیلی سخت  شنیده میشد.

بعدشم که ماجرا تموم شد صدای آهنگ با همون ولوم پایین موند. 

چند دقیقه تو سکوت بودیم و بهم گفت میشه یه آهنگ از فلانی پیدا کنی و برامون بذاری؟(خواننده محبوبش که آهنگاش هیچم ریتمیک و شاد نیست)

منم نه نگفتم، آهنگ رو پلی کردم و با لذت تا ته‌ و در سکوت گوش کرد:دی

وقتی تموم شد بهش گفتم ببین احترام گذاشتن اینه‌ها، من بهت اجازه دادم تو در سکوت آهنگ رو گوش کنی و اصلا هم بینش صحبت نکردم که به این بهانه صدای آهنگ رو قطع کنم، ولی تو به علایقم احترام نمیذاری... 

خلاصه که این بحث از اون روز نصفه مونده ولی بعدش هر بار که رفتیم بیرون بهم یادآوری کرده که درستش اینه با هم یه پلی‌لیست مشترک درست کنیم و وقتی میریم بیرون همونو گوش کنیم و هر دومون لذت ببریم. زهی خیال باطل، من کی تونستم موسیقی سنتی رو جایگزین پاپ کنم؟ و اون کی تونست جای آهنگ خالی یواش از آهنگای شاد لذت ببره؟

با خودم اینجوری کنار اومدم که کنارش آهنگ گوش نکنم، یا اگر خیلی دوس داشتم تنها گوش کنم و اجازه ندم اعصابم بخاطرش خط‌خطی شه


+ وقتی از آقای ت می‌نویسم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
کاسپین 1398/03/19 ساعت 02:46

عالیه عالیه وای براتون خیلی خوشحالم.کیف کنید

مرسی کاسپین
چقد دوس دارم یه اطلاعات کلی از خودت بهم بدی که بشناسمت

مهر 1398/03/15 ساعت 06:04


من بسی مشتاق این گونه پست ها میباشم

مرسی که مشتاقی باعث میشی منم از این پستا بذارم

می سا 1398/03/13 ساعت 10:19

هستیم دیگه، یه ورمون سمت شماست یه ورمون همین ور. ور این وری زورش بیشتر بود همین وری شدیم . ولی میاییم اون وری اومدی اینور خوشحال میشم ببینمت .

ا... به سلامتی
مرسی از یه ورتون که شما رو میکشه این ورا

الهام ب 1398/03/12 ساعت 10:48

تفاوت توی سلیقه موسیقی رو می شه یه کاریش کرد. ولی تفاوت فرهنگی و مذهبی رو خیلییییی مراقب باش.

فرهنگی که خیلی حواسم هس
ولی مذهبی رو نمیتونم کاریش کنم

می سا 1398/03/12 ساعت 08:41

سلام عزیزم
ایرانم، همین استان بغلی
البته همین عذابی که ماها با شنیدن آهنگای اونا می کشیم اونا هم با آهنگای ما می کشن، پس بهتره مساوی باشه :))))
ببین، اگه همه چیش عین خودت باشه که دیگه جذابیتی نخواهد داشت برات، باید یه چیزاییش متفاوت باشه خداییش.

سلام، اونجا چی کار می‌کنی؟
مرسی از نظر و قوت قلبت دختره

آویشن 1398/03/12 ساعت 05:49 http://dittany.blogsky.com

شانس آورده طرف حسابش تو هستی که قانع شدی آهنگ گوش ندی. من یه متر هم بدون آهنگ نمی تونم سپری کنم ، ۱۰۰ درصد هم باید باکلام باشه. حالا سر ژانر اونقدر سخت گیر نیستم. ترجیحم فقط اینه شعرش خوب باشه ، ولی میدونم چی میگی. احتمالا تو کار موسیقی کلاسیک و باخ و شوپن و بتهوون باشن

:))))))
هعی آویشن
خدا سرت نیاره ننه

روشن 1398/03/12 ساعت 04:02

چقدر ذوق کردم بابت تک تک کلمات پست های اخیرت..
برام جالبه اکثر بلاگر ها کم حرف میشن این زمان ها ولی تومارو شریک لحظاتت کردی:)

مرسی از مهربونیت روشن، دلمو گرم کردی با کامنتت
من واقعا دوستامو رازدار میبینم.

بریدا 1398/03/12 ساعت 00:26

پاپ سنتی هم دوس ندارین؟ مثل آهنگای اصفهانی حجت اشرف زاده سالار عقیلی خواجه امیری و... یه چیزی بین دوتاشون! من خودم سنتی دوس ندارم ولی پاپ سنتی زیاد گوش میدم

اون کلا موسیقی بی‌کلام دوست داره
و البته علاقه مشترکم داریم، سهیل نفیسی

اونا که گفتی رو منم دوس دارم

آسمان 1398/03/12 ساعت 00:07 http://avare.blog.ir

منم به این موضوع فک کردم. البته متاسفانه با دوست پسر سابق سر این موضوع تفاهم زیادی داشتیم، با اینکه ماشین نداشت اما سلیقمون یجور بود. که خدایش بیامرزد
حالا میدونی به چی بیشتر فک میکنم و میترسم ازش؟ دمای هوا. سرمایی یا گرمایی بودن. اون دیگه فاجعه س به نظرم!

:))))))) هی بابا
آره اینم مساله‌ی مهمیه، از این حیث مشکلی با هم نداریم

تک مدی 1398/03/11 ساعت 22:28 http://unimodal.blog.ir

میدونی چی دارم گوش میدم الان ؟:))
کی بهتر از تو که بهترینی
تو ماه زیبای روی زمینی
نیناش ناش
نیناش ناش
:دی

اتفاقا از این آهنگم هیچ خوشش نمیاد

شینسه 1398/03/11 ساعت 17:21

سلام مگی خانم میگن موسیقی غذای روحه اینجوری دیگه لازم نیست سنتی رو جایگزین پاپ کرد میشه در کنارش موسبقی سنتی رو کم کم مزه کرد و چشید شاید بهش عادت کرد و یهویی حتی دوستش داشت. میشه از اهنگ های معروف خواننده هایی مثل بنان داریوش رفیعی ...وقوامی شروع کرد شاید بشه در کنارسنتی از اهنگ های معروف خواننده هایی مثل نوری شروع کرد یا از همایون شجریان..... مثل کشف دنیاهای جدید میمونه میتونه هیجان انگیز باشه اگر از یک زاویه جدید بهش نگاه کرد نمیدونم شاید ...

فعلا از آهنگ‌های قدیمی شروع کردیم!
باشد که یکیمون از شر خیطون(خر شیطون) بیاد پایین

1900_ 1398/03/11 ساعت 17:13 http://novecento.blog.ir

آه واقعا این موضوع شکنجه ئه . من با خانواده این مشکل رو دارم . بابام که با همه اهنگا مخالفه فقط سنتی این وسط یسری پالتی هارو دوست داره . مامانم اوکیه . داداشم از وقتی ازدواج کرده میگه ماشین باید یه محیطی باشه که همه با هم حرف بزنیم نه اهنگ پخش شه :| خب ما تو خونه هم به سختی موضوعی برای حرف زدن داریم .صدارو که کم میکنه زیاد نمیکنه. من تنها راه حلم این بوده که یسری اهنگ گلچین کنم که هی بابام نگه این چه چرتیه نزنه بعدی یا رادیو با برفک :/// جالبه اون اهنگ رادیو رو من بذارم اخه رادیو پخش کنه به به ئه :)))

گفتی‌ شکنجه، گفتی
وای وای این پسرا که ازدواج می‌کنن یهو نظراتشون‌ تغییر می‌کنه نظر این دوستمون به نظر داداش شما نزدیک تر‌است.

می سا 1398/03/11 ساعت 17:00

سلام :)
میشه یکی در میون باشند آهنگ ها:) مثلا من از بس شهرام شب پره گوش میدم همه روانی شدن :) ولی الان شده یه دونه شب پره ، یه دونه شهرام ناظری:)) میشه مدلهای مختلف رو امتحان کرد ، یانی بی کلام های قشنگی داره، شاید خوشت بیاد :)
در کل خوشحالم برات

همه درد کشیده‌ها:)))))))

حالا جالبه خیلی علایقمون مشترکه ولی سر موسیقی به نظرم ۶ و ۸ و پاپ و این چرندیات حال بهتری دارن دیگه
مرسی می‌سا
خارجه‌ای یا ایران؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد