مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صحبت کردن و از کوره در نرفتن، اولین قدم خانوم شدن من بوده:دی

صحبت از روز قدس شد و گفت من هیچ مطالعه‌ای در این مورد ندارم و به همین دلیل نمیتونم بگم حق با کیه؟ چون سر و کار با مذهبم ندارم نظری درباره‌ش نمیدم.

آب دهنمو قورت دادم و در کمال خونسردی گفتم خب طبیعیه خیلی‌ها مطالعه ندارن، اما باید اینو بدونی که چطور بحث انسانیت و آزادگی رو از دین تمیز بدی

تو دلم عصبانی بودم و گفتم مایل نیستم در این مورد بحث باز کنم. که به نظرم عاقلانه‌تر بود براش توضیح میدادم... 

چند ساعت بعد اتفاقی جایی کتابی رو دیدم که فکر کردم خوندنش مفیده و براش عکس فرستادم که به نظرت ترجمه‌ای از این کتاب هست؟ خوندن این کتاب برای هر دومون خوبه

و اینطور شد که اگر خدا بخواد قراره یه کتاب خوب بخونیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/28 ساعت 05:17

اصلا همین تفاوت ها قشنگه دیگه وگرنه اگه قرار بود همه یه شکل و یه رنگ و با یه عقیده باشیم که می شدیم مثل ربات های برنامه نویسی شده

مرسی امید میدی
ولی خیلی جاها ممکنه درک تفاوت‌ها سخت باشه، من دارم عادت می‌کنم کم‌کم و دیگه زیاد به چشمم نمیاد

آویشن 1398/03/12 ساعت 05:52 http://dittany.blogsky.com

نمی دونم دوستت چرا نخواسته وارد بحث بشه ولی حدسم اینه به خاطر اینکه ما تو ایران مذهبمون وارد همه چیز شده ، خواسته یا ناخواسته کسایب که قبولش ندارن حتی حاضر نیست راجب مستئلی که یه درصد هم ربط بهش دارن حرف بزنن و ترجیح میدن بحث و عوض کنن. من ولی خودم چون از اونجایی که سرم درد می کنه واسه بحث ، اگه جایی بحثی پیش بیاد شدیدا پایم

منم نمی‌دونم، اصلا بحث دین و مذهب نبود و منم هیچ‌وقت با کسی که از نظر اعتقادی باهام متفاوته وارد بحث نمیشم.
تفاوت عقیده هاس دیگه، چه اهمیتی داره واقعا؟
به قول تو اینجا همه چی قاطی شده و هر چیز بی‌ربطی رو هم مردم به اشتباه به مذهب ربط میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد