مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی را در قلیان‌سراها بجویید.

هیچ‌وقت فک نمی‌کردم به هیچ دلیلی حاضر باشم برم تو این قلیون‌سراها بشینم، تا اینکه فهمیدم یکیشون همیشه رشته‌خشکار سرو می‌کنه:)))


+ای رشته‌ و خشکار عزیز، ای کاش می‌دونستید مگی چقدر بهتون ارادت داره

نظرات 3 + ارسال نظر
BoBo 1397/12/16 ساعت 12:20 http://hemaghatayeman.blogsky.com/

تا الان نمی‌دوستم رشته خشکار چیه!
رفتم سرچ کردم!
رَشته‌خُشکار (گیلکی: Rashtè Khoushkaar) شیرینی سنتی گیلانی است. این شیرینی به عنوان شیرینی ویژهٔ ماه رمضان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سری با خانوم گل اومدین مهمون من
ایشالا اینبار همه خوب باشیم و من بیمارستان نباشم

هانی 1397/11/23 ساعت 17:55 http://www.hanihastam.blog.ir

یاران مدد که جذبه‌ی عشق قوی کمند
دیگر به جای پرخطری می‌کشد مرا!!

مراد از عشق رشته خشکار است مسلمن!

خوشحالم که شمام عاشقی

می سا 1397/11/19 ساعت 18:49

سلام
یکی از لذت های زندگیست این رشته خشکار ، جای من هم یکی بزن به بدن

سلام
می‌سا واقعا؟ تو هم دوسش میداری؟
عزیزتر شدی برایمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد