مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

۲۷سالگی عزیزم،لازم بود برای یک بارم که شده بگم زیاد دوستت داشتم.

۸ روزی که اینجا نبودم، واقعا از بهترین روزای عمرم بود. دلیلش فقط و فقط سفر نبود، حالم خوب بود. دور شدن از حجم عظیمی از مشکلات که اینجا نمیشه بیانشون کرد حالمو خوب کرده بود... 

حالا برگشتم، با حال خوب و آرزوهای کوچیک دیگه برای ۲۸سالگیم، می‌خوام راهمو محکم‌تر از قبل ادامه بدم، راه خوش‌گذرونی‌ و نهایتا‌ پیدا کردن راه دیگه‌ای برای امرار معاش! 


+قول میدم اگر شرایط بذاره سفر برم، بیشتر از قبل سفر برم، خوشحال باشم، بیشتر از قبل خوشحال باشم و نهایتا آدم بهتری برای اون دنیام باشم. تو هم برای من خدای بخشنده‌تری باش، خب؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
دلناز 1397/11/15 ساعت 23:37

من هر وقت میام اینجا یه انرژی خاصی از نوشته هات میگیرم احساس میکنم یه دختر پُر انرژی هستی واقعا دوستت دارم مگی جان

دلم رفت از این همه مهربونی
امیدوارم پر انرژی باشم خانوم دل

Padideh 1397/11/15 ساعت 21:29 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام بانو
تولدت مبارک
امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده باشین

سلام
بسیار مچکرم

آسوکا 1397/11/13 ساعت 11:34 http://ASOOKA.BLOG.IR

تولدت پیشاپیش مبارک بلامیسر.

مرسی خواخور آسوک

مگهان من چند سال پیش میخوندمت، دقیق یادم نیست که گمت کردم یا خودت اینجا رو بستی یا من کم بلاگری کردم اما به هر حال الان خوشحال شدم که یک اسم آشنا پیدا کردم؛ سلام بر تو ای دختر رشتی

چقدر هیجان انگیز... کاش منم یادم بیاد شما رو زود
درهرحال بسیار زیاد خوشحالم که اینجایین

ندا 1397/11/11 ساعت 00:13 http://mydaily

به به مگی خوشگل و خوش تیپ
تولدت خیلی خیلی مبارک. برای ما هم مبارک باشه تولدتون
خیلی خوش اومدی به دنیا عزیز دلم.
داشتن دوستی مثل شما برای ما باعث افتخاره
امیدوارم 28 سالگیت سال رسیدن به بهترین آرزوهات باشه
خیلی مواظبه خودت باش دوستم. بوووووس

ممنونم ندای نازنینم، خییییییلی ممنونم
هدیه ت رو هرگز فراموش نمی‌کنم... مهربون واقعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد