مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه روزى یاد مى گیریم راز هاى همو فاش نکنیم:)

من به نزدیک ترین دوستم، تاکید مى کنم به نزدیک ترینشون حتى از راز زندگى دختر عمه م چیزى نگفتم... با اینکه دلم پر بود، با اینکه خیلی می خواستم بگم و خالی شم، اما نگفتم!

دیشب حدود ساعت ١ شب بود که فهمیدم مهم ترین راز زندگیم که فقط و فقط مال خودم بود و فاش کردن، قلبم دردش گرفت... 

خیلی گذشته از اون روزا و حالا همه چی برام کم رنگ شده، اونقدرا هم مهم نبوده ولى خب اون روزا برام راز بوده و کسى از نزدیکام به خودش اجازه داده رازمو فاش کنه... هعى

نظرات 11 + ارسال نظر
پرستش 1396/11/23 ساعت 20:19

مگــی جان چـرا نمینویــسی ..
شرمنــده اینقــد فضـولـما ولی دلــم برای خوندنــت برای خودت هم تنـگ میـشه(:

مگییییییییی جمعه رونمایی البوم حرمان توی ماه نو استششششششش شاید ندیده باشی

:))))))) خیلی ذوق دارم
اگه خواخورم پایه بود که میام منم

پرستش 1396/11/14 ساعت 19:55 http://khoda15.blogsky.com/

اعتـــراف میکنـم دلم برای پستهـای مگهانانـه تنگ شده !
امیدوارم غیبتت صغرا باشــه مگی جان (:

عزیزم:)))
هست هست، من برگشتم اینجام

x 1396/11/14 ساعت 13:43 http://malakiti.blogfa.com

اره یه وقت ها مهم تر از رازمون ,اعتمادی که از بین میره :(
+این روزا یادت خیلی میفتم مگی ... نمیدونم دقیقا کی بود شاید یکی دو سال پیش یه بحثی رو مطرح کردی با عنوان روزه های قضا روزمستون بگیریم .... امسال من تونستم این کارو انجام بدم (البته اوالاشه هنوز خیلی مونده) میگم جرقه اش از مگی بودد

هعى... خیلی مهمه
واى واقعا؟! چه جاى قشنگى یادم میکنی جان دلم

پرستش 1396/11/12 ساعت 13:14 http://khoda15.blogsky.com/

مگهان جان (:
تــــولدت مبــارک ...انشاالله ب یکدوم از آرزوهــای قشنگت برسـی

ممنوووون عزیزم

پرستش 1396/11/12 ساعت 13:11 http://khoda15.blogsky.com/

مگهان جان (:
تــــولدت مبــارک ...انشاالله ب یکدوم از آرزوهــای قشنگت برسـی

سرن 1396/11/10 ساعت 03:23

شاید اون فامیل در مورد اسرار مثل سازمان ها عمل می کنه! مثلا رازهای با سابقه ی بیش از چهار یا پنج سال از نظرش دیگه باید از بایگانی ذهنی خارج و منهدم یا حتی در دسترس دیگران قرار بگیره

...
هاه
دقیقا انگار همینطوره سرن عزیزم، خیلی دردناک بود لحظه ای که شنیدم

دلژین 1396/11/06 ساعت 09:00

خیلی حس بدیه...

خیییلی:(

آسوکا 1396/11/05 ساعت 19:50 http://asooka.blog.ir/

آقا ما اومدیم بگیم یادمونه شما بهمن ماهی هستی :)
تولدت پیش پیش مبارک بِلا می سر :**

آقا ما ممنون و مدیونتونیم که... اصن خیلیا

سلام مگیه دوست داشتنی
متاسفانه منم به مشکل از این دست بر خوردم.
ظاهرا دیگه از هر دست بدی از همون دست پس نمیگیری

مهم اینه که تو خیلی خوبی خیلی

سلام عزیز مهربونم

من خوبم؟! کاش بودم واقعا ندا

پرستش 1396/11/03 ساعت 19:37

مگی جان تو این دور و زمان ب چشماتم نمیتونی اعتماد کنی بذار رازهات همیشه راز بمونن برای خودت شاید بغض کنی شاید دلت بگیره شاید حتی بشکنی ولی بلند میشی و از نو شروع میکنی ولی وقتی ب کسی بگیش ک بقول خودش دلسوزته ک نیست هر وقت میخوای حرف بزنی همش با خودت میگی نکنه حرفی بزنم ک باز باعث ناراحتی خودم بشهـــ...

راز من اتفاقى فاش شده بود و چیز مهمى هم نبود واقعا...
ولى مایلم نبودم کسی بدونه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد