مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زندگى رویایى! به سبک من :دى

من اگه ٢٠٠ میلیون تو حسابم پول داشته باشم از کار استعفا میدم و تفریحاتم رو شدیدا شروع میکنم، وقتى پولم به ته کشید دوباره روز از نو، روزى از نو...


نظرات 4 + ارسال نظر
شیوا 1396/11/15 ساعت 22:34

مگهان جان میشه بگی اگه این پول را داشتی دقیقا چه کار میکردی؟ واقعا برام مهمه بدونم چون یه جورایی برام مفیده

خب خیلی فرق داره، الویتا و خیلى چیزا...
ولى حالا که پولشو دارین کیف کنین به هر طریقى
به نظرتون عاقلانه س ٢٠٠ تومنو خرج کنین و دوباره از نو کار کنین و جمع کنین؟

آقای پدر 1396/10/24 ساعت 00:13 http://daddyon.blog.ir

عجب! اتفاقا امروز داشتم به همین فکر میکردم. دقیقا هم رقمم همین ۲۰۰ میلیون بود

راس راسى؟!
واى چقدر جالب... البته من خیلی بهش فک کردم و دیدم اگه اینقدرى هم داشتم دست از کار نمی کشیدم براى مدت طولانى...
آدم به شغلشم نیاز داره درهرحال:دى

مهدی 1396/10/19 ساعت 09:34

این فکر ها مال زمان شاه بود
الان برو یک وام بگیر بزار روش یک چیزی یک جایی بخر

از وام خوشم نمیاد.
ضمنا چه چیزى؟ چه جایى؟ منظورتون چیزى مثل زمینه؟!

آسوکا 1396/10/18 ساعت 21:36 http://asooka.blog.ir/

منم دلم تفریح میخواد :(

میدونى اخه چقد تفریح خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد