مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

میگما...

یعنى زناى سه ماه باردار چه شکلین؟ *_*
نظرات 4 + ارسال نظر
من، منم 1396/04/27 ساعت 06:43

خیلی عادین، اصن مشخص نیس باردارن، البته همشون تو این ماه پر از استرس و نگرانی و تشویشن که یوقت خدا نکرده بچه شون سقط نشه :|

+یوقت زشت نباشه بعد از یه ماه اومدم وبلاگ...
48 تا وبلاگ تو نوبت خوندنن
اینجا سومین جایی بود که اومدم :)

عزیز دلم
چه با حوصله هم برام نوشته، یه عزیزى بهم میگه سه ماه باردار:)) تو دوستام؛)

+ چه زود اومدى وبلاگ داغون من

ما ۵ و ۶ ماهه داریم ، اگه خواستید اونارو میتونم توصیف کنم :دی

نه من فقط سه ماهه

دلژین 1396/04/03 ساعت 08:08 http://delzhin.blog.ir

من و دیدی ؟ با اون هیکلم ۶ ماهه باردارم ! سه ماهش رو کم کن بشین تصور کن !
والااااا
اگه فک میکنی مردی پسری چیزی اینجا رو میخونه تایید نکن ابروم نره :))

:))))))))
نه بابا آقا اینجا چى کار داره:دى؟

x 1396/04/02 ساعت 00:24 http://malakiti.blogfa.com

قیافشون شبیه ۵ ماه قبل ِ هشت ماه باردار هاس :))

‌بازم سوال داشتی بپزس من در خدمتم:-D

رسما له شدم از جوابى که دادى
عالى بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد