مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از سری پست های خوشم میاد...

از اینکه تو تعطیلات عید جز خونه ی عمه جایی نرفتم خوشم میاد.

از اینکه فرودین هنوز برام بوی نو شدن داره خوشم میاد.

از اینکه وقتی از حرف دوستم ناراحت میشم، می تونم سکوت کنم و بهش نگم خیلی خوشم میاد.

از اینکه سعی می کنم دلخوریامو بیشتر از یکی دو روز کش ندم خیلی خوشم میاد. (در صورتیکه قابل بخشش و چشم پوشی باشه)

از اینکه شبها با دلخوش میام توی تختم خیلی خوشم میاد.

از اینکه می تونم گوشیمو بدم دست این و اون و هیچ وهمی از خونده شدن حرفهام نداشته باشم خوشم میاد، این یعنی الحمدلله روابطم سالمه با اطرافیانم...جز یه گروه که اسمش نگرانم می کنه، باید یه کاری براش کنم!

از اینکه دغدغه ی پول ندارم خوشم میاد، با اینکه پولی دستم نیست، اما حرصشم نمی خورم.

از اینکه هنوز می تونم لا به لای کتاب خوندنام بشینم و رویا ببافم خوشم میاد. 

از اینکه هنوز گاهی قلبم تند تند میزنه برای خوندن متنی خیلی خوشم میاد.

از اینکه چی چی نی ها پنجره ی اتاق منو برای نشستن انتخاب می کنن خیلی خوشم میاد، من براشون دون! نمی ریزم اینجا:) فقط میان برای دیدن خودم:دی

از اینکه کتابای نخونده ی کتابخونه م دارن هی کم و کمتر میشن خیلی خیلی خوشم میاد.

از اینکه شبها یواشکی رازمو به کسی بگم خیلی خوشم میاد.

از اینکه حضور تک تکِ   دوستام رو تو زندگیم لازم می دونم خیلی خوشم میاد. 

از اینکه آقایون یکی دو تا ساعت خوشگل داشته باشن خیلی خوشم میاد.

از اینکه خانوما حتی وقتی در آمد دارن توهم استقلال نمی زنن و به مردهای زندگیشون تکیه می کنن خیلی خوشم میاد. 

راستی...

از اینکه کسی موهامو دوس داشته باشه هم خوشم میاد... :) 


بدم میاد...

از دکتر رفتن بدم میاد.

از اینکه خوابم به هم ریخته و هنوز نتونستم عیدی دوستمو بهش بدم بَدَم میاد.

از اینکه لباسامو شسته نشده دوباره تنم کنم خیلی بدم میاد. 

از اینکه احساس می کنم اخیرا ازم سو استفاده شده خیلی بدم میاد.

از اینکه حس می کنم در حق کسی نامردی کردم بدم میاد.

از اینکه به کسی زنگ بزنم و چون سر کاره ریجکتم کنه بدم میاد.

از اینکه آقایون بوی عرق بدن خیلی بدم میاد. 

از اینکه می تونم ماه ها هیچی برای خودم نخرم خیلی بدم میاد. 

از اینکه لباس خوابهای قشنگ میبینم و نمی خرم چون واقعا انگیزه ای ندارم خیلی بدم میاد. (منظورم انگیزه ی تعویض لباس و هیجان برای خوابه و ربطی به تجرد و تاهل نداره)

از اینکه ماه هاست خواب آمیخته عاشقانه ای ندیدم بدم میاد. 

از اینکه خیییلی طول می کشه به آقایون حس جدی پیدا کنم بدم میاد.

از اینکه همشهریهام ازم خوششون نمیاد بدم میاد:دی 

از اینکه عموما منم از مردای رشتی خوشم نمیاد هم خیلی بدم میاد. 



نظرات 12 + ارسال نظر

سلام.سال نو مبارک..منم از اینکه جزو لینکاتم خیلی خوشم میاد...

سلام
بله بله دوست جدید:)

سلام مگی جووون...سال نو شما مبارک.خیلی متن به دلم نشست.منم از همین چیزها خوشم میاد و از اونایی که دوست نداشتی دوستشون نداشتم

انزلیچی 1396/01/12 ساعت 09:45

سلام دختر رشتی
چقد مردای رشتی بی سلیقه اند مگه میشه یه دختر پرتقالی رشتی رو دوست نداشت
چه خوبه هر از گاهی ادم بشینه یه همچین لیستی درست کنه میفهمه با خودش چند چند
یه چیزی در مورد لباس خواب بگم من خودم تا قبل به دنیا اومدن جوجه ام تاکید خاصی تو عوض کردن لباس برا خواب داشتم حتی خواب بعد از ظهر اصلا بدم میومد با لباسی که تو خونه گشتم برم تو تخت خواب ولی الان انقد شبا داغونم که گاهی حتی یادم میره جورابمو دربیارم قبل خواب فقط میوفتم رو تخت بیهووووش میشم یعنی همینکه هنوز قبل خواب مسواک میزنم و کرم مرطوب کننده به دست و صورتم میزنم به خودم افتخار میکنم :راضی

پریسا 1396/01/11 ساعت 18:49

من از کسایی که بدون گواهینامه رانندگی میکنن خوشم میاد که هیچی عاشقشونم بااون موهای پرکلاغیشون

:)))))))))
پریسا مواظب گواهیم باشیا
اوووف پر کلاغی منم الان؟
مهربون من

شهرزاد 1396/01/11 ساعت 00:21

بیا اصن گوشی من مال تو:)))

H.K 1396/01/10 ساعت 21:14 http://hamidkaabi.blogsky.com

در کل عید خاصیتش همینه که کلی حس خوشایند داره،... به هر حال سال خوشایندی را برایتان آرزو می کنم.

مهر 1396/01/09 ساعت 03:02

از سری چیز های دوست داشتنی
مگی پست تپل نوشته باشه.....
سال خوبی رو داشته باشیم......

عزیز مهربووونم
سال نوی شمام مبارک باشه الهییی

نفس 1396/01/09 ساعت 01:46 http://takenote.persianblog.ir/

از اینکه میتونم نوشته هات رو بخوونم خیلی خیلی خوشم میاد

در ضمن من همینجا به نمایندگی از همشهریان اعلام میکنم که ما به شدت شما رو دوست میداریم و از شما خوشمون میاد مهربوووووون جان

نفس مهربون همشهری
من که نگم چقدررر حس خوبی به خودت و سبک زندگیت دارم، دخترکم منظورم پسرای عتیقه ی هم سن و سال خودم بودن:دی
وگرنه من می میییرم واسه همشهریهام

مرادی 1396/01/08 ساعت 11:42

چی چی نی :))) خیلی‌وقت بود که «چی‌چی‌نی» رو نشنیده بودم :))

zahra 1396/01/08 ساعت 11:11

ولی من همشهریتم و ازت خوشم میاد چی چی نی جان

عزیزمممم منم از شما خوشم میااااد
منظورم پسرا بودن که نمی پسندنم!:))) ها ها ها

شهرزاد 1396/01/08 ساعت 09:49

موهاتو که ندیدم اما دوس دارم اصن ندیییید:)
من گوشیمو بدم دست کسی سکته میکنم، ناسالمِ ناسالمم
هیچوقت لباس خوابو درک نکردم چندتا هم داشتم اما واقعا کی حوصله داره شب یه دور لباس عوض کنه صبح یه دور دیگه:| تازه من ظهرام میخوابم دیگه مادر بگرید

خیلی کیفناکه لباس خوابای رنگی و خوشگل داشتن؛)
منم خیلی تنبلم در تعویض لباس، این خیلی بده:دی

+ گوشیتو بده من یه لحظه با هم سلفی بگیریم:دی از اینجوریش که نمی ترسی هان:)))؟

هانی 1396/01/07 ساعت 18:34 http://hanihastam.blog.ir/

خوبه که چیزایی که ازشون خوشت میاد بیشترن.

+از اینکه به کسی زنگ بزنم و به هر دلیل ریجکتم کنه بیزارم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد