مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

افشین یداللهی هم...

امسال با هر مرگ یکبار دیگه حامد رو خاک کردم، یکبار دیگه همه ی اون روزها برام تکرار شد و خدا هم کم نذاشت، هفته ای یکی دو تا مرگ جلوی چشمم آورد تا درد رو بیشتر احساس کنم، جالبه هیچ کدوم اینا باعث نشد کمتر گناه کنم.

سه روز پیش استادم یهو یه تیکه از یه شعری رو خوند و پرسید چرا این اومده توی ذهنم؟ شاعرش کیه؟ گفتم بابا این مال مدار صفر درجه س دیگه، فلانی شاعرشه... 

حالا فلانی هم بین ما نیست، به همین راحتی

و من دارم فکر می کنم ما ها تا کی زنده ایم؟ واقعا تا کی؟


+ پارسال عید کتابشونو هدیه گرفتم.

نظرات 8 + ارسال نظر
مرادی 1395/12/30 ساعت 12:09

چرا یهویی ساکت میشید آخه :( یه پستی حرفی خبری ... غرغری حتی!!
امیدوارم سال جدید، جبرانِ همه‌ی سختی‌های نود و پنج باشه ...

طلوع ماه 1395/12/29 ساعت 15:05 http://mmnnpp.blog.ir

مگی کجایی پس؟
عیدت مبارک پیشاپیش.
شاد باشی...

اصلا باورم نمیشه، دیشب کلی براشون فاتحه و صلوات فرستادم، و هزار بار این ترانه رو با خوانش خودشون گوش کردم، جزو کسانی هستن که اصلا شعر بد نخوندم ازشون.

fish 1395/12/26 ساعت 12:51

دیگه انقدر از تلخی و ناباورانه بودن این اتفاقا گفتیم که واقعا دیگه حرفی برای گفتن نیست!
با شعری که برای علی معلم(در اصل ولی مال خودش بود) نوشته بود به نظرم تراژیک ترین مرگ امسال بود.
وقتی تو اینستا به تارخ پستش نگاه میکردم که نوشته بود یک روز پیش فقط میفهمیدم چه مسخره ست زندگی یک روز داری عادی زندگی میکنی و مثه همه اینستاگردی میکنی و فردااش به همین راحتی نیستی!همین قدر ساده و مسخره!

*زهرا* 1395/12/25 ساعت 23:42

یک آن شد این عاشق شدن/ دنیا همان یک لحظه بود/آن دم ک چشمانت مرا/از عمق چشمانم ربود.... عاشق این شعرم...بارها تیتراژ مدار رو گوش کردم و غرق شدم تو آهنگ و مست شدم از حس و حال بی نظیری ک توشه...
ب قول خودشون این سال پر مسافر کبیسه هم هست! خدایش بیامرزد:(

نل 1395/12/25 ساعت 22:20

سال 96 سال هتری خواهد بود...قطعا..

شهرزاد 1395/12/25 ساعت 19:34

سال گندی بود

مرادی 1395/12/25 ساعت 15:47

:((
روحش شاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد