مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قزوین

بچه ها من این هفته یک یا دو روز میرم قزوین، تنهای تنها... و صبح درگیرم و عصرها بیکار

آیا شما به قزوین سفر کردید؟ می دونید کجاش برم خوبه؟ البته که من رفتم و یه گزینه ای توی ذهنم هست ولی اگر جای جدیدی باشه که خیلی بهتره...

ضمنا حتما داخل شهر باشه چون من زمان کوتاهی رو برای گردش دارم و باید زود برگردم و به کارهام برسم:) 

این هفته و هفته ی بعد روزهای کاری فوق العاده سنگینی رو خواهم گذروند، انشالله که خیر باشه و کارها اونطور که باید پیش بره 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهر 1395/12/21 ساعت 12:20

مگی جان دل اگ تنهایی میتونم بیام و باهام باشیم.
اگه ن خب سرای سعد السلطنه و.... دو س جا دیگ هم هست

جان دلم:)

طلوع ماه 1395/12/20 ساعت 10:17 http://mmnnpp.blog.ir

منم قزوین نرفتم تاحالا.فقط اومدم بگم رو کمک من حساب نکن.

نکردم نکردم:)))
اونقدر خودم خفن و باحالم که خدا میدونه، می دونم کجاها برم:دی

هانی 1395/12/19 ساعت 15:02 http://hanihastam.blog.ir/

انشالله که خیر باشه و کارها اونطور که باید پیش بره :)

ایشالا آقا :)

الهه 1395/12/18 ساعت 15:22

سلام
من یه بار رفتم قزوین. بسیار مردم بافرهنگ و مهربونی داره
جاهای دیدنیشو یادم نیست
ولی یه شیرینی داره "نازک پسته" حتما امتحان کنید
چنتا شیرینی فروشی معروف داره
یکیش اسمش "کدبانو" هست. اگه اونجا برین "نازُک پسته" تازه بگیرید که دیگه نور علی نوره
بهتون خوش بگذره :)

سلام
ممنووووووونم از راهنماییت الهه جان

مرادی 1395/12/18 ساعت 00:16

امیدوارم فشردگی کارها حس نشه و آسون بشه براتون :)
قزوین شهر عبورمون بوده ولی اقامتی نداشتم تا به حال .. :)

قزوین اصولا شهر عبور آدمای دور و بره، خیلی خوبه توقف کنید شمام یه وقتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد