مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پست های حین هم آغوشی با لحافکم...

اومدم جلوی پنجره ی برفی ایستادم و می خونم:

"سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره، که الکل نگاه تو یواش داره می پره... " =)))))))


+ من خیلی برف دوس داشتم، حس می کنم علاقه م اندکی کم شده امروز:)))

+ امروز می خوام کادوی اصلیمو باز کنم و استفاده ش کنم، اینقدری دو روز گذشته شلوغ بود سرم که نشد استفاده ش کنم! به خدا

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه (انزلی چی) 1395/11/14 ساعت 20:24

وای خدایا حامد همایوووون عزیز
فک کن تو ماشین اهنگهاش رو با صدای بلند گوش یدی و بخونی و یه نمه گاز بدی
خدایا این دلخوشی های کدچیک زو از ما نگسر

چقد خوبه درکم می کنی انزلیچی جان

مگی جان عزیزدلمممم.تولدت مبارک باشه

:***

تک مدی 1395/11/14 ساعت 14:16

ببینم کادوتو مگــــــی

در گوشی میگمشون بهت ایشالا :/
حس عکس گرفتن نیست اصلا باورت میشه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد