مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چقدم ذوق داشتم واسه تهران رفتنم:(

گند بزنن به برف که برنامه هامو به هم زد. خیلی غمگینم، خیلی...

اه


بعدتر نوشت: چقد عصبانی و لج دار نوشتم پست و:))) خوبم من، کامنتاتون هست بچه ها، تایید نکردم هنوز... 

اولین باریه که برف لجمو در آورده:دی

نظرات 5 + ارسال نظر
بهسا 1395/11/17 ساعت 09:42

آره اونجان و برف گیر شدن! و دل ما هم بسی تنگولیده!
موقع بارشش خوبه بری زیرش ولی بعدش که یخ می زنه یکم خطرناکه و سعی کن کمتر بری

می سا 1395/11/14 ساعت 11:32

سلام بر مگی خشم آلود
خطرناکه .....نرووووو
باز برف بهتر از شرشر بارونه :(
سرمای برف رو داریم ما ، اما خودشو نه :(
ولی در کل به هم ریختن برنامه اعصاب آدمو خراب می کنه، برو برف ها رو لگد کن انتقام بگیر ازشون

سلام
نرفتم بابا، اصلا شدنی نبود رفتنم...
بلی ولی ما به فال نیک گرفتیم و خانوادگی داریم لذت می بریم مثلا از برف

مرادی 1395/11/14 ساعت 11:20

:))))))
اوهوم. برف شدیدیه. ولی نباید از برف ناراحت بشیدا :دی میره و تا چندسال برنمیگرده اونوقت :))

نه بابا، ناراحتم نیستیم

وای نگووووووو
دلم لک زده برا برف! آمارش صبح رسید.مسافرای ماهم نشد بیان به همین خاطر
اینجا هم برف هست اما نه توی شهر. دلم بارشش رو میخواد نه اینکه برم تو کوه برف بازی
همین الان پاشو برو لباس گرم بپوش و برو به یاد من زیر برفا قدم بزن و دونه های برف رو ببوس و فقط به این فکر کن که حتما خیریتی بوده که نرفتی تهران الان

اوم... مسافرات اینجان؟ *_*
خیلی بارید و جات خالی
راه رفتن تو برف خیلی یجوریه سخته
منم برف شهرو دوس دارم بهسا... بشینم خونه چای بخورم، لم بدم، بخوابم، برفم بباره

امید میرزا 1395/11/14 ساعت 00:17

خوب بببین
برفو

:)
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد